• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 15:39 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Succes met leren! ×]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adylia
    Ik glimlach, en verstrengel mijn vingers met die van hem. ‘‘Zullen we dan maar?’’ Glimlach ik flauw, en haal een hand door mijn haren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ Nou, nee want de eerste keer was een mislukte ontvoering. in de Arena gooien is een beetje onrealistisch..
    En ik ga geen hele rol maken, gewoon een Capitool persoontje met een naam die Fayan otnvoerd en dan ondervraagd XD]

    Saph
    Ik kijk Fayan eindelijk weer aan, recht in zijn mooie ogen.
    'Ik ook van jou,' fluister ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Brianna
    "Mag ik alstjeblieft meedoen? Ik zal echt proberen om niet zo vervelend te zijn." fluister ik. Ik begin me er nu toch wel een beetje rot over te voelen dat niemand me aardig vind. Ik hoopte dat ik het de laatste paar dagen voor mijn dood toch nog een beetje gezellig kon hebben, ookal was dat dan met degenen die me later zouden vermoorden.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Maar hij is niet twee keer ontvoerd, want de eerste keer ging mis. Nu wordt ie dan wel echt meegenomen naar het Capitool, waar hij is al is, maar dan ergens anders dus, een of andere geheime basis 8D]

    Saverio - 9
    Ik knik en samen lopen we richting de Trainingsruimte, die volstaat met allerlei toestellen en onderdelen waar ik nooit mee overweg kon.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Ja! *O*
    We zijn gewoon slim. (joehoe)
    Uhm, ik noem hem.. [ja, mannelijk] Uhm.. *zoekt in mentale namenlijst* Diayh. [ Je spreekt het uit als Day, op zn engels]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan schreef:
    [Maar hij is niet twee keer ontvoerd, want de eerste keer ging mis. Nu wordt ie dan wel echt meegenomen naar het Capitool, waar hij is al is, maar dan ergens anders dus, een of andere geheime basis 8D]

    Saverio - 9
    Ik knik en samen lopen we richting de Trainingsruimte, die volstaat met allerlei toestellen en onderdelen waar ik nooit mee overweg kon.

    [ehmm, als we nou stemmen *hoopvol*]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [xD]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Primrose
    "Van mij mag het." Zeg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Brianna schreef:
    (...)
    [ehmm, als we nou stemmen *hoopvol*]


    [ dan zijn het nog steeds mijn en Fayan's karakters waar wij de baas over zijn :'D
    Het is cool, maar als Panem echt was zou dat denk ik niet gebeuren.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adylia
    Mijn ogen beginnen te glimmen als ik de prachtige messen zie. Klaar om gegooit te worden. Maar, ik houd me in. Pijl en boog is ook een sterk onderdeel. ‘‘Beginnen met pijl en boog?’’ Grinnik ik wat flauw.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Oke, dan wacht ik op Diayh 8D Maar nu ga ik even naar een andere pc, beneden, want ik heb honger :x]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brianna
    "Dankje!" zeg ik, en ik druk (mijn enthousiaste zelf zijnde) een kus op Prim's wang. "waar gaan we mee beginnen?"


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [ okay *O* *Gaat schrijven voor Diayh]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    (...)

    [ dan zijn het nog steeds mijn en Fayan's karakters waar wij de baas over zijn :'D
    Het is cool, maar als Panem echt was zou dat denk ik niet gebeuren.]

    [eigenlijk allebei niet zo snel maarja, wat jullie willen, ik geef me over (; ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.