• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Nero (Parsel) & Adylia (Leave)
    7: Brianna (Reinakonijna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: -
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: -
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Parsel)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Weetnognietwie
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:27 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Eetzaal (:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [(Fae)]
    Cassie
    Ik ren weer achter Saph aan en voel me ondertussen ontzettend genegeerd. Ik doe ook mijn best, hoor. Maar aangezien niemand naar mij om lijkt te kijken zeg ik niets en ren ik verder.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ben ik nog dingen vergeten in de beginpost?]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [We hebben die Twilight RPG overtroffen met onze hoeveelheid topics-toch?-]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Wacht, Cassie, ik ga reageren op je]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik heb trouwens wel medelijden met de mailboxen van al die mensen die steeds weer een abo nemen...]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ mijn mailbox bedankt je.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fauvism schreef:
    [Ben ik nog dingen vergeten in de beginpost?]





    [Nee]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Daarom neem ik geen abo -slim- (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    trillend loop ik door de gangen, met Fayan in mijn armen. hij voelt zo koud aan.
    'Cassie?' vraag ik onzeker. Dat is toch cassie, daar verder op? Ik kan geen Capitool helper meer zien, ik ben te zwak.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Mijn mailbox bedankt je voor je medelijden]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ahá ^^]

    Adylia
    Ik loop wat door de gangen. Geen enkel teken van leven. Nouja, mijn maag knort dus eten halen dan maar? Ik moet er nogsteeds aan wennen dati k eten kan krijgen wanneer ik dat wil. Vrolijk huppel ik de eetzaal binnen, en kijk wat rond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Felan
    Vaag hoor ik Primrose tegen iemand anders praten. Een tribuut? Een stylist? Een Avox- wacht, die kunnen niet praten... Mijn gedachten werden moe en oncontroleerbaar terwijl mijn bed opeens héél zacht aanvoelde...

    Lughnasadh
    Vaag voelde ik nog dat ik op een bed neergelegd werd, en dat Saph iets mompelde. Toen nam de duisternis bezit van me...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Ok then. Al mijn rollen slapen, en ik ga ook maar eens richting m'n bed (niet mijn idee, ik heb ouders, you know?). Good night! <3]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Brianna
    Ik werd weer wakker. Mijn hoofd deed pijn.
    Goed, als niemand mij op wou vangen ging ik zelf maar op zoek.
    Ik rende naar de eetzaal terwijl mijn maag knorde. Dat heb je met flauwvallen, ik tenminste. Dan krijg je honger.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.