• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    • Rollentopic
    •Rollenstory
    • Topic 1
    • Topic 2
    •Topic 3
    •Topic 4
    • Topic 5
    • Topic 6
    •Topic 7
    • Topic 8
    • Topic 9
    • Topic 10
    • Topic 11
    • Topic 12
    • Topic 13
    • Topic 14
    • Topic 15
    • Topic 16


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)


    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia


    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    You can always join, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:45 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassie - District 9
    'Kan me niet schelen,' mompel ik. Hij is veel groter dan ik, ouder ook, maar het maakt nu niet uit. 'Jij kan er niets aan doen. Alles komt goed. Niet vandaag en misschien ook niet morgen, maar het komt wel goed. Beloofd,' zeg ik sussend. Het is net alsof ik mijn kleine zusje troost.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [*Onderneemt de zoveelste queeste om een goede Felan-foto te vinden*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik schud mijn hoofd. "Natuurlijk niet. Misschien verander ik zo wel weer... en Saph... mijn Saph, ik moet weten hoe het met hem is..." Ik schud haar arm weg en schuifel naar de badkamer toe.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Onbewust gleed haar blik af naar zijn lippen, waarn ze vanonder haar donkere, lange wimpers weer naar zijn ogen keek. Ze had nog niet beseft hoe mooi die eigenlijk waren.
    'Ik hoor nog steeds niet bij degenen die denken dat je geen hart hebt.' Ze hoefde er weinig voor te doen, enkel nóg dichterbij te komen.


    -

    Fauvism schreef:
    [*Onderneemt de zoveelste queeste om een goede Felan-foto te vinden*]

    [Ik help wel, heb toch niks te doen.
    Hoe ziet hij eruit? (cat)]


    -

    Daiyh
    Ik beweeg niet, wend mijn blik niet af van die van haar. Als ik zeker weet dat ze helemaal gespannen is voor mijn volgende zet, leun ik achteruit en lach ik.

    [ (cat) What? He likes messing with your head]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 19:52 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik paniek gooi ik de zeep tegen de deur aan. De voetstappen stoppen.
    'Wie is daar?' vraag ik met een trillende stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus schreef:
    (...)
    [Ik help wel, heb toch niks te doen.
    Hoe ziet hij eruit? (cat)]


    [...Ik heb geen idee. Nee echt, ik heb daar serieus nog niet over nagedacht. Sexy, methinks. (wbw)]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Skylar
    Ik glimlachte, en hielt toen mijn hoofd een beetje scheef, terwijl ik bedenkelijk op mijn onderlip beet. ‘‘En nu?’’ Ik had het gevraagd voordat ik er over na had gedacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    Ik hoor een bonk tegen de deur.
    "Sorry, Saph, ik ga wel weer weg," snik ik en draai me dan om. Hij leeft in ieder geval nog, want hij kan praten en dat was alles wat ik wilde weten. Maar hij is ook doodsbang. Voor mij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxia
    Toen hij achterover leunde, liet ze meteen de adem ontsnappen die ze onbewust had ingehouden. Haar lichaam ontspande weer wat, en ze liet haar hand ook zakken. Toch liet ze haar blik ondoorbroken op hem gericht, haar wenkbrauwen krulden in een lichte frons toen ze zijn lach hoorde. Wat was hij van plan?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 19:53 ]


    -

    [Ik zoek wel gewoon naar een sexy jongentje =D]

    Nero Oriazo
    Zwijgend schudde hij zijn hoofd, keek haar plotseling écht aan. Ze was bloedmooi.


    -

    Cassie - District 9
    Mijn arm valt tegen mijn zij aan en even blijf ik staan. Dan schud ik met mijn hoofd om het weer helder te krijgen en loop ik achter Fayan aan. 'Ik laat je mooi niet in de steek,' zeg ik zachtjes. Het zou me verbazen als hij het überhaupt gehoord heeft.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Felan
    "Oh nee?" mompelde ik in een poging tot het gebruiken van een mysterieuze, aantrekkelijke stem. Ze was zó dichtbij nu... Ik had de neiging de afstand tussen ons nog kleiner te maken, maar ergens vreesde ik dit. Straks zou Primrose weer binnenvallen, of iemand anders die we hier niet bij konden gebruiken. En dan waren er ook nog de andere mentoren... Het zou vast niet in goede aarde vallen. Wie zei trouwens dat ze geen spel met me aan het spelen was?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Fayan. Zijn stem, hij klonk zo gebroken. Pijnlijk schuifelde ik naar de deur.
    'j-Je hoeft niet te gaan' zeg ik. Ik kan de nerveusiteit niet wegbannen uit mijn stem.

    Daiyh
    Grijnzend kijk ik haar aan. Vrouwen waren zo makkelijk, veel te veel emoties.
    'Is er iets mis, lieverd?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.