• Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    -WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel De rat van Marve



    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Denk er goed over na voor je een rol invult .
    - Maximaal drie rollen.
    - Het liefste geen topics aanmaken maar wachten tot ik (LostPromises) kom of Em (Wandless) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.

    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen


    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 18:32 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Sandriné loopt rillend naar buiten en ze trekt haar gewaad stevig om haar heen. Dan ploft ze neer op de heuvel en kruipt meteen tegen Bronzin aan. Ze legt een groot plattegrond van de sterrenbeelden voor haar neer. Vragend kijkt ze Bronzin aan. 'Kan jij het sterrenbeeld van de Liefde vinden?', vraagt ze lief terwijl ze op het plattegrond naar een sterrenbeeld wijst.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Mensjes, ga maar even flink spammen, dan kan ik nog een nieuw topic openen voor ik wegmoet :Y)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bronzin
    Ik ga naast Sandriné zitten en kijk van de kaart naar de sterren hemel. Na lang zoeken zie ik eindelijk iets wat er op lijkt. Ik glimlach. 'Kijk daar!' Ik wijs naar een paar sterren en kijk dan weer naar haar. Ik glimlach lief baar haar.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Tsjaa.' Ik keek haar aan terwijl ze vreemde snoepjes aan het eten was die er een beetje Smekkie achtig uitzagen. Maar toch ook weer anders.
    'Wat zijn dat?'

    Albus Severus Potter
    'Ja hoor met mij gaat alles goed. Hoe gaat het met jou?' Ik schoof haar tas iets opzij en ging naast haar op het bankje zitten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Was eten btw :3 en Bas uitlaten...]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ~Sandriné Lucia Romense~

    Verrast kijkt Sandriné op en kijkt naar de sterren die Bronzin aankijkt. 'Die zoek ik al jaren en jij vindt hem gewoon!', zegt ze verbaasd en legt haar hoofd op de schoot van Bronzin. Samen kijken ze naar de sterren en wijzen naar sterrenbeelden.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Roxanne Wealsey.
    'Mwah, gaat wel. Verveel me de laatste tijd een beetje.' Ik staarde naar de grote wilg een stuk verderop. Over een paar dagen is het weer volle maan, en dan moet ik weer naar het krijsende krot.


    Stay Strong Darling

    Albus Severus Potter
    'Het leven is niet voor iedereen even spannend op Hogwarts. Als we nou een van die Spijbelsmuldozen van je vader konden krijgen zou het gelijk veel leuker zijn.' Ik keek haar grijzend aan.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 20:17 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bronzin
    Ik glimlach steeds manneer ze praat. Ik kam haar haren met mijn vingers en zo zitten we uren tot het zo donker word dat ik nauwelijks nog iets kan zien. Ik druk langzaam mijn lippen op de haren en glimlach tussendoor


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Marylinn Savarin

    'Mond houden tegen mijn vader he!' Gwen knikte heftig. 'Het zijn een soort dreuzelsnoepjes. Heerlijk gewoon.' Ik zwaaide met het zakje onder haar neus.

    [Skittles zijn M&M's met fruitsnoepjes in. En i.p.v een M op het snoepje staat er een S op. Ze zijn echt delicious *O*]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wandless schreef:

    [Skittles zijn M&M's met fruitsnoepjes in. En i.p.v een M op het snoepje staat er een S op. Ze zijn echt delicious *O*]


    Skitttles P; ik heb daar nog een vage foto van liggen CX


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [De volgende dag]
    ~Marie-Claire Fleur Grey~

    Ik loop door de gang, op weg naar die rotklas. Dat nou net Gryffindor bezweringen moet hebben! Mijn gezicht klaar op. Ik denk aan het feit dat ik weer lekker punten kan aftrekken. Vergenoegd wrijf ik in mijn handen. Alleen moet dat slimme rotkind haar mond houden.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 20:29 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wandless schreef:
    Marylinn Savarin

    'Mond houden tegen mijn vader he!' Gwen knikte heftig. 'Het zijn een soort dreuzelsnoepjes. Heerlijk gewoon.' Ik zwaaide met het zakje onder haar neus.

    [Skittles zijn M&M's met fruitsnoepjes in. En i.p.v een M op het snoepje staat er een S op. Ze zijn echt delicious *O*]

    [ De paarse zijn lekker <3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Ik mag er natuurlijk wel een hebben hé?' Ik pakte het zakje uit haar handen en pakte er een van de snoepjes uit.
    'Ziet er wel lekker uit.' Ik zag dat ze wou gaan protesteren dus snel stopte ik hem in mijn mond.
    'Die zijn zoet. Wel lekker.' Ik schudde er nog een paar uit en gaf toen het zakje met een Big Smile terug.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Maar die ben je zo snel beu :'D]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.