• Hier speel je, je personages zoals uit het boek. Dus geen rare dingen doen, maar je wel aan het verhaal houden.

    De Admins van de RPG zijn Fayan en Leave.
    Bij ons kun je terecht met vragen en opmerkingen. Houd het on-topic, en zet het anders tussen [ ]. xx Leave.

    Topic voor de rollen » Klik

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:17 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elena
    ''Ik volg u, mevrouw.'' Hoorde ik Damon afwezig mompelen, en grinnikte even. ''Eerst naar de Grill voor drank?'' Gokte ik om zijn reactie. Misschien was Katherine daar wel weer. Dat zou dan twee vliegen in een klap zijn. Of Stefan.. Ik zuchtte diep, en schudde mijn hoofd, tegelijkertijd de gedachten weer weg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Jij leest mijn gedachten!" lachte ik toen. Ik pakte haar arm en sleurde haar half mee. Drank, drank, drank!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik knalde bijna tegen een meisje aan, en verontschuldigde me ook snel voor we ineens in the Grill stonden. ''Éen drankje.'' Knikte ik streng, en nam plaats aan de bar. ''Een cola.'' Glimlachte ik vriendelijk naar Matt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik knikte heftig. Eéntje maar? Oké.
    "Zeg Matt, wat is het sterkste dat je in huis hebt?" Ik wist dat Elena dit niet leuk zou gaan vinden maar hey, ik brak haar regel toch niet?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik zuchtte toen Matt een soortvan Wodka omhoog hield. ''Wodka met een vleuge tiramisu. Erg sterk.'' Hij trok de dop open, en door de bitterzure lucht voelde ik me alleen al misselijk worden. Hij schonk een glas vol, en gaf die aan Damon.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Klinkt goed, ruikt goed..." Ik nam een slok. "Smaakt goed."
    Ik draaide me half om op mijn barkruk naar Elena toe.
    "Zo. Nu mijn hersenen weer zuurstof krijgen kan ik weer helder nadenken. Vertel eens wat je plannetjes zijn. En zeg alsjeblieft dat Stefan daar niet bij is betrokken." Ik had geen zin in hem en Elena samen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Katherine
    Ik wist dat elena en damon samen in de grill zaten misschien is het tijd om wat plezier te maken
    Ik verkleede me zoals elena , lachte kwaadaardig en liep toen richting de grill.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 22:50 ]


    On wednesdays we wear black

    Elena
    Ik slaakte een zucht, en beet op mijn onderlip. ''Hij is weg, you remember? Het plan is om ervoor te zorgen dat ik blijf leven.'' Knikte ik, en nam een slok van mijn cola. Mijn gedachten waren wazig, ergens bij nieuwere, betere plannen. Maar ik kon mijn vinger er niet op leggen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Oh. Oh ja. Ik sloeg mezelf even voor mijn voorhoofd en nam toen nog een slok. Het brandde. Heerlijk.
    Ik staarde afwezig voor me uit en toen naar Elena.
    "Waar zit je met je gedachten?" vroeg ik, oprecht nieuwsgierig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik keek in een klap op naar Damon, en glimlachte schapachtig. ''Overal en nergens.'' Knikte ik, nog steeds wat afwezig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [katherine is offline ^^]


    On wednesdays we wear black

    Damon Salvatore
    "Elena," zei ik met een zeurderig stemmetje. "Dat is geen antwoord, hoor." Ik wisselde overduidelijk mijn dierbare drankje om met haar cola.
    "Misschien wordt je zo wat spraakzamer!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik trok mijn neus op naar de overduidelijk sterke drankje, en zette het neer op de bar voor ik duizelig werd. ''Er is een reden dat ik niet drink, ik kan er niet goed tegen. Dus als je kots wilt ruimen moet je het maar zeggen.'' Zei ik zachtjes, en stak mijn hand uit naar mijn cola in zijn hand.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Hm, nee dankje." Ik wisselde de drankjes weer om en nam nog een grote slok, waarmee het glas leeg was.
    "Zeg, Matt, heb je er nog zo een voor me?" vroeg ik terwijl ik met beide handen Elena's oren afdekte.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    ''Damon.'' Gromde ik zuchtend, en leunde op de bar. Het was hopeloos. Matt glimlachte begrijpend naar me, en schonk nog een glas vol. ''Je bent hopeloos, Damon.'' Kreunde ik, en sloeg met mijn hoofd wat vlak tegen de bar. Iets dat me een geamuseerde grimas opleverde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.