• Hier speel je, je personages zoals uit het boek. Dus geen rare dingen doen, maar je wel aan het verhaal houden.

    De Admins van de RPG zijn Fayan en Leave.
    Bij ons kun je terecht met vragen en opmerkingen. Houd het on-topic, en zet het anders tussen [ ]. xx Leave.

    Topic voor de rollen » Klik

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:17 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    rebekah
    Terwijl ik terug naar mijn 'huis' liep zag ik haar. Katherine. Ik liep naar haar toe en tikte haar op de schouders. This would gonna be a fight.


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    Damon Salvatore
    Ik zat stilletjes boven op mijn kamer en dronk. Ik dacht na over wat de laatste tijd allemaal gebeurd was, en dan vooral aan de negatieve dingen.
    Ik zuchtte, nam nog een fikse slok en merkte dat ik niet eens wist wat ik dronk. Het kon me ook vrij weinig schelen.
    Ik zat nu al een tijdje afgezonderd, ik had geen zin in Stefan en Elena en hun fantastische liefde. Ik wilde even alleen zijn met mezelf, om alles weer op een rijtje te krijgen.

    [Beetje goed zo?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Awesome :9~]

    Elena
    Ik klom alleen op een barkruk, en bestelde een cola. Ik zag vrijwel niemand meer. Of, in ieder geval niet tot ik weer eens werd aangevallen. Het werd haast routine. En toch verlangde ik het meeste van mijn tijd naar Damon en Stefan in de buurt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Dit is mijn eerste keer ever in een vampire Dairies RPG en zo is zo de eerste keer dat ik Stefan speel. :) geef me plz tips als iets anders moet doen of verkeerd doe.]

    Stefan.
    Ik verlangde naar haar. Ik verlangde om haar in mijn armen te houden en haar kusjes te geven. Ik snapte dat Damon jaloers was ik had het mooiste meisje ter wereld als mijn vriendin. Ik wou haar in mijn armen houden naar haar kijken. Haar mooie gezicht zien. Waarom zou ik ook niet? Ik liep weg van de plek waar ik was en liep p een normaal tempo naar waar Elena was.
    [Was dit goed Tips zijn welkom ik ben onwijs bang dat ik hem fout speel xD]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Abo]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Jullie spelen goed hoor ;p. Alleen wil ik actie :9~]

    Elena
    Matt bood me een drankje aan, maar ik schudde mijn hoofd. ''Nee, ik moet eigenlijk naar huis. Stuur Jeremy ook naar huis als je hem ziet.'' Met die woorden verliet ik de Grill, en liep door de nachtelijke wind richting huis. Jenna en Alaric waren er niet, Jeremy niet. Ik was bijna altijd alleen. Maar, zolang zij veilig waren was ik tevreden met het eenzaam zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [met wie zou ik dan moeten vechten? En waar is Elena in een café ofzo?]
    Stefan.
    Ik liep gewoon verder met mijn handen in mijn zakken. Ik trapte tegen een steentje die niet perse ver kwam. Even keek ik omhoog. Ik keek naar de half volle maan ik zag er niets naast. Alleen maar eindeloos ver stonden sterren. Zou dat Damon zijn? Maar even voor ik wegkeek zag ik 2 kleine sterretjes naast elkaar verschijnen, dicht bij elkaar maar toch iets verder weg van de maan. Ik zag mezelf als een kleine ster samen met Elena. Ik heb Damon toch niet in de steek gelaten?
    [In dit stukje peinsde Stefan over zijn en Damons band :P]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    rebekah
    'Hmm, als we Katherine hier niet hebben. Hoe komt het dat Nik jou niet heeft kunnen vinden?' Zeg ik en ik tik op Katherine's schouder.


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return

    Damon Salvatore
    Ik wilde een nieuw glas drank, maar merkte dat de fles leeg was. Heel goed, Damon, je hebt alweer een fles leeg gezopen. Goed bezig!
    Ik vervloekte mezelf hardop, stond op, slofte naar mijn bed en niet mezelf neerstorten, met mijn gezicht op het zachte kussen.
    Ik staarde naar buiten en ineens bekroop een raar gevoel me. Waarom was er al een tijdje niets meer gebeurd? Waarom was het nu ineens zo stil? Stilte voor de storm, misschien?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Elena walkt ^-^]
    [Katherine is er niet ;3]

    Elena
    Ik knikte tegen mezelf. Ik had mezelf voorgenomen bij de Salvatore's te kijken. Ik bedoel.. Ach, ik wilde het zelf. Zachtjes klopte ik op de deur van de enorme, oude villa. Wie zou opendoen? En wat zou ik moeten zeggen? Want op dit moment leek mijn keel dichtgeknepen te zijn. Ik wilde troost bieden maar tegelijk ook troost vinden. En. Ach, er waren honderden dingen waar ik bang voor was. Maar niet zo bang als voor een nieuw slachtoffer om me heen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik hoorde iemand op de deur kloppen en zuchtte nogmaals. Stiekem hoopte ik dat het een of ander bloeddorstig monster was, zodat ik een potje kon knokken en ik liet mezelf van het bed glijden naar beneden.
    Met een zwaai gooide ik de deur open en zag in plaats van een potentieel slachtoffer, Elena staan.
    "Wat brengt jou hier zo laat?" vroeg ik verbaasd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik glimlachte schaapachtig naar Damon. De stank van drank uit het huis, afkomstig van Damon zelf, maakte me al weerloos, sprakeloos en misschien zelfs misselijk. ''Ik houd het thuis niet meer uit. Alaric en Jenna.. Ik heb ze weggestuurd. Ik wil niet nog meer doden. En Jeremy komt al nauwelijks thuis. En ergens hoopte ik op nieuws. Of.. Afleiding van mijn leven want zoniet dan ga ik gillen.'' Verzuchtte ik met een flauw glimlachje, en liet mijn ogen even langs hem heen de gang in glijden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik leunde tegen de deurpost. "Hier heb ik je alleen mij en drank te bieden. Wat natuurlijk enorm verleidelijk is, maar jij zoekt meer iets in de vorm van Stefan, denk ik zo. En helaas, die is er niet. Ik ben helemaal alleen."
    Ik had geen idee waar Stefan uithing en het kon me vrij weinig schelen. Het was altijd prettig als ik het huis voor mezelf had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stefan.
    Overal had ik gezocht naar haar zelfs in haar kameraad heb ik gekeken. Zuchtend liep ik terug. Wat had het nog voor zin om te zoeken als ze nergens te vinden was. Rustig liep ik richting huis waarna ik daar eindelijk aankwam zag ik Damon met Elena praten.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Elena
    Ik zuchtte diep. ''Hier ga ik niet op antwoorden.'' Ik glipte langs hem opzij, en plofte neer op de bank. ''Je weet best dat ik hier ook voor jou kom.'' Mompelde ik er nog achteraan. Sinds hij bekend had verliefd op me te zijn, en me al die tijd beschermde had ik een zwak voor hem gekregen, en ik wilde vriendschap met hem sluiten zodat hij nooit meer terug zou vallen op Katherine. God mag weten wat ze nu weer doet. Na een blik op de flessen drank, voornamelijk lege, goot ik de rest leeg in de gootsteen, en bekeek de koelkast. ''Cola?'' Riep ik wat afwezig, terwijl ik zocht naar iets anders dan alcohol, of bloed.


    Feel the fire, but do not succumb to it.