• Hier speel je, je personages zoals uit het boek. Dus geen rare dingen doen, maar je wel aan het verhaal houden.

    De Admins van de RPG zijn Fayan en Leave.
    Bij ons kun je terecht met vragen en opmerkingen. Houd het on-topic, en zet het anders tussen [ ]. xx Leave.

    Topic voor de rollen » Klik

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:17 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik ga zo lezen, moment (:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    ''Je karakter, je houding. Je zou zo degene zijn die mijn hart mocht hebben.'' Glimlachte ik subtiel, en schonk tegelijk een glas cola in.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Nou, nu Stefan weg is... waarom niet?" Meende ze dit serieus? Ik had niet eens behoefte meer aan drank, dit was veel interessanter.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik verslikte me, en beet toen op mijn onderlip. ''Omdat het moeilijk en verwarrend is. Iedere keer wanneer Stefan mij in de steek laat, ben jij er. Je troost me, helpt me er overheen en daar is Stefan die dat overneemt. En wanneer hij dat doet ben je zo afstandelijk, de badass, snap je? Het is een rare cirkel.'' Conclueerde ik zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Waarom denk je dat ik dan zo werd? Wij groeien naar elkaar toe, ik denk dat ik kans maak, Stefan komt terug en je laat me liggen als afval. Ik ben een beetje tweede keus, hè? Ach, Stefan is er niet, dan Damon maar."
    Zo ging het inderdaad altijd. En ik bleef altijd met een gebroken hart achter, maar dan begon het weer van voren af aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Die woorden sloegen me hard, vooral omdat ze waar waren maar ik durfde er nooit aan te denken. Ik wil iets zeggen, maar het brok in mijn keel werd alleen maar groter. ''Sorry.'' Piepte ik uiteindelijk. ''Sorry dat ik zo'n waardeloze en onverschillige vriendin ben. Maar je bent geen tweede keus, en Stefan is geen eerste keus. Het is geen wedstrijd. Het is gewoon dat hij terugkomt op het moment dat ik je wil zeggen dat ik van je houd, of dingen zoals dat. En op de een of andere manier sluit Stefan me af van andere dingen. Niet expres maar.. Dat is een gevoel.'' Knikte ik prevelend, en nam toen nog een paar slokken cola.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik dacht even na. Nee, niet even. Behoorlijk lang.
    "En wat nou als ik zorg dat Stefan wegblijft?" fluisterde ik.
    Ik zou hem niet vermoorden, maar ik kon hem best lang bezighouden ergens anders. Ik kon goed liegen. Goed manipuleren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik zuchtte diep, wat moest ik er op antwoorden? ''Zolang hij bij Klaus is, maakt het niet uit of hij er is of niet. Hij ziet me toch niet staan. Hij heeft me een levende bloedzak genoemd.'' Tranen prikten in mijn ogen, maar ik was te trots om ze te laten vloeien. Ik wilde niet zwak zijn. Niet meer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Mijn gezicht vertrok even toen ik hoorde dat hij Elena hiermee pijn had gedaan.
    "Maar ik ken Stefan... hij komt wel weer bij je terug als hij de kans heeft. En jij zal op hem wachten, hè?"
    Ik kans geen schijn van kans. Ik was niets vergeleken met Stefan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik sloeg mijn ogen neer, en zuchtte diep. ''Deze keer niet. Hij had de kans en.. En hij bleef. Het is over.'' Murmelde ik zacht, en slikte mijn woede en verdriet weg. Het had toch geen zin.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Weet je dat zeker? Ik wil niet weer een klein beetje hoop hebben, zodat dat weer de grond in gemept kan worden."
    Maar als zij en Stefan écht uit elkaar waren... voorgoed...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik glimlachte waterig. ''Ooh, hij komt zeker terug. Maar hij zal nooit meer Stefan zijn.'' Verzuchtte ik, en zette mijn glas in de gootsteen terwijl ik leunde op het aanrecht. Het was moeilijk te accepteren. Maar zolang ik hem niet zag ging het.. goed?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "En toch zul je altijd van hem houden. Meer dan van mij."
    Ik keek naar buiten. Misschien moest ik maar gaan. Ik had geen enkele kans.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    ''Ik kan niet houden van iemand die niet van mij houd. En zolang ik hem niet zie, kan ik hem vergeten. Ik kan niet altijd op hem blijven wachten, ik moet verder. Zonder Stefan.'' Met die woorden bande ik hem uit mijn gedachten. Hij had me meer pijn gedaan dan wie dan ook, wat dan ook, wanneer dan ook. Ik was klaar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik was ervan overtuigd dat Stefan nog wel degelijk van haar hield en zodra hij terugkwam alles wel weer bij het oude kwam.
    "Ik.. ik moet gaan." zei ik toen en ik liet me van het aanrecht glijden.
    Waarschijnlijk deed ik haar ook teveel aan Stefan herinneren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen