• Plot:

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

Rollentopic
    Rollenstory
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 6
    Topic 7
    Topic 8
    Topic 9
    Topic 10
    Topic 11
    Topic 12
    Topic 13
    Topic 14
    Topic 15
    Topic 16

Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia

Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo

You can always join, we don't bite hard

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:45 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[ Moet ik nog verder gaan met Daiyh? (cat) voorlopig heeft niemand hem nodig, dacht ik.]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Maeleena schreef:
    [ Moet ik nog verder gaan met Daiyh? (cat) voorlopig heeft niemand hem nodig, dacht ik.]

[Je kan hem toevallig ook de lift laten nemen en dan op de liftstopknop laten drukken (wbw)]

-

Saph
    Trillend liet ik Fayan zichzelf wegtrekken.
    'Het spijt me,' fluister ik. Fayan, ga aljeblieft niet... 'Ik,- ik had je hier nooit in moeten betrekken.'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Skylar
    ‘‘Ik woon samen met mijn moeder. Ze heeft een dokterspost en ze sluit mij de hele dag op in het magazijn om medicijnen te maken. Mijn zussen zijn overleden tijdens de Spelen. Dus sindsdien probeerde ze me vooral binnen te houden.’’ Zeg ik zacht, en sla mijn ogen wat neer.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Amycus schreef:
    (...)
    [Je kan hem toevallig ook de lift laten nemen en dan op de liftstopknop laten drukken (wbw)]

[OH *dom*]

Daiyh
    Uiteindelijk vind ik de liften. Vanaf daar kon ik naar de juiste verdieping gaan. Maar als ik eenmaal in de lift stap, ben ik niet alleen.

Primrose
    Ik loop naar mijn kamer en vraag me af waar Felan uithangt. Heeft het Capitool hem wat aangedaan? Ik...wil hem niet kwijtraken als vriend. Verdomme, Prim je maakt een zooitje van alles. Kan god me niet even hier en nu laten doodvallen? Zelfs James kan me nu niet opvrolijken. Ik staar wat naar de muren en denk aan hoe het leven zou zijnals de Spelen er niet waren. Vredig en rustig. Als die Spelen er waren had ik nooit een woord tegen Felan gezegdt, als die Spelen er niet waren leefde mijn zus nog, maar als de Spelen er niet waren kende ik James niet. Soms moet je dingen opgeven om blij te kunnen zijn. Maar zou ik mijn vriendschap met James echt willen opgeven? Nee, daar durf ik niet eens aan te denken. Rustig, Prim denk aan iets leukers.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Nero Oriazo
    En dat was ook al niet gelukt, dacht hij, en zuchtte. Hij liet zijn blik over haar gezicht glijden. Waarom was hij nou zo slecht met woorden?

-

Fayan - Stylist
    "Dit is niet jouw fout," zeg ik net zo zachtjes terug. "Ik heb jou aangevallen, voel je nou niet schuldig."
    Zou ik mezelf ook kunnen aanvallen als ik weer veranderde? En daarmee een einde maken aan alles?

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Brianna
    Het werd laat en de trainingshal stroomde leeg. Ik ging naar de twaalfde verdieping, er leek altijd wel iets met Fayan en Saph aan de hand te zijn en het kon vast geen kwaad om even te gaan kijken. Eenmaal daar aangekomen zag ik verscheidene mensen staan, blijkbaar had ik het bij het juiste eind gehad. Saph en Fayan zagen bleek en angstig en er lag bloed op de grond. "Wat is er gebeurd?" vroeg ik, aan niemand in het bijzonder.

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

Cassie - District 9
    'Fayan, rustig maar. Niemand is boos op je,' sus ik. Ondertussen ga ik verder met mijn handdoek, als ik midden in mijn beweging ophoud. 'Dat de rest van het Capitool een stel idiote eikels is, kan jij niks aan doen.'

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

saph
    'Dat is het wel!' breng ik uit. mijn keel voelt alsof hij dichtgeknepen word, paniek slaat weer toe. 'Ik had je moeten beschermen tegen het Capitool, dan was niets van dit alles gebeurt geweest!'

Chiara Cinxi
    Haar blik bleef bedenkelijk op de vloer hangen, tot de lift met een zachte 'pling' stopte. De deuren schoven open, en zodra hij in beeld kwam wist ze wie het was. Haar vingers krulden strak om de stangen in de kleine ruimte.
    Nee, hij niet.

-

[*wacht op Val*]

-

Fayan - Stylist
    Het werd teveel. Brianna kwam de kamer in, Cassie sprak tegen me, Saph voelde zich schuldig en die andere vrouw was er ook nog steeds met die woedende blik.
    Ik moest hier weg.
    Trillend kwam ik overeind en ik liep zo snel ik kon weg en plofte neer in het eerste bed dat ik tegenkwam.
    Het liefst zou ik nog veel meer hebben gehuild, maar ik voelde me leeg, alsof ik iemand was kwijtgeraakt vandaag. Ik was Saph kwijtgeraakt.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen