• Hier speel je, je personages zoals uit het boek. Dus geen rare dingen doen, maar je wel aan het verhaal houden.

    De Admins van de RPG zijn Fayan en Leave.
    Bij ons kun je terecht met vragen en opmerkingen. Houd het on-topic, en zet het anders tussen [ ]. xx Leave.

    Topic voor de rollen » Klik

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 20:17 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Cola? Wat probeer je me nou voor troep aan te smeren? Ik heb liever iets sterkers." mompelde ik. Ze was gewoon langs me heen gelopen, een typisch Elena ding, maar ik kon het haar niet kwalijk nemen. Ik was ook zo vervelend soms. Maar goed, ik vond het leuk om te doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    ''Wat probeer je me nou weer aan te smeren.'' Imiteerde ik zijn chagrijnige stem. Ik schudde mijn hoofd. ''Koppig kind.'' Lachte ik zacht, en schonk een glas met water in. Daarna plofte ik neer in de woonkamer, en bekeek de ruim ingerichte woonkamer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Ik hoorde Elena lachen en ging naast haar op de bank zitten. Ik rolde even met mijn ogen bij het zien van haar glas water. Elena hield niet van zuipen. Ik was hier de alcoholist.
    "En zeg me nu eens eerlijk, wat kom je hier zo laat nog doen? Is het omdat je me mist?" plaagde ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik rol met mijn ogen. ''Ik kwam hier eerlijk gezegd om te kijken of je nog iets had uitgehaald. En daarom ben ik ook zo vriendelijk geweest om je uit de verleiding te houden van drank, door ze veilig weg te spoelen. Water?'' Glimlachte ik, en hield het glas plagerig omhoog. Damon kon niet zonder drank en bloed. Het waren zijn eh.. Levensmiddelen? Water was typisch iets voor mij. En cola, als er dan toch eens iets was met het water.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    Mijn grijns verdween en ik vloog overeind. "Hoezo je hebt mijn drank weggespoeld!" ik rende naar de gootsteen en rook inderdaad de geur van sterke drank.
    Ik rende terug naar de kast, maar daar waren alleen nog maar lege flessen. Het idee dat er geen drank meer was bracht bij mij al afkickverschijnselen omhoog.
    "Ik ga even boodschappen doen. Tot straks, vermaak jezelf." zei ik en ik trok mijn leren jas aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik spurtte naar de deur, en sloot mijn handen beide aan elke kant van de muur. ''Drank is geen oplossing, Damon. Bovendien ben ik zo lief geweest om de Bacardi te laten staan, dus terug jij.'' Glimlachte ik zoet. Geen denken aan dat hij stom dronken zou zijn op de tijd die Klaus zou verschijnen. Of Katherine, Rebekah. Genoeg mensen die hem konden doden, of mij, of Stefan of iemand anders.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Je bent een vervelend klein meisje, wist je dat?" zei ik hoofdschuddend, maar toch ook grinnikend. Ze moest en zou me van de drank afkrijgen. Dat was goed. Ik bleef wel van de drank af. Als zij er niet was.
    Ik liep naar de keuken, vulde een glas met water en ging toen weer op de bank zitten. Ik nam een overdreven grote slok en likte mijn lippen af alsof het het meest lekkere drankje was dat ik ooit had geproefd.
    "Mmmmh, heerlijk." Het sarcasme was niet te missen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik duwde hem hoofdschuddend tegen zijn schouder. ''Water is niet lekker, meer voedzaam. Koffie, frisdrank, redbull. Allemaal geweldig volgens Jeremy.'' Grinnikte ik, en pakte mijn telefoon erbij. Geen smsjes van hem, helaas.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Ik blijf toch bij mijn kindjes waar ik zoveel van hou." Ik stond op, pakte een paar lege flessen en drukte ze tegen me aan.
    "Maar ja, als jij hun ziel wegspoelt, wat heb ik er dan nog aan? Je houdt gewoon niet van me, dat je mijn kindjes zomaar vermoord." Hoofdschuddend legde ik de flessen weg.
    Ik moest echt minder drinken. Mijn gedrag sloeg weer eens nergens op.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik zuchtte. Damon was stomdronken, geen twijfel mogelijk. ''Slaap je roes uit en kom nuchter je bed uit.'' Ik pakte de flessen uit zijn armen, en stond op. ''Kom.'' Stelde ik voor, en stak mijn arm uit. Wieweet moest hij wel leunen, of was hij te erg van de wereld om zijn kamer te kunnen vinden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Damon Salvatore
    "Kom? Ga je met me mee? Gezellig!" riep ik uit en ik pakte Elena's hand vast.
    "Maar ik heb niet zoveel zin om te gaan slapen. Zullen we naar buiten gaan? Misschien valt er nog wel wat leuks te bevelen. Ik heb wel zin om te jagen, eigenlijk." En ik stond weer stil.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    ''Nee, nee. Kom, jij gaat naar bed.'' Suste ik, en trok hem de trap op naar zijn slaapkamer. Jemig, stomdronken en nog eens in de war ook. Ik was Katherine niet, of hoopte hij dat? Ik grinnikte even, en opende toen zijn slaapkamerdeur.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Katherine
    Ik stapte uit de taxi voor het salvatore huis ik gaf de man zijn geld en liep naar de deur.
    Net voordat ik op de deurbel wou drukken hoorde ik dat elena damon water wou aansmeren en ik had echt totaal geen zin om hun pret te verstoren ik wou weglopen maar toen hoorde ik iets in de struiken ik draaide me om en toen ik zag wie het was kwam er een gigantische glimlach op mijn gezicht "hallo stefan did you miss me?

    [ bericht aangepast op 19 okt 2011 - 21:49 ]


    On wednesdays we wear black

    [O gash zie nu pas dat ik met rebekka moet vechten XD]


    On wednesdays we wear black

    Damon Salvatore
    Ik stommelde de trap op en kreeg ondertussen een lachbui. Wat er zo grappig was wist ik ook niet precies, maar het was wel hilarisch.
    Elena opende een deur en ik zag een prachtige slaapkamer en op de grond lagen een aantal flessen.
    "Hé, hier was ik net ook. Nou. Welterusten dan, Elena Salvatore." Dat laatste sloeg meer op Stefan, maar ik wist niet of zij dat wel wist.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen