• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    • Rollentopic
    •Rollenstory
    • Topic 1
    • Topic 2
    •Topic 3
    •Topic 4
    • Topic 5
    • Topic 6
    •Topic 7
    • Topic 8
    • Topic 9
    • Topic 10
    • Topic 11
    • Topic 12
    • Topic 13
    • Topic 14
    • Topic 15
    • Topic 16


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)


    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia


    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    You can always join, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:45 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Ik kon mijn tranen niet meer inhouden.
    "Het spijt me, Saph." zei ik zachtjes. "Het spijt me zo erg," Ik liet mezelf voor de deur neerzakken legde mijn hoofd snikkend tegen de muur.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Skylar
    Ik krulde mijn wenkbrauwen om naar een bedenkelijke frons. ‘‘Nee?’’ Gokte ik, en streek een lok voor mijn ogen vandaan. Ik wendde mijn blik voor een keer eens niet af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saph
    mutanten huilen niet, is het eerste wat ik denk. Zijn mooie, zachte handen leunen tegen de muur. Er zit bloed onder zijn nagels. Maar Fayan was weer normaal. Toch?
    trillerig ging ik naast hem zitten.
    'K-Kijk me aan,' fluister ik. Ik moet het zien, ik moet weten of het weg is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik ga naast Fayan zitten en leun een beetje tegen hem aan. Weer leg ik mijn arm om zijn schouders. Zachtjes begin ik een liedje te neuriën dat ik altijd zing om tranen weg te jagen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik klem mijn armen weer om mijn middel en kijk Saph recht aan in zijn ogen.
    Hij had een wond in zijn keel en over zijn romp... hij had een paar blauwe plekken en leek doodsbang. Hij zou me dit nooit kunnen vergeven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Haar hart begon sneller te kloppen toen ze zijn stem hoorde, en ze liet haar vingernagels onbewust in de stof van de bank duwen. Ergens wilde ze dat hij het deed, maar die kans leek bijzonder klein.
    'Nee.' Ze kon bijna voelen hoe haar grijsblauwe ogen vol liepen met een lustige, geheimzinnige blik.


    -

    Saph
    Mijn ogen flitsen richting Cassie, en dan weer naar Fayan. Geen vuur. Fayan was terug. De pijn is nu makkelijk te negeren, ik kan alleen aan Fayan denken. hij moet zo bang zijn.
    'Je bent terug,' weet ik nog net te fluisteren voordat ik hem in mijn armen trek.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ben ik weer! Wat is er gebeurd tussen p. 6 en nu?]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:04 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Nero Oriazo
    Hij kwam onbewust dichterbij, en streek zelf een tweede lok voor haar ogen weg. Een glimlach speelde rond haar lippen.

    Chiara Cinxia
    'Alles gaat goed hoor -' klonk haar stem, waarna ze langzaam ging staan. Ze moest weg, alles in haar schreeuwde dat ze weg moest hier. Haar blik gleed naar hem, haar mondhoeken krulden onbewust omhoog in een uitdagende glimlach. 'lieverd,' voegde ze er nog aan toe.
    Ze kon haar tong wel afbijten.


    -

    [Rose?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Daiyh
    Bingo, dacht ik zelfvoldaan. Ik keek haar grijnzend aan. Maar ik zeg niets. Ik keek rustig toe hoe ze van haar stoel opstaat.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    De behoefte om haar nu direct te zoenen leek groter te worden per seconde. Om me heen leek de ruimte te pulseren; groter en kleiner te worden.
    Heel voorzichtig, bang haar boos te maken, legde ik mijn hand op de hare.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cassie - District 9
    Ik glimlach droevig, trek mijn benen op en sla mijn armen eromheen. Ik leg mijn kin op mijn knieën en kijk toe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    Ik hou zoveel mogelijk afstand tussen mij en Saph, zo ver als zijn armen het toelaten. Ik kan het niet riskeren dat ik weer verander... ik zou hem meteen kunnen vermoorden in mijn armen.
    "Ik ben nooit weggeweest... ik heb je aangevallen... ik heb je bijna vermoord..." zeg ik. Ik was niet terug, ik was niet veranderd in iemand anders... het was nog steeds mijn lijf, mijn handen, mijn tanden die de wonden hadden gemaakt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Skylar
    Ik fronste nogsteeds, want ik begreep het niet. Toch speelde er een uitdagende twinkeling met mijn lichte ogen. Ook iets van verwarring. Mede dankzij hem.


    Feel the fire, but do not succumb to it.