• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    • Rollentopic
    •Rollenstory
    • Topic 1
    • Topic 2
    •Topic 3
    •Topic 4
    • Topic 5
    • Topic 6
    •Topic 7
    • Topic 8
    • Topic 9
    • Topic 10
    • Topic 11
    • Topic 12
    • Topic 13
    • Topic 14
    • Topic 15
    • Topic 16


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)


    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia


    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    You can always join, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:45 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie - District 9
    Ik geef het op, hoop dat de wond minder erg is dan hij eruit ziet en loop naar Fayan. De onbekende man negeer ik even en ik sla mijn arm om Fayan's schouders. 'Hé,' zeg ik met een sussende ondertoon.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Felan
    De stilte begon drukkend te worden. Ik had de indruk dat het haar eigenlijk maar weinig meer kon schelen dat ik er ook zat; zij zei immers ook niets meer terug. Een diepe zucht kwam over mijn lippen, en ik maakte in stilte al plannen om terug te gaan naar mijn kamer en me daar de rest van de dag op te sluiten.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    Als ik mijn naam hoor, loop ik naar binnen met een gezicht waar je geen emotie op ziet. Ik pak een touw bindt hem vast om de nek van een pop en loop naar het camouflage onderdeel. Ik pak een spul dat lijkt op bloed en schrijf ermee op de pop: Seneca Crane. Ik pak een pijl en boog en richt op het 'hart' van de pop. Zoals verwacht raakt hij de plek waar ik hem wou raken en de Spelmakers kijken geschokt naar me. Ik haat hun blik en schiet dus een pijl op de varken voor een van de Spelmakers.
    "Primrose Shields vertrekt bij deze." Zeg ik
    Ik geef mezelf toestemming om weg te lopen en loop naar een lift. Ik had werkelijk geen zin om Felan tegen te komen dus mijd ik ook plekken waar hij zou komen-Zijn kamer,het dak en wat verboden plekjes-.
    "Ik ben er weer!" Roep ik naar iemand die hier vast moet zijn
    Seamus komt naar me toegelopen en vraagt: "Hoe ging het?"
    "Ligt eraan of de Spelmakers boos maken iets goeds is." Antwoord ik flauw


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [never mind :W}

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 19:42 ]


    -

    Fayan - Stylist
    Toen ik weer opkeek, zag ik dat Saph weg was. Er lag alleen nog bloed. Zijn bloed. Door mij.
    Ik moest naar hem toe, moest hem dit uitleggen... maar wat viel er uit te leggen? Het spijt me Saph, dat ik je wilde opeten? Dat ik je wilde verscheuren?
    Opeens slaat Cassie een arm om mijn schouders en ik krimp ineens.
    "Nee, ga weg... straks doe ik jou ook wat." fluister ik. Ik vertrouwde mezelf niet meer.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 19:44 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Diayh
    Ik zie haar hand bewegen, maar mijn ogen boren zich in die kan haar. Een kalme, groene kleur. Best mooi, besluit ik onbewust.
    'Ik zie heel... Héél makkelijk door je heen, Chiara,' fluister ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Skylar
    Ik draaide me om een keek hem recht in zijn ogen aan. ‘‘Jewel, maar voor mij nogsteeds dat überleuke jongetje onder die boom die me versierde met zijn zakmes.’’ Grinnikte ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Hooo, wacht even voor Fae, even mijn post aanpassen (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Even verstijf ik als ik voetstappen hoor. Doe normaal Saph, spreek ik mezelf toe. Maar het helpt niet. Ik pak het eerste object dat mijn hand raakt, hoewel ik niet zeker ben hoe een stuk zeep me zou beschermen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Haha x)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus Calcia
    Wat maakte het eigenlijk ook uit? Ze had niks te verliezen.
    Langzaam schoof ze dichterbij, haar vingertoppen waren zo niet ver verwijderd van de zijne. Bedenkelijk liet ze haar blik naar de zijne glijden, op een doordringende, aanlokkelijke manier. Haar mondhoeken krulden omhoog. 'Felan?' vroeg ze, haar stem klonk zoet.
    Rustig wachtte ze tot hij om zou kijken, en door zou krijgen hoe dichtbij ze zat.


    -

    [Zo. Nu klopt het. (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nero Oriazo
    'Ja, ik moet toegeven dat ik je toen wel een beetje leuk vond.' Hij keek even weg. 'Wat best vreemd is, aangezien ik negen was en jij zes. Daar zit wel wat verschil tussen.'
    Toen hij het zei, bedacht hij zich dat het verschil tussen zestien en negentien veel kleiner was.

    Chiara Cinxia
    Met het puntje van haar tong bevochtige ze haar lippen, ondanks de groeiende onrust in haar borst weigerde ze haar blik van de zijne af te wenden. Zonder iets te zeggen wachtte ze af, op wat hij zou doen.


    -

    Felan
    Verrast dat ze toch nog iets tegen me zei, draaide ik me naar haar toe. Even verbaasde het me hoe dichtbij ze zat, maar eigenlijk vond ik dat helemaal niet erg.
    "Is er iets?" vroeg ik, mijn stem heser dan anders.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Saverio x Adylia
    Wie is zo lief om me hun foto's te PB-en? (cat) *Lui*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.