• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    Rollentopic
    Rollenstory
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 6
    Topic 7
    Topic 8
    Topic 9
    Topic 10
    Topic 11
    Topic 12
    Topic 13
    Topic 14
    Topic 15
    Topic 16


    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)


    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia


    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo



    You can always join, we don't bite hard


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 18:45 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Stilletjes keek ik toe hoe de twee meisjes schoonmaakte, onder leiding van de onbekende vrouw. Fayan was weg. Ik was hem kwijt. Hij was te bang van zichzelf om nog in mijn buurt te zijn.
    Maar ik dwing iedere traan terug. Zelfs huilen doet zeer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Orazio
    'Oké,' zei hij simpelweg, en plofte weer op het bed neer. Daarna schopte hij zijn schoenen uit, en keek met geamuseerde, opgetrokken wenkbrauwen naar Skylar.


    -

    Daiyh
    'Oops,' zei ik zachtjes. 'Mijn fout.' Ik kijk haar grijnzend aan. Haar maskertje komt terug, maar het is net zo doorzichtig als voorheen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Niet leuk om me nu te laten wachten op Felans reactie (cat)]


    -

    Brianna
    Ik had de hoop opgegeven dat ik nog te weten zou komen wat er gebeurde en mompelde suusende woordjes richting Saph, ondertussen bleef ik schrobben, et bloed was bijna weg.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Chiara Cinxi
    Inschattend keek ze naar hem, de geamuseerde, koude blik in zijn ogen. Langzaam liet ze haar vingers losser van de stangen, en beet op haar onderlip. Zo rustig mogelijk boog ze voorover, haar hand tastend naar de rode knop.


    -

    [ik moet gaan, bij deze gaat Brianna naar haar kamer omdat haar taak erop zit. ofzo.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Vergeef me mijn sloomheid, 't is de schuld van de verdoemde kattenbak... *rolt dramatisch met ogen* Felan vond het ook niet leuk dat 'ie zo lang moest wachten. (no_chears)]

    Felan
    Voor één seconde lang was ik te verwonderd om te kunnen reageren, voor ik haar enthousiast terugzoende. Mijn armen sloeg ik om haar heen, en plotseling leek het alsof de vreemde sfeer in de ruimte compleet opgetrokken werd, als een gordijn dat neerviel, als wegdrijvende wolken- meer poëtische vergelijkingen kon ik niet bedenken, toen we de kus verbraken en ik één van haar blonde haarlokken rond mijn vinger wond. Ze was gewoon perfect, dat was het.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Daiyh
    In één snelle beweging neem ik haar hand vast.
    'Niet zo snel,' zeg ik zachtjes. 'Je bent veel te interresant om nu al weg te gaan.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Ik stop met schoonmaken, sta op en loop naar Saph. Ik geef hem een knuffel. 'Alles komt wel goed,' zeg ik. 'Fayan word wel weer normaal. Beloofd. Ik ga je helpen, maar nu moet ik even kijken of Fayan niets stoms doet. Jij blijft hier, oké?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Jullie zijn mij vergeten! (cat)]
    Dulca
    Ik liep naar beneden, en botste tegen een man op. 'Kijk uit jij! Ben je soms blind?' zei ik, maar stopte toen ik de ogen van de man zag...
    'Ook hallo, mijn liefste.' Nee. Dit kon niet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fauvism schreef:
    [Vergeef me mijn sloomheid, 't is de schuld van de verdoemde kattenbak... *rolt dramatisch met ogen* Felan vond het ook niet leuk dat 'ie zo lang moest wachten. (no_chears)]

    Felan
    Voor één seconde lang was ik te verwonderd om te kunnen reageren, voor ik haar enthousiast terugzoende. Mijn armen sloeg ik om haar heen, en plotseling leek het alsof de vreemde sfeer in de ruimte compleet opgetrokken werd, als een gordijn dat neerviel, als wegdrijvende wolken- meer poëtische vergelijkingen kon ik niet bedenken, toen we de kus verbraken en ik één van haar blonde haarlokken rond mijn vinger wond. Ze was gewoon perfect, dat was het.


    [Ik ga hier gewoon over m'n nek omdat een mentor en een tribuut zitten te bekken. Ja ik ben zo onromantisch als een dooie slak]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Oh wat leuk! Fayan krijgt zo gezelschap van Cassie *waiting* (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ *dom* Annabeth, tegen wie loop je aan?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [kan niet stoppen, iPod dan maar. Zal ik wel een beetje sloom zijn, sorry daarvoor]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.