• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    Rollentopic
    Rollenstory
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 6
    Topic 7
    Topic 8
    Topic 9
    Topic 10
    Topic 11
    Topic 12
    Topic 13
    Topic 14
    Topic 15
    Topic 16


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)


    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia


    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    You can always join, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:45 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    Grijnzend kijk ik haar aan. Als ze een gevangene was geweest, had ik mijn antwoord klaargehad. Je nachtmerries. Maat ik kan niemand laten weten wie ik ben.
    'Je wildste dromen, natuurlijk.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [...Lughnasadh.]

    [Kan het niet uitspreken, kan het niet spellen en ben stiekem gek op Lughnaflap]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [...Lughnasadh.]


    Uh. ja. Dat. (cat) *lui*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "Mmhmm." De stilte beheerste de ruimte weer. Ik had geen idee meer wat ik moest zeggen, aangezien ik niet de indruk wilde wekken dat Primrose erg veel voor me betekende. In plaats daarvan staarde ik weer naar de muur, waarvan ik me goed kon voorstellen dat hij helemaal murw gebeukt was doordat ik er constant naar keek.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fae schreef:
    (...)
    [Kan het niet uitspreken, kan het niet spellen en ben stiekem gek op Lughnaflap]


    [Loen-jah-sah]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Wat moet ik nu met Fayan doen dan?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nero Oriazo
    'Nog steeds geen man?' grinnikte hij, en streek langzaam door zijn donkerblonde haar, dat ondertussen alweer te lang aan het worden was.

    Chiara Cinxia
    Onwillekeurig beet ze op haar onderlip, en keek hem bedenkelijk aan. 'Dacht je dat?' vroeg ze, met dezelfde zachte, zoete stem. Haar wenkbrauwen gingen een stukje omhoog.

    [Omai, he is so damn sexy :9~]


    -

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Loen-jah-sah]

    [Oooh xd]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Geen idee o.o laat hem naar Saph gaan ofzo! *O* don't be a coward, Saph is lonely. (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik denk dat ik dan aan mijn haren wordt teruggetrokken door het personage van Roux (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Fayan mag Cassie komen helpen, want ze snapt Capitool-medicijnen niet(cat)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus Calcia
    Geërgerd trommelde ze even met haar vingernagels op haar bovenbeen. Hoe kon het gisteren zo makkelijk gegaan zijn, en hoe kon het dat hij niet mee leek te werken? Had ze het zich allemaal verbeeld? Verdomme, hoe kon ze zo stom zijn?
    Bedachtzaam beet ze op haar onderlip, en wendde haar blik weer af.


    -

    [Chiara's sexy too. (wbw) and seeing as I adore both men and woman, it is not weird for to say that. I swing both ways.]

    Daiyh
    langzaam leun ik over de taferl heen.
    'Dat weet ik wel zeker,' fluister ik, mijn stem iets lager dan normaal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    uiteindelijk stopt het met bloeden. Bedachtzaam bekijk ik de wond. Dat word een litteken, kan niet anders. Onzeker kijk ik richting de deur. Zou Fayan er nog zijn? Zou hij... Zou hij nog steeds een mutant zjn?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Well, thank you for thinking my Chiara is sexy (wbw)]

    Chiara Cinxia
    'Hoe weet je dat zo zeker?' Haar hand zweefde een stukje omhoog, klaar om hem een tweede klap te geven als hij nog één stukje dichterbij kwam.


    -