• Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    -WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel De rat van Marve



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Denk er goed over na voor je een rol invult .
    - Maximaal drie rollen.
    - Het liefste geen topics aanmaken maar wachten tot ik (LostPromises) kom of Em (Wandless) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.

    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:32 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Guinevere Samantha Longbottom
    Zodra we naar binnen stapten keken alle huiselfen ons aan.
    'Wat willen jullie, mevrouws?'
    'Zolang het maar eetbaar is is alles goed.' Antwoorde Linn.
    'Serieus Linn je bent gestoord als iemand ons hier ooit opmerkt wat moeten we dan zeggen?'
    'Dan zeggen we dat we het van jou vader weten. Like duhh.'

    [Much fun <3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    'W-wat?', zegt hij geschrokken en kijkt Sandriné aan. 'Ik... Ik ben mijn broer op jonge leeftijd verloren', zegt zezacht en kijkt naar de grond. Bronzin laat haar handen los en Sandriné slaat haar armen om haar schouders heen. 'Hij vocht voor de vrijheid van mijn familie', vervolgt ze en kijkt naar de bomen die hard staan te waaien in de wind.

    [ inspiration music ^^http://www.youtube.com/watch?v=1DvlbESnFjo&feature=related]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Bronzin
    Totaal niet goed ben ik in dit soort situaties. Ik frunnik aan de plooien van mijn gewaad en denk na. 'W-wat e-e-erg.' Ik bloos en sluit haar dan in mijn armen, ik denk het minste wat ik kan doen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Na een tijdje sluit hij Sandriné in z'n armen. 'H-het is oke. Het is al e-een paar jaar geleden', zegt ze en slikt de tranen weer weg. Sandriné legt haar hoofd weer op z'n borstkast. Ze strijkt een plukje uit haar gezicht en kijkt dan Bronzin weer met haar helderblauwe ogen aan.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Bronzin
    'H-het is oke. Het is al e-een paar jaar geleden' Zegt ze met een van pijn vertrokken gezicht. Ik slik en wil haar niet zo verdrietig zien. Ik kijk naar haar tranen die over haar perfect gevormde wangen rollen en uiteindelijk op haar gewaad druppen. Ik mompel wat en omhels haar dan stevig.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Marylinn Savarin

    Ik keek Gwen zelfvoldaan aan terwijl ik aan de huiselfen zo beleefd mogelijk duidelijk maakte wat ik precies wou. Smakelijk begon ik mijn zakje skittles leeg te eten. 'Wat zei je? Van mijn vader? Ben je nou helemaal gek geworden?'
    'Ik dacht dat ik dat al was?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Shit, ik had mezelf voorgehouden niet te huilen, schoot er door haar hoofd. Dan lopen er nog meer tranen over haar gezicht. Snel veegt ze met de mouw van haar gewaad de tranen van haar gezicht. Dan mompelt hij wat zacht en omhelst haar wat steviger. Door haar blauwe ogen lijkt het alsof ze alleen nog maar meer huilt. 'H-het gaat w-wel', mompelt ze en kijkt Bronzin aan. 'I-ik red m-me wel', zegt ze erachter aan en luistert naar het geruis van de bomen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Bronzin
    Ik begin me steeds ongemakkelijker te voelen. 'O-ok' zeg ik maar als ze zegt dat het wel gaat, eerlijk gezegd geloof ik er niks van maar ik durf niks anders te zeggen. Ik zucht en sluit mijn ogen even.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    'Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Uiteindelijk zijn we vrijgekomen', zegt ze met een vage glimlach, maar die vervaagt snel en ze kijkt hem serieus aan. 'Maar genoeg gesnotterd', zegt ze en drukt snel een kus op z'n perfect gevormde lippen die precies op de van haar passen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Bronzin
    Ik knik vaag. 'Als je maar weet dat ik er altijd voor je ben.' Zeg ik blozend. Ik wrijf in mijn ogen en laat haar los. Ik gaap en pak har hand stevig vast. Ik kijk om me heen en lik mijn lippen. Ik heb echt medelijden met Sandriné, uiteindelijk ben ik toch blij dat ik enigstkind ben.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    'Dat weet ik', flusiter ze en kijkt het glimlachend aan. Even geeft ze een klein kneepje in z'n hand. Even gaapt ze en slaat haar hand voor haar mond om de gaap te verbergen. Hoewel haar ouders aardiger zijn na de dood van haar broer, is ze nog altijd op dat moment alleen geweest. Nooit meer iemand gehad die van haar hield, haar beschermde voor de kwade buitenwereld. Maar nu ze Bronzin heef, lijkt de lege gat in haar hart zich opnieuw weer te vullen. Lijkt het eindelijk weer te kloppen voor iemand en is er weer iemand die er voor haar is en haar beschermt.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Bronzin
    Ik lik mijn droge lippen en haal een hand door mijn pikzwarte haren. 'We waren gebleven bij wat we zouden doen.' zeg ik flauw glimlachend. Ik kijk haar aan en probeer mijn zenuwachtigheid te verbergen. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en kijk haar dan weer aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Sandriné grinnikt. 'Ja, en ik weet nog steeds niet wat', lacht ze en kijkt even om haar heen. Er staat niemand in de gang en het is doodstil. Dan kijkt ze uit het raam. Het is donker en de sterren staan aan de hemel. 'Kom, we gaan sterren kijken', zegt Sandriné uitbundig en trekt Bronzin ergens mee naartoe.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Bronzin
    Ik laat me weer eens mee trekken door Sandriné, dit keer naar buiten waar het ijskoud is. Met mijn armen over elkaar loop ik achter haar aan. Ik klappertand en heb eigenlijk helemaal geen zin om sterren te kijken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Roxanne Weasley.
    Ik schrok op uit mijn gedachten toen ik iemand mijn naam hoorde roepen. Het was Albus. 'Heey Albus, alles goed?'


    Stay Strong Darling