• Hier speel je, je personages zoals uit het boek. Dus geen rare dingen doen, maar je wel aan het verhaal houden.

    De Admins van de RPG zijn Fayan en Leave.
    Bij ons kun je terecht met vragen en opmerkingen. Houd het on-topic, en zet het anders tussen [ ]. xx Leave.

    Topic voor de rollen » Klik

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:17 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Lauraatje :9~ Ben een beetje langzaam, schrijf aan een nieuwe story (A)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Wat voor één dan? :'D
    En waar moeten we nu verder gaan met Elena en Damon?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Een Sethje story, maar dan een beetje voor oudere kindertjes ^-^ Nieuwe dag? ;d]

    Elena
    Na een beroerde avond in mijn eigen bed, nam ik plaats aan de ontbijttafel, en zuchtte om het lege huis. Jeremy was niet thuis, Alaric was op school, Jenna was weg. Ik was helemaal alleen met mijn dampende kop koffie die schreeuwde me te drinken. Ik volgde de wijze raad op, en bekeek toen de keukenkastjes. Van boodschappen kwam al een tijd lang geen sprake. Dus dat werd een tripje naar de buurtwinkel. Geweldig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [(wbw)]

    Damon Salvatore
    Ik had de hele nacht niet geslapen. Ik had rondjes gelopen in het huis en was ontzettend onrustig geweest. Waarom? Ik kon het niet plaatsen. Er stond iets te gebeuren, er zat iets niet goed.
    Ik nam een douche, kalmeerde, stapte eronderuit en werd meteen weer gespannen. Drank. Ik wilde drank. Maar ik moest er vanaf blijven. Voor Elena.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik geef je de link zodra ik uit mijn geblokkeerde inspiratie kom D: Ik heb zoveel ideetjes voor het verhaal, dat ik helemaal in de war raak. Dus nu ben ik bezig met de monoloog, krijg ik het er niet goed uit. Help wanted (A)]

    Elaine
    Ik haal een hand door mijn haren, en pak een boodschappentas uit een van de keukenkastjes. ''Kom op, Elena. Je kunt je niet blijven verstoppen voor de buitenwereld.'' Knikte ik tegen mezelf, en liep toen naar de plaatselijke supermarkt. Uiteindelijk werden de boodschappen een beetje veel, aangezien het meeste op was, en dus liep ik sjouwend terug naar huis. Nadenkend over iedereen die me nu zo zou kunnen vermoorden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik kan je niet helpen helaas, want ik zit ook in de knup met mijn eigen stories D:]

    Damon Salvatore
    Alcohol. Elena. Alcohol. Elena. Alcohol, waar ik weer door kon ontspannen. Elena, die ik nooit zou kunnen krijgen.
    Ik ging voor de alcohol, griste mijn jas van het haakje en stormde naar de winkel. Ik zag niet dat ik rechtstreeks voorbij Elena rende.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Hihi. Nevermind. Ik kom er wel uit, al zal het eerste hoofdstuk er beroerd uitkomen D: Maarja, dat maak ik goed met het officiële hoofdstuk ^^]

    Elena
    Ik fronste toen Damon me bijna omver rende. ''Damon Salvatore?'' Lachte ik cynisch, en draaide me om. Die jongen kreeg sneller afkickverschijnselen da ieder ander die ik kende. Maar ik kon het hem niet kwalijk nemen in deze tijden. Ik bedoel met Klaus, Katherine, Stefan. Alles bij elkaar was het teveel.. Maar was alcohol echt de oplossing?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik hoorde ineens Elena's stem en van schrik struikelde ik en kwam languit op de straat terecht.
    "Ik ben er niet!" riep ik verdedigend en ik keek haar lachend aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Can't wait *O*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik rolde hoofdschuddend met mijn ogen. ''Ga maar, ik snap het best.'' Wrong ik er uiteindelijk uit, en zette mijn tas neer op de grond. ''Zolang je jezelf niet lam zuipt, kan ik er mee leven.'' Grinnikte ik. Ik had Damon meer dan eens dronken meegemaakt, en nog erger kon ik echt niet aan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Drank of Elena helpen? Elena helpen en daarna drank, als beloning.
    "Laat me jou eerst helpen, want volgens mij zijn die tassen hartstikke zwaar." zei ik en ik nam de tassen meteen over.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik grinnikte. ''Daar word ik sterk van.'' Grijnsde ik wenkbrouwwiebelend, en liep naast hem mee richting mijn oude, vertrouwde huis. ''Je hebt me verward, Damon.'' Glimlachte ik. ''Ik dacht dat Stefan de goodguy was, en jij de badguy. Blijkbaar heb ik me vergist.'' Glimlachte ik nonchalant, en opende de deur.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Nee hoor, ik vind alleen dat ik geen alcoholist meer ben als ik zeg dat ik mijn drank verdiend heb door jou te helpen. Als beloning!" Ik lach om haar uitdrukking en zet de boodschappen neer in de keuken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    url=http://www.quizlet.nl/stories/65946/valentina--seth-clearwater/]En, en, en? ^-^ Zeg me de waarheid, ik vreet mezelf op. En ik kan tegen kritiek ^^[/url

    Elena
    ''Het gaat om meer dan drank, Damon.'' Zuchtte ik met een overdreven klank, en begon alles uit te pakken en weg te zetten. Peinzend beet ik op mijn lip. Ging ik op Katherine lijken? Ik herinnerde me haar laatste woorden maar al te goed. Het is oké om van beide te houden. Ik deed het ook.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik hield Elena mee, maar stopte even toen ze zei dat het om meer ging en draaide me nieuwsgierig om.
    "Meer dan drank? Vertel." Ik ging op het aanrecht zitten en keek afwachtend toe.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen