• Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    -WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel De rat van Marve



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Denk er goed over na voor je een rol invult .
    - Maximaal drie rollen.
    - Het liefste geen topics aanmaken maar wachten tot ik (LostPromises) kom of Em (Wandless) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.

    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:32 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Antoine Ricard Christopher Leroux
    Fluitend liep ik door de gangen en stopte voor de deur van Ravenclaw. Ik beantwoordde de vraag en de deur opende. Ik zag mijn zusje haar nagels uiterst geinteresseert bekijken en met een plof liet ik me naast haar op de bank zakken.


    Me so good.

    Emily Molly Potter
    Verveeld zit ik in de leerlingen kamer van Gryffindor, iedereen is bezig met iets anders.
    Langzaam sta ik op en besluit dan om op zoek te gaan naar de geheime van Hogwarts waar oom George ons zo vaak over heeft vertelt.
    Langzaam klauter ik uit het portret gat, in de hoop dat niemand het geeft gezien.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [ Bye]

    Guinevere Samantha Longbottom
    Verveeld keek ik de kamer rond. Het was nog altijd leeg in onze kamer en toch was het jaar al best lang begonnen. Het enige wat er in de kamer stond waren een paar bedden bij ieder bed een kast met een paar foto's erop.
    Ik moest er eens met de anderen over praten de kamer iets op te vrolijken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marve
    Soms zou ik wel willen weten wat Kat dacht. Kat, met zijn kleine rode kraal oogjes, zijn witte vachtje en spitse snuit. Ik pak Kat van mijn schouder en aai hem over zijn bolletje. Hij maakt vrolijke piep geluidjes en ik doe ongegeneerd mee. Kat kan mij altijd vrolijk maken.
    [Ik ga slapen, truste allemaal! Tot morgen :]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:32 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Wow nu al :O Truste Ik heb lekker vakantie btw :3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Albus Severus Potter
    Toen ik merkte dat er echt niks te doen was in de gangen liep ik terug naar de commonroom. Het was altijd al irritant geweest om helemaal naar de kelders te moeten lopen om te kunnen slapen. Het ergste was nog at je s'ochtends al die trappen ook nog op moest.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Oooh, geweldig, ik maak morgen ofzo of later iemand aan voor ravenklauw als 't kan (: Of spelen we enkel de vaste personages?

    Zie trouwens paar RPG'ers die nog niet op de RPG'er lijst staan, als er nog iemand bij wilt, moet ie me even PB'en of zeggen in 't topic ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    [ Yay meer leven morgen <3 En nee we spelen geen vaste Personages.]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Meline Evita Lunelle Leroux
    Ik nestelde me tegen Toine aan en keek naar de openhaard. Het was nog geen winter, maar ik was nou eenmaal een koukleum. Ik begon al een beetje in te dommelen, maar schoot overeind toen Toine besloot me te kietelen. Als er een ding was waar ik absoluut niet tegen kon, dan was het kietelen.
    "Toine arrête!"


    Me so good.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik zag iets zwarts voorbij schieten en al snel lag Puck op mijn hoofd.
    'Puck please moet je nou altijd daar gaan liggen?' Ik pakte haar op en tilde haar op mijn buik.
    'Kijk daar kan je fatsoenlijk zitten.' Ik porde zachtjes tussen haar ribben.
    Al snel ging ze weer boven op mijn hoofd liggen.
    'Aww Puck c'mmon'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Isabella
    Met een zucht sleepte ik mezelf uit bed. Het ontbijt zou al lang in de Great Hall staan. Ik pakte een stapel boeken en liet het in mijn schoudertas glijden. Ik zou ontbijt overslaan vandaag en direct naar het DADA-lokaal gaan.


    Cool, neat, swell -Cry

    Albus Severus Potter
    Toen ik wakker werd merkte ik dat de zon al scheen. Al snel viel ik terug in mijn kussens en probeerde weer te gaan slapen. Vandaag was de enigste dag dat ik de eerste drie uur vrij was. Na nog even te hebben gelegen merkte ik dat ik toch niet meer zou kunnen slapen dus stond ik maar op. Ik pakte mijn gewaad van de grond en kleedde me om. Ruw slingerde ik mijn tas over mijn schouder die luid kraakte. Al snel was ik klaar in de badkamer en liep naar de leerlingen kamer. In een van de grote stoelen bij het vuur liet ik mezelf zakken wachtend tot de volgende les begon.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Teresa
    Weer liep ik door de gangen van Hogwarts, dit keer helaas alleen. Ik had nu geen idee waar mijn groepje was, het populairste groepje van heel Hogwarts, ik bleef rondkijken of ik iemand zou zien. Geërgerd zuchte ik. Waar was iedereen? Een grom kwam uit mijn mond en mijn ogen keken verwaand. Ik liep richting de kerkers en keek naar de muur dat de opening moest zijn.
    'Fizela Turiso' Zei ik tegen de muur. Rustig ging de muur open en liep ik naar binnen. Een mooie groene gloed vulde de kamer. Rustig liep ik naar de meisjes slaapzaal waar ik niemand tegen kwam. Een geërgerde kreet kwam uit mijn mond zodat alleen in de Slytherin hoofdkamers mensen mij zou kunnen horen. Ik keek even rondom mij, maar zag niemand en begon Sisseltongue te praten. Mijn kluis ging langzaam open en mijn lieve groene slang kwam eruit gekronkeld. 'Zalazar.' Zei ik blij terwijl ik hem op mijn schouder liet zitten. Rustig sloot ik mijn kluisje en liep ik richting de hoofdkamer waar ik me lekker in een sofa er glijden. 'Eindelijk ontspanning..' Mompelde ik tot er iemand binnen kwam.
    [hoe was mijn 1e stukje? Advies is welkom :D]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 15:42 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Lol slangentaal nog wel :3 I think you mean sisseltongue? ]
    Albus Severus Potter
    Geweldig als je zo kort les had op maandag. Ik was al klaar als een van de enigen. Verveeld liep ik weer terug naar de kerkers om weer de leerlingenkamer binnen te gaan.
    Het was nogsteeds bijna uitgestorven. Ik pakte mijn boeken uit mijn tas en begon aan mijn huiswerk. Ik was eenvan de weinigen in Slytherin die zelf zijn huiswerk maakte.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bronzin
    'Die avond heb ik heel hogwarts afgezocht opzoek naar mijn slaaplek. Pas rond 12e kwam ik een leraar tegen die zo aardig was om me naar mijn slaapruimte te brengen. Eenmaal daar viel ik als een blok in slaap.' Vertel ik mijn uil die me met grote ogen aanstaart. 'Ja, en nu ben ik net terug van les. Ik snap er helemaal niks van.' Mijn uil knippert even met zijn ogen en kijkt dan om zich heen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."