• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    • Rollentopic
    •Rollenstory
    • Topic 1
    • Topic 2
    •Topic 3
    •Topic 4
    • Topic 5
    • Topic 6
    •Topic 7
    • Topic 8
    • Topic 9
    • Topic 10
    • Topic 11
    • Topic 12
    • Topic 13
    • Topic 14
    • Topic 15
    • Topic 16


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)


    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia


    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    You can always join, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:45 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [WOEHOE *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [k ^^, het kwam door het spuitje neem ik aan? goed dan ben ik up to date, go on! (cheerleader)]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Yep, door 't spuitje]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Zwijgend keek ze achterdochtig naar hem, en zette een stap achteruit. Nadat ze haar blik bedenkelijk over zijn gezicht had laten glijden, draaide ze zich om en liep de eetzaal uit. De deur viel met een klap in het slot.


    -

    Skylar
    Ik glimlachte flauw. ‘‘Wat moet ik vertellen. Vertel jij maar eens.’’ Grijns ik, en tikkeltje uitdagend, en sla mijn armen over elkaar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saph
    'Ik ook van jou,' fluister ik. Ik voel me doodsbang, aar ik kan mijn ogen neit van Fayan afhouden. Wat als het weer gebeurt? Erger nog, wat als Fayan weggaat? Ik wil niet alleen zijn, niet weer...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dulca
    Geërgerd keek ik om me heen, terwijl ik langzaam omhoog kwam en naar het sneue type keek die op de badkamerdeur bonkte en jankte. Waarschijnlijk waren ze homo, de aanstellers.
    Een beetje dollen met zijn wezens was altijd al iets wat mijn Meester graag deed. Maar dit ging echt te ver, er waren getuigen! Ik stond op, greep een handdoek en begon het bloed weg te deppen.
    'Hé, jij daar! Help eens even,' snauwde ik.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:16 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    [Rose? kom je op msn?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Cassie - District 9
    Ik kijk verward op, pak dan ook een handdoek en begin te helpen opruimen. 'Het is een verloren zaak hoor, deze kamer,' zeg ik. 'Heb je de klauwsporen niet gezien?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    Ik rek mezelf uit en schuif het koude eten wel. Chiara Cinxi... Ja, interrasant was ze zeker geweest. Met een lichte grijns ga ik verder zoeken naar mijn kamer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    'Ik heb niet echt een spannend leven. Ik lever mijn zusjes af bij school, jaag, kook, probeer mijn moeder weer tot leven te wekken, haal mijn zusjes weer op van school..' Hij haalde zijn schouders op, waarna zijn wenkbrauwen volgden. 'En jij?'


    -

    [Yay, mijn mentor en dus ook medetribuut zijn online! Dan zal ik nu geen [] meer typen, ik ben al stil.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Chiara Cinxi
    Ze was meer dan opgelucht toen hij in de eetzaal bleef, en liep rechtstreeks naar de lift. Dankzij zijn hebberige blik werd ze zich met de seconde bewuster van de kleren die ze droeg, ze moest naar haar kamer, andere kleren aantrekken. Haar blik bleef hangen op de knop die de lift deed stoppen. Zou misschien wel een idee zijn.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik hoorde Cassie iets roepen over klauwen en bekeek mijn handen. Onder mijn nagels zat nog bloed en ik trok ze meteen weer bij Saph vandaan en klemde ze om mijn middel.
    Waarom gebeurde mij dit? Waarom overkwam Saph en mij dit? Konden ze ons niet gewoon met rust laten en gelukkig verder laten leven? Dat was het enige wat ik nu wilde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adam
    Ik wilde het briefje pakken, totdat het ineens verdween. Bevreemd keek ik naar de vloer, waar eerst nog een briefje lag.
    Ik zuchtte, het was tijd om naar Brianna te gaan.


    "Well, well. Look who we've got here!"