• Hier speel je, je personages zoals uit het boek. Dus geen rare dingen doen, maar je wel aan het verhaal houden.

    De Admins van de RPG zijn Fayan en Leave.
    Bij ons kun je terecht met vragen en opmerkingen. Houd het on-topic, en zet het anders tussen [ ]. xx Leave.

    Topic voor de rollen » Klik

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:17 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elena
    Ik kneep mijn handen tot vuisten, tot ik de binnenkant van mijn handpalmen voelde bloeden van de druk die ik met mijn nagels zetten om niet in huilen uit te barsten. ''Ik verlies iedereen waarvan ik houd, iedere keer weer.'' Fluisterde ik piepend, en draaide me. om. Mijn schouders schokten van een opkomende huilbui. Ik wilde niet huilen, maar al snel vloeiden de tranen over mijn wangen. Weg eeuwenoude glimlach.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik stond net buiten toen ik haar hoorde snikken en besefte dat ik nu niet weg kon gaan.
    Ik liep langzaam terug.
    "Elena?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    ''Je hoeft je niet verplicht te voelen iedere keer wanneer ik huil terug te komen.'' Fluisterde ik zacht. Ik greep met mijn slanke vingers naar mijn gezicht, en kromp even ineen toen de verse wondjes van mijn nagels in mijn handpalmen tegen mijn gezicht werden gedrukt. Kon mijn leven nog dieper zinken dan dit?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Maar het is mijn schuld dat je huilt." Ik zette een stapje dichterbij.
    "En ik heb echt wel gevoel. Een heel groot schuldgevoel, nu." Ik pakte haar handen vast en haalde haar nagels uit haar gezicht. Ze mocht zichzelf geen pijn doen, lichamelijk of geestelijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Wat dwong me er toe? Zijn zachte woorden? Zijn uitnodigende lichaam zo dicht bij het mijne? Was ik op een breekpunt gekomen, en moest ik voorkomen daadwerkelijk te breken? Met mijn gedachten op nul snikte ik uit tegen zijn borst.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    En toen stond ze ineens tegen mijn borst aan te huilen. Ik kon er echt niet tegen als ik haar pijn zag lijden, dus ik sloot haar in mijn armen, wiegde haar zachtjes heen en weer en drukte heen ongemerkt een kusje op haar haren.
    Lieve, Elena, al zal je nooit de mijne zijn, ik hou toch zoveel van je.
    Kon ik het haar maar vertellen zonder haar nog meer pijn te doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik werd rustiger, en zuchtte. ''Waarom ben jij toch altijd degene die opdraait voor mijn problemen? Ik was blind. En ik wil het nooit meer zo ver laten komen.'' Ik stapte achteruit, en trok de ketting van Stefan van mijn nek. Zonder enige spijt liet ik hem tussen mijn vingers in een doosje glijden, en stopte ik dat ver weg in een kastje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Ik draai niet op voor jouw problemen. Ik help je erdoorheen." zei ik en ik keek toe hoe ze Stefans ketting opborg. Hoe lang zou het duren voor ze hem weer tevoorschijn haalde? Voor Stefan haar weer in zijn armen had?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik droogde mijn tranen, en keek wat uitdrukkingsloos voor me uit. ''Wil je iets voor me doen? Stop Stefan wanneer hij naar me toekomt. Ik wil hem niet meer zien.'' Met die woorden liep ik naar boven, en plofte ik neer op mijn bed. Starend naar het plafond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Stefan tegenhouden? Ze wilde hem niet meer zien? Was het echt voorbij? Misschien als ik haar wat tijd gunde dan... STOP.
    Ik moest afwachten. Rustig ademhalen en afwachten. En hoe ging de tijd het snelst voorbij?
    Precies, als je ladderzat was. En dus ging ik op weg naar de winkel, om ladingen alcohol in te slaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik deed nauwelijks nog iets anders dan thuis doorbrengen. Deed de normale dingen en de tijd vloog voorbij. dag werd nacht, nacht werd dag. Het werd een cyclus. En zolang ik niet in contact kwam met Stefan, lukte het me aardig mezelf bij elkaar te rapen. Zoals iedere morgen vulde ik een mok met koffie, en nam ik plaats op de bank. Jenna was terug, na al die weken alleen. En het voelde goed. Afleiding. Al had ik dat nog nauwelijks nodig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    De dagen gleden voorbij. Ik dronk ze weg. Ik wist niet meer wanneer ik voor het laatst nuchter was geweest, had geen besef van tijd meer en kon allang niet meer recht lopen. Ik hing levenloos op de bank, op de grond, een stoel, in de douche... waar dan ook en ik keek uit naar Stefan. Ik kon niet wachten tot hij terugkwam en ik hem kon zeggen dat hij terug moest... dat Elena hem niet meer wilde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Wat moest ik doen met de ketting? Als van Stefan en mij had ik opgeborgen, maar die ketting deed me pijn. Ik zou hem teruggeven. Dus ging ik naar de Salvatore's. Ik klopte aan en stond oog in oog met.. Stefan. Wanneer was hij teruggekomen. ''Elena!'' Riep hij blij. Ik slikte, en gaf hem de ketting terug. ''Het spijt me, Stefan. Je hebt me te vaak gebroken.'' Met die woorden liep ik weg, een veblufte, misschien zelfs gebroken Stefan achterlatend. Het deed mij pijn hem zo te zien maar het was beter zo.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Beneden hoorde ik ineens de deur opengaan en hoorde toen Stefans stem, die reageerde op... WOW. Stefans stem?
    Ik schoot overeind, viel weer neer, brak een fles en krabbelde weer overeind. Ik stormde langs Stefan heen, maar had geen idee waar Elena nu was.
    "E-elenaaa?" riep ik met dubbele tong. Was ik haar nu wel kwijt?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik hoorde mijn naam, en draaide me om. Stefan was weg, maar de deur was nog open. Ik slikte. Wat had Damon gedaan? ''Je bent stomdronken, Damon. Je hebt het me belooft.'' Prevelde ik zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.