• Hier speel je, je personages zoals uit het boek. Dus geen rare dingen doen, maar je wel aan het verhaal houden.

    De Admins van de RPG zijn Fayan en Leave.
    Bij ons kun je terecht met vragen en opmerkingen. Houd het on-topic, en zet het anders tussen [ ]. xx Leave.

    Topic voor de rollen » Klik

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:17 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Maar wat moet ik anders? Mijn veel minder sterke dranken zijn opeens spontaan door de gootsteen gespoeld!" Plaagde ik. Waarom gingen onze gesprekken altijd over drank?
    "Maar laten we het nu eens niet over mij en mijn zogenaamde, niet bestaande alcoholprobleem hebben, daar groeit mijn ego van. Hoe is het met jou de laatste tijd?" Dat laatste vroeg ik me oprecht af.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 23:29 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik grinnikte. Hij had wél een probleem met alcohol. ''Het gaat wel. Jeremy is weg, Jenna en Alaric zijn weg, Stefan is weg, ik word opgejaagd door vampiers die me dood willen hebben.. De normale dingen dus.'' Glimlachte ik met sarcasme, en zuchtte toen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik wilde net een slok nemen, maar zette toen mijn glas weer neer. Opeens voelde ik me heel erg schuldig. Ze zat hier allemaal heel erg mee en ik zag het niet eens.
    "Wil je anders even praten? Serieus. Geen drank. Geen ongein."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik schudde mijn hoofd, en glimlachte. ''Ik voel me goed. Het is beter om ons te richten op belangerijke dingen.'' Knikte ik bevestigend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik trok mijn wenkbrauw omhoog.
    "Je vind jouw emoties niet belangrijk? Ik vind het wel degelijk belangrijk hoe je je voelt."
    Ze was bang en ik wilde niet dat ze bang was. Ze moest zich veilig voelen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik zuchtte. ''Wil je horen dat ik me verschrikkelijk voel? Eenzaam? Bang? Abnormaal?'' Ik zucht en schuddde mijn hoofd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Ik wil horen hoe je je écht voelt. En zeg niet goed, want daar geloof ik niks van, gezien de gebeurtenissen. Ik wil weten wat er in je hoofd omgaat."
    Ik nam nog een slok en keek haar recht in de ogen. Helaas was Elena ondoorgrondelijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    ''Ik voel me goed, er gaan geen mensen meer om me heen dood en.. Nou we kunnen de rest straks misschien pakken dus.'' Ik glimlachte, en draaide me toen weer om naar de bar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik zuchtte. "Vrouwen."
    Daarna dronk ik mijn drankje verder op, stond op en was klaar om te gaan. Hier was niemand en ik had nu wel even zin in wat actie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ikgaa ;d]

    Elena
    Ik glimlachte. ''Hoe was je in de achttiende eeuw?'' Ik klonk oprecht nieuwsgierig. Die vraag had me al langer beetgehouden, maar ik had steeds geen tijd of.. Nouja gelegenheid om het hem te vragen. Zou hij vriendelijker zijn geweest?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Geen idee, te lang geleden." Met andere woorden; daar praat ik niet over. Hoewel... Elena kennende zou ze dan meteen naar Stefan stappen.

    [Okée, slaap lekker en tot morgen (: ×]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rose
    Alweer vluchtte ik voor Klaus. Wat was ik bang voor hem. Waar moest ik heen? Ik had niemand meer. Wat als ik de dubbelganger voor Klaus zou vangen? Zou hij dan eindelijk mij met rust laten?

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 12:25 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    [ Waar kunnen Jeremy en Bonnie invoegen?]

    [Ben er weer]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Damon is er ook (wbw)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen