• Hier speel je, je personages zoals uit het boek. Dus geen rare dingen doen, maar je wel aan het verhaal houden.

    De Admins van de RPG zijn Fayan en Leave.
    Bij ons kun je terecht met vragen en opmerkingen. Houd het on-topic, en zet het anders tussen [ ]. xx Leave.

    Topic voor de rollen » Klik

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:17 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elena
    Ik trok een wenkbrauw op. 'Gilbert.' Gosh die jongen was ver heen. Lieftallig besloot ik hem in bed te helpen, gooide de flessen weg, en deed het licht uit. '' Slaaplekker.'' Met die woorden huppelde ik naar beneden, en krulde ik me op, op de bank.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik wilde nog opstaan en terug rennen, maar de dekens grepen me vast en het kussen gilde in mijn oor dat ik het moest wagen overeind te komen en dus gehoorzaamde ik en bleef liggen. De slaap kreeg vrijwel meteen grip op me en vijf minuten later lag ik luid te snurken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Wel saai zo, als Damon snurkt.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ghihi, niet langer ^-^]

    Elena
    Ik keek op toen de nacht in de ochtend verliep, en grinnikte om het gesnurk dat ik van boven zelfs hier hoorde. De details in dit huis waren zo verfijnd. Het was beeldschoon, en zo omschreef Stefan de achttiende eeuw dan ook. Ik zou er best in willen leven, eigelijk. Misschien kon ik hen allebei behoeden voor Katherine en een happily ever after beginnen.. Maar dat zat er niet meer in. Uiteindelijk wipte ik overeind, en liep de trap op. ''Goedemorgen.'' Jubelde ik enthousiast in de deuropening van Damons slaapkamer. Het werd tijd dat hij iets zinnigs ging uithalen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Goedemorgen." hoorde ik opeens een veel en veel te vrolijke stem. Ik tilde mijn hoofd met veel moeite, gekreun en gesteun op, zag door mijn half dicht geknepen ogen dat het Elena was en verstopte toen mijn hoofd weer onder het kussen.
    "Goedenacht." antwoordde ik gesmoord door het kussen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    ''Mooi niet.'' Grinnikte ik onheilspellend, en nam een duik, waarna ik op hem in bed landde. ''Kom. We hebben een hele dag voor de boeg, en die ga jij niet in bed doorbrengen. Laten we mensen vragen of ze Rebekah of Klaus hebben gezien, Katherine zoeken. Euhm.. Genoeg te doen dus.'' Grijnsde ik triomfantelijk, en trok de deken van hem weg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Normaal gesproken zou ik het erg leuk vinden moest je zo bij me op bed springen en de dekens van mijn lijf trekken, maar met dit bonkende hoofd vind ik het iets minder." Ik richtte mijn hoofd weer op.
    "Mag ik dan eerst even douchen, voor we weet ik veel wat allemaal gaan doen?"
    Ik kon niet winnen van Elena. Ik was nog altijd verliefd op haar, wat ik vreselijk vond omdat ze zo onbereikbaar was en daardoor deed ik regelmatig dingen tegen mijn zin voor haar. Zo ook belachelijk vroeg opstaan met een enorme kater.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    ''Tuurlijk. Ik ben beneden.'' Ik knikte even bevestigend, gleed van het bed af en huppelde naar beneden. De dingen die we vandaag konden gaan doen schoten door mijn hoofd. Stefan zoeken? Katherine ontmaskeren.. Klaus bespieden.. Ik had geen rust meer aangezien iedereen iets van me wilde. Klaus wilde dat ik stierf, Katherine wilde me hebben om Klaus voor te zijn, Rebekah wilde me voor Klaus, Stefan zocht me misschien wel. Ik kreeg haast hoofdpijn van al die conclusies. Maar ik kon er niets tegen beginnen aangezien ze allemaal waar waren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik zuchtte nog eens diep en liet mezelf toen van bed af rollen. Ik kwam met een bonk op de grond terecht, sleepte mezelf omhoog op twee benen en schuifelde toen naar de douche.
    Van de douche knapte ik gelukkig weer wat op, maar het was zo kalmerend en prettig dat ik de tijd helemaal vergat en er veel langer onder stond dan mijn normale twintig minuten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Na enig lange tijd, zuchtte ik. Zou hij toch weer verder zijn gaan slapen? Maar toen de bonk kwam en ik daarna water hoorde lopen, voelde ik mezelf al wat rustiger worden. Na een halfuur nog meet water, had ik er genoeg van, en zuchtte diep. ''Damon ik ga zonder je naar Klaus en Katherine!'' Na dat geroepen te hebben, liep ik naar de voordeur, en liet die open en dicht gaan, zonder de gang te verlaten. Zou hij nu wel komen?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Damon ik ga zonder je naar Klaus en Katherine!" hoorde ik Elena ineens roepen. Daarna ging de voordeur open en met een knal weer dicht. Meteen draaide ik de kraan uit, pakte een handdoek, wikkelde die om mijn middel en stormde nog helemaal druipend en nat de trap af.
    "Wacht, wacht, wacht! Ik ben bijna klaar!" riep ik. En toen zag ik Elena staan. Oké, ze was dus niet weggegaan. Ik was gewoon een sukkel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik rolde bijna op de grond van het lachen, maar wist me staande te houden, kalm keek ik hem toen aan. ''Kleed je aan en dan kunnen we gaan.'' Proeste ik uit, en draaide me toen lachend om, het was niet echt uitlachen, maar lachen om de actie. Dit bewees wel dat hij heel erg om me gaf, wat ook best lief was.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik knipperde met mijn ogen en keek haar half beledigd aan.
    "Je lacht me gewoon uit!" Ik trok een nep pruillipje, maar rende toen snel weer de trap op om me af te drogen en klaar te maken. Ik deed dit op topsnelheid en al gauw stond ik weer beneden, met mijn leren jack in mijn hand. Elena grijnsde nog steeds. Ik gaf haar een speels duwtje en opende toen de deur.
    "Dames gaan voor." Dit zei ik alleen omdat ik geen idee had waar we heengingen en ik haar niet nog meer redenen wilde geven om me uit te lachen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik grinnikte, en knoopte mijn jas dicht, terwijl ik me een weg baande door het bos. ''Caroline zei dat ze Katherine heeft gezien in the Grill. Ze deed zich voor als mij, maar verdween weer. Ze is hier dus wel, alleen waar?'' Peinsde ik zacht, en haalde een hand door mijn haren. Waar Katherine was, was Klauw, en waar Klaus was, was Rebekah.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Ik volg u, mevrouw." Ik was er niet helemaal bij met mijn hoofd. Ik wilde zeker wel op zoek naar Katherine, Klaus en Rebekah, want ik had zin in chaos, maar ik dacht ook met verlangen terug aan mijn warme bed en heerlijke drank.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen