• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

Rollentopic
    Rollenstory
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 6
    Topic 7
    Topic 8
    Topic 9
    Topic 10
    Topic 11
    Topic 12
    Topic 13
    Topic 14
    Topic 15
    Topic 16

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

You can always join, we don't bite hard

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:45 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[ @Felan and Amycus: Omfg, Awww]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Brianna schreef:
    [Ben ik weer! Wat is er gebeurd tussen p. 6 en nu?]

[hallo?]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Brianna schreef:
    (...)
    [hallo?]

[Ik volg eigenlijk alleen Saph en Fayan op het moment:$]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Maeleena schreef:
    [ @Felan and Amycus: Omfg, Awww]

[*O*]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Nero Oriazo
    Hij grinnikte even, en leunde toen weer tegen de bedrand. Met zijn armen losjes langs zijn lichaam keek hij naar haar. 'Vertel,' opperde hij.

-

Saph
    Verward kijk ik hem aan, maar ik weiger los te laten.
    'Het was het Capitool,' fluister ik. Ik neem een van zijn zachte handen in de mijnen. 'Jij kon er niets aan doen. Je wist niet eens wie ik was, Fayan...'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[iemand? D:]

[Guys ik ga ff wat eten en drinken pakken want in de nachtzal ik lang wakker blijven]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Fauvism schreef:
    (...)

[*O*]

[Komt ie (wbw)]

-

[ uhm, nou Fayan heeft Saph bijna vermoord, en Felan en Amycus zijn bijna aan eht zoenen, en Daiyh is chiara aan het lastig vallen *O*]

[weinig veranderd ghihi ^^, maar Saph en Fayan... Ik las nog dat hij weer normaal werd en mijn mentrix de kamer in kwam en Fayan op het bed legde, wat geburde er toen?]

[ Saph ging zijn wond verzorgen, en ze zijn allebei nog steeds een beetje aan het freaken. o.o]

Cassie - District 9
    Ik zit stil en laat Saph hem overtuigen. Dat is immers een persoon om wie hij geeft, naar hem luistert hij vast beter dan naar een onbekend, ter dood veroordeeld meisje.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Amycus Calcia
    Niemand was er. De ruimte was leeg, op hen twee na. En de enorme spanning die er hing, de energie die van hen af leek te spatten. De vonken, zelfs. Toen zijn huid de hare raakte, keek ze onwillekeurig even naar hun handen. Als het mogelijk was, klopte haar hart even nog sneller.
    Even verscheen er een glimlach op haar gezicht, waarna ze haar gezicht langzaam dichterbij bracht. Pas toen haar lippen de zijne raakten, liet ze haar ogen dichtglijden.

-

Fayan - Stylist
    "Ik weet het..." Dat was nou juist het ergste. Ik dacht nergens meer aan, behalve aan eten. Ik herkende Saph niet meer. Mijn Saph. Dat was gevaarlijk.
    "Het spijt me... i-ik hou van je." Ik kijk hem aan en bedenk dat ik hier echt weg moet, voor ik Saph weer iets aandoe.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen