• Topic 2


    (Aangezien de vorige stil viel, heropen ik hem gewoon (;)


    We zijn een paar jaar verder, de mensen hebben meer kennis verworven over het veranderen van DNA en zijn flink aan het experimenteren geslagen. Al gauw besloot de regering hier een einde aan te maken en verbood het, wat hij niet wist was dat een klein groepje laboranten, genaamd The Division, toch stiekem doorgingen. In een laboratorium dat diep verborgen ligt in een gigantisch, verlaten bos creëren ze al een paar jaar mutanten. Gewone mensen, jong volwassene die als 3-jarige, soms zelfs als baby, weggenomen zijn uit het weeshuis.De laboranten voedden de kinderen op, zorgden dat ze naar hun zouden luisteren en voerde experimenten op hun uit. Ze gaven ze krachten, gaven, of een vloek zoals sommigen mutanten het zelf noemden.

    Nu, een aantal jaar later, gebeurt het nog steeds. Ze zijn niet opgehouden met experimenten uitvoeren. Sommige mutanten zijn de laboranten dankbaar, zijn trouw aan The Division en gebruiken hun nieuwe krachten om hun te beschermen en te helpen met meer onderzoeken. Een aantal anderen zijn te bang om in verzet te gaan en blijven ze trouw, maar tegen hun zin in. Toch was er een groepje dappere mutanten die zijn gevlucht, het was hun eerste keer buiten, het was wennen, maar ze redden het. Ze worden nog altijd gezocht door The Division en ze komen steeds dichterbij, klaar om ze terug te halen voordat het geheim van The Division uitkomt. De mutanten en laboranten zijn tot alles in staat. Kopen elkaar om, verraden vrienden, moorden..

    Het is een kwestie van tijd voordat het geheim van The Division uit zou komen, of tot de vluchtelingen worden uitgemoord of opnieuw gevangen worden genomen. Wie zal deze strijd weten te winnen? Wie kan de doodssprong ontlopen?


    Informatie
    Volledige naam:
    Leeftijd: Liefst 18+
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol+reden: Waarom gevlucht etc.
    Gaven: Voor mutanten!
    Extra:

    Personages: (Vrouwelijk& mannelijk)
    The Division/Laboranten:
    Scott Morgan by vluuv
    Fateh Harvey by Lykos
    Michael Davey McGarret by Gnome

    Trouwe mutanten:
    B72/ Emily Green by Endure
    C13/ Sky Leah Morgan by Endure (Met tegenzin 'trouw')
    A21/ Gem by Vluuv
    M23/ Raven Falianth by Fouvism
    ?/ Carthal Hollow by Primwen

    Gevluchte mutanten:
    A11/ Elisa Nera Serper by LittleTear
    ?/ Six by Primwen
    C44/ Cole Halliwel by Kiara2
    ?/ Aurora Lucca Fyth by sweetiepie
    N69/ Dwayne Richard Hayes Vengenz by deathbat


    Ps. Het leek mij wel cool om dit een beetje in de toekomst af te laten spelen, de wereld is heel anders enzo (: En de laboranten/mensen van The Division kunnen dus ook coole wapens hebben om de mutanten te pakken zien te krijgen (;

    Nog een belangrijke ps! De laboranten hebben formulieren van iedere mutant, met naam, verleden, gaven en ga zo maar door.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 17:42 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vluuv schreef:
    Okay, thanks, both of you ^^
    Lykos, vind je het dan goed om af en toe haar op te roepen voor een of andere les in bijv. taal of geschiedenis ofzo? :'] 'Cause she ain't that smart yet. Als je daar geen zin in hebt moet je het maar zeggen, maar dan zoek ik wel iemand anders want het is wel nodig dat haar op de een of andere manier enige basiskennis bij wordt gebracht :p
    En Dwayne lijkt me een goede "Broer" voor haar ^^ Doen we dan trouwens dat ze elkaar wel een beetje kennen of zijn strangers?

    jep is goed, ik zal even gaan bedenken hoe ik dat dan ga aanpakken. maar moet lukken.

    Okidoki, mooi zo ^^
    Ik heb haar bio aangepast, dus jullie staan er nu in :]

    Vluuv schreef:
    Okay, thanks, both of you ^^
    Lykos, vind je het dan goed om af en toe haar op te roepen voor een of andere les in bijv. taal of geschiedenis ofzo? :'] 'Cause she ain't that smart yet. Als je daar geen zin in hebt moet je het maar zeggen, maar dan zoek ik wel iemand anders want het is wel nodig dat haar op de een of andere manier enige basiskennis bij wordt gebracht :p
    En Dwayne lijkt me een goede "Broer" voor haar ^^ Doen we dan trouwens dat ze elkaar wel een beetje kennen of zijn strangers?

    Geheugenverlies van een kant. Dat lijkt me wel gaaf.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Geheugenverlies van een kant. Dat lijkt me wel gaaf.

    En die ene kant is zijn kant? Of haar kant?
    Lijkt me trouwens inderdaad gaaf, dat gaat voor een hoop mooie momenten zorgen.

    Van spaarkoe mag ik haar rol + Gave overnemen omdat ze gaat stoppen op Quizlet. Ze heeft erg veel huiswerk enzo dus mag ik haar rol. Ik ken haar in het echt en daarom mag het van haar. Ik ga haar nu bellen of ze een berichtje kan sturen dat ik dan de rol mag :D ik hoop dat dat mag ik beloof haar goed te spelen :D ik ga ook zo een laborante maken :D.

    Xxxx Celine (Sorry voor dit berichtje)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ja klopt. Ik ga stoppen met Quizlet D: ik heb zo veel huiswerk en mijn vriendin Celine is veel vaker online. Anders kan ik even op haar Account (Doe ik normaal nooit maar we zijn BFFjes :D). Ik hoop dat ze mijn rol mag ik denk dat ze hem gaat herschrijven en perfect maken. Celine is een perfectioniste xD. Dus vaarwel en Celine/LittleTear Veel plezier met de rol.
    Xxxx Mad


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Vluuv schreef:
    (...)
    En die ene kant is zijn kant? Of haar kant?
    Lijkt me trouwens inderdaad gaaf, dat gaat voor een hoop mooie momenten zorgen.

    Van Dwayne's kant misschien? Die leeft al erg lang nl. XD


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    LittleTear & Spaarkoe; Ik vind het prima hoor ;o Maar als ze hemg aat perfectioneren, niet té perfect. Mary Sue karakters zjin nooit erg leuk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    LittleTear & Spaarkoe; Ik vind het prima hoor ;o Maar als ze hemg aat perfectioneren, niet té perfect. Mary Sue karakters zjin nooit erg leuk.
    wat bedoel je met Mary en Sue personages? En ik bedoel alleen haar uiterlijk enzo ;) dus niet iets anders ;) een foto en alles beter uitleggen. Daarna een laborante maken die op de gevluchte jaagd :). Waarneer ga je eigelijk de RPG (Topic) Openen? (Ik zou een apparte topic maken is overzichterlijker ;) )


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mary Sue = uberperfect.

    En ik open geen aparte topics.

    Jullie mogen beginnen :') Ikzelf ga niet meer reageren, but feel free ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    DEATHBAT schreef:
    (...)
    Van Dwayne's kant misschien? Die leeft al erg lang nl. XD

    Oké, het kan wel zijn dat zij er niet veel meer van weet omdat ze juist vrij kort leeft :']
    Maar dan doen we inderdaad wel dat A21 het nog (ongeveer) weet, en Dwayne niet :3

    ik zal zo reageren x'D Die 5 bladzijdes werden wel even.. ehm meer x'D Nog 2 stukjes samenvatten:3

    Endure schreef:
    Mary Sue = uberperfect.

    En ik open geen aparte topics.

    Jullie mogen beginnen :') Ikzelf ga niet meer reageren, but feel free ;]

    Waarom niet? Als je het te veel moeite vind om te doen wil ik het wel doen. Zo zijn de rollen en RPG een beetje uit elkaar en is het overzichtelijker. Ik zal hem niet Mary Sue maken ;) ik ben bijna klaar morgen avond komt hij d'r denk ik op.
    Xxx Celine.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Endure schreef:
    Mary Sue = uberperfect.

    En ik open geen aparte topics.

    Jullie mogen beginnen :') Ikzelf ga niet meer reageren, but feel free ;]

    Ik begin niet, daar ben ik een ramp in (misschien zijn tips daar wel handig voor, voor de eerste post)

    Zal ik doen ;p Maar beginnen is echt niet moeilijk.

    Laat je personage rondlopen doro de gangen, 'stel je personage voor', laat hem of haar op pad zijn om iets te doen, in zijn of haar kamer zitten, iets alten doen zoals schrijven of muziek instrument bespelen ofzo, op iemand anders afsturen (drop die persoon gewoon even in de gang of vraag het aan deigene die dat personage speelt) etc.

    Begin ebricht is het moeilijkste en het makkelijkste. Goed begin vinden is lastig, maar je kan wel alle kanten op (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.