• Hier speel je, je personages zoals uit het boek. Dus geen rare dingen doen, maar je wel aan het verhaal houden.

De Admins van de RPG zijn Fayan en Leave.
    Bij ons kun je terecht met vragen en opmerkingen. Houd het on-topic, en zet het anders tussen [ ]. xx Leave.

Topic voor de rollen » Klik

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:17 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Damon Salvatore
    "Ik-ik moest wel. Ik wist niet wat te doen. Zonder jou. Jij en ik! Stefan is terug en ik moest hem weghouden en dat heb ik niet gedaan." Ik wankel. Waarom is het toch altijd zo, dat als je dronken bent, je sneller emotioneel wordt?
    "Wat heb je gezegd? Tegen Stefan? En hij tegen jou?"

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

[Slaapen. Tot morgen (K)]

Elena
    Ik ondersteun hem, en zucht. ''Dat het over is, dat ik hem niet meer wil zien. Toen liep ik weg, en toen draaide ik me om naar jou en toen was hij weg.'' Verzuchtte ik, en trok hem mee naar binnen, naar de bank.

[Oké, weltrusten en tot morgen! <3]

Damon Salvatore
    "Hij mag niet meer bij jou komen. Hij hoort niet meer bij jou." murmelde ik. Ik merkte vaag dat ik ergens heen gesleept werd.

[Haaaj ;d]

Elena
    Ik zucht diep, en schud mijn hoofd. ''Word maar nuchter.'' Mompelde ik hoofdschuddend, en liet hem los op de bank.

Damon Salvatore
    Elena zei nog iets, maar ik verstond het niet. Ik lette ook niet echt op, eerlijk gezegd. Ik dacht aan Stefan en aan mijn hoofdpijn. Waarom had ik niet gemerkt dat Stefan terug was? Was ik echt zo van de wereld? Ik kon het toch ook niet helpen dat die steeds rondjes draaide? Moesten de muren maar stil staan.

[Geef de muren maar de schuld (puh)]

Elena
    Ik glimlach, en schud mijn hoofd. ''Ik moet naar de Grill, en jij moet nuchter worden.'' Met die woorden sloot ik de deur achter me, en liep ik richting de Grill.

[Als je dronken hebt geef je eerst alle anderen de schuld en dan jezelf pas :'D]

Damon Salvatore
    Ik wilde Elena achterna gaan, maar wist even niet meer hoe een gesloten deur open moest en dus knalde ik er vol tegenaan en bleef maar op de grond liggen. Die stond tenminste wel stil.

[Iknow ^^]

Elena
    Ik hoorde een knal, en grinnikte. Damon was ladderzat, niet in staat mensen onder ogen te kunnen komen. Bovendien moest ik naar de Grill. Kijken of Jeremy daar was. Hij was al zo lang niet thuisgekomen.

[Lexi meldt zich. Waar kan ik d'r inproppen? (A)]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

[Euhm Laat haar binnenvallen bij laddrrzatte Damon? :'D]

[Ja doen! Ik wil ook een Damon :9~]

[Lexi wil Damon en Stefan liefde, u zijt gewaarschuwd ^^.]

Elena
    Ik besloot maar asprientjes tegen een kater mee te nemen voor Damon. De drank zou nu wel aan het uitwerken zijn, en hij moest wat alerter worden met al die vampiers om zich heen. Ik zuchtte diep, en stapte in mijn auto.

Lexi
    Ik liep over straat naar Elena's huis [Is het toch, of Damons huis? XD] en klopte op de deur. Een minuut later deed niemand open en ik duwde de deur dus open. Ik liep daarna naar binnen. Elena was niet thuis, zo te zien. Maar ik wist wel dat Damon bij Elena zou zijn, dus misschien was hij hier. Ik duwde de deur weer dicht en liep de trap op. Ik bonkte nogal op de trap, dus het was goed te horen, zowel boven als beneden.

[Damon is bij Elena thuis en hij lag op de grond, want was tegen de deur aangeknald, omdat het een sukkeltje is als ie dronken is 8D]

[Laura, welke deur? Kamerdeur boven, woonkamerdeur, voordeur, achterdeur? XD]