• Ik heb dus 2 ideën voor een nieuwe story , [geen bekend persoon] en ik twijfel welke te nemen , 2 story's maken zou me te veel worden

    1.

    Marshea Bailey verliest haar vader op haar 14e. Na die beslissende dag wordt ze meegrtrokken in een neerwaartse spiraal van drugs en feesten. Wanneer haar moeder haar verplicht zich te laten opnemen weigert Marshea dit , een laatste keer zwerend om haar leven te beteren. Maar uit de wereld stappen waar ze nu inzit wordt moeilijk , maar misschien lukt het met de hulp van de nieuwe Vincent die zelfs ook een lang strafblad heeft , maar de beste bedoelingen...


    2.

    Jocelyn Bailey haar leven staat al een tijdje rond zijn eigen as te draaien. Haar moeder geeft alleen maar om haar reputatie en haar nieuwe verloofde. Haar vader daarintegen houdt van Jocelyn maar heeft problemen met het bereiken van zijn dochter. Jocelyn wordt door haar nieuwse Bf Clio voorgesteld aan de wereld van drug en illegale toestanden. Ze probeert haar mannetje te staan en dit lukt haar behoorlijk. Wanneer haar vriend Victor Luez een papparazo de grond in slaat omdat hij de afwijzing van Joy niet wou accepteren begint haar moeder zich druk te maken en sluit haar dochter op om pers te vermijden , maar Jocelyn wordt er helemaal niet beter op ....

    Help me!
    x.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik denk 2, de eerste klinkt bekend in mijn oren ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Sanlena schreef:
    Ik denk 2, de eerste klinkt bekend in mijn oren ^^


    Hoe dan ö
    x.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me