• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

• Rollentopic
    •Rollenstory
    • Topic 1
    • Topic 2
    •Topic 3
    •Topic 4
    • Topic 5
    • Topic 6
    •Topic 7
    • Topic 8
    • Topic 9
    • Topic 10
    • Topic 11
    • Topic 12
    • Topic 13
    • Topic 14
    • Topic 15
    • Topic 16

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

You can always join, we don't bite hard

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:45 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Daiyh
    ik kan een grijns niet van mijn gezicht houden. De deuren schuiven langzaam achter me dichy.
    'Hey, lieverd.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[*Val is net terug van het schoonmaken van de kattenbak*]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Cassie - District 9
    'Saph, wacht. Geef hem even vijf minuten. Kan je mij mooi uitleggen wat er aan de hand is?' stel ik hoopvol voor.
    [En Cassie is even gefocust op Saph en Fayan, dus ze ziet Brianna gewoon even over het hoofd]

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 20:27 ]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[*gaat haar post veranderen*]

Saph
    Stilletjes leunde ik tegen de muur. hfayan liep weg. Het was ze gelukt, dacht ik. Ze hadden opnieuw iemand van me afgepakt.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Chiara Cinxi
    Ze had de kans nog gezien om langs hem heen weg te glippen, maar de deuren waren al dicht. En daarbij, als ze het had gedaan had hij haar waarschijnlijk tegen gehouden.
    Zwijgend keek ze hem aan, haar blik schommelde tussen angst en woede. Verdomme, waar was haar masker gebleven? Waarom kon hij er op zo'n manier door kijken dat ook zij er niet meer in leek te geloven? Alleen bij hem dan, tenminste.

-

Skylar
    Ik kijk op en glimlach. ‘‘Maakt niet uit. Laten we iets gaan doen.’’ Stel ik voor, en grijns, waarna ik opsta.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Fauvism schreef:
    [*Val is net terug van het schoonmaken van de kattenbak*]

[(cat)]

-

Nero Oriazo
    Ondanks dat hij geen idee had wat ze zouden kunnen doen, ging hij ook staan. Hinkelend op één been trok hij zijn schoenen weer aan. 'Wat gaan we doen?' vroeg hij.

-

Brianna
    Beduust keek ik toe hoe Fayan de kamer uitliep. "Kan iemand me alstjeblieft uitleggen wat hier aan de hand is?" vroeg ik. Ondertussen trok ik mijn shirt uit, wat niet erg was omdat ik toch de jongste was hier en er niemand echt in geintresseerd zou zijn om naar mij te kijken, en begon de vloer schoon te poetsen. Ik had zo'n gevoel dat niemand er veel zin in had dat nog langer te moeten zien.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Daiyh
    Mijn blik schoot naar de knopjes van delift. Nog één verdieping en de deuren zouden open springen. Maar zo snel kwam ze neit van me af. Ik leunde mijn hand tegen een klein, rood knopje en leunde naar voren. Met een schok kwam de lift tot stilstand.

Fayan - Stylist
    Ik rolde me op onder de dekens en sloot mijn ogen.
    Wanhopig probeerde ik niet te denken aan de Saph van net, op de grond, of aan de Saph uit mijn nachtmerrie, vermoord op de tafel, maar aan de Saph van laatst op het dak. We waren allebei zo gelukkig geweest toen. Kon de tijd niet teruggespoeld worden?
    Mijn kussen raakte langzaamaan helemaal doorweekt, had ik blijkbaar toch nog tranen over. Dit was anders dan de hysterische huilbuien die ik had gehad. Dit waren rouwtranen.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Aangepast.]

Skylar
    Ik dacht eens na. ‘‘Douchen?’’ Grinnikte ik, en bedacht ondertussen de andere dingen die we misschien konden gaan doen.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Chiara Cinxi
    Haar hart begon sneller te kloppen, haar handen deden pijn dankzij de kracht waarmee ze de stangen vast had. De angst in haar ogen vloeide langzaam weg, waardoor er enkel nog een kille blik overbleef.

-