• Topic 2


    (Aangezien de vorige stil viel, heropen ik hem gewoon (;)


    We zijn een paar jaar verder, de mensen hebben meer kennis verworven over het veranderen van DNA en zijn flink aan het experimenteren geslagen. Al gauw besloot de regering hier een einde aan te maken en verbood het, wat hij niet wist was dat een klein groepje laboranten, genaamd The Division, toch stiekem doorgingen. In een laboratorium dat diep verborgen ligt in een gigantisch, verlaten bos creëren ze al een paar jaar mutanten. Gewone mensen, jong volwassene die als 3-jarige, soms zelfs als baby, weggenomen zijn uit het weeshuis.De laboranten voedden de kinderen op, zorgden dat ze naar hun zouden luisteren en voerde experimenten op hun uit. Ze gaven ze krachten, gaven, of een vloek zoals sommigen mutanten het zelf noemden.

    Nu, een aantal jaar later, gebeurt het nog steeds. Ze zijn niet opgehouden met experimenten uitvoeren. Sommige mutanten zijn de laboranten dankbaar, zijn trouw aan The Division en gebruiken hun nieuwe krachten om hun te beschermen en te helpen met meer onderzoeken. Een aantal anderen zijn te bang om in verzet te gaan en blijven ze trouw, maar tegen hun zin in. Toch was er een groepje dappere mutanten die zijn gevlucht, het was hun eerste keer buiten, het was wennen, maar ze redden het. Ze worden nog altijd gezocht door The Division en ze komen steeds dichterbij, klaar om ze terug te halen voordat het geheim van The Division uitkomt. De mutanten en laboranten zijn tot alles in staat. Kopen elkaar om, verraden vrienden, moorden..

    Het is een kwestie van tijd voordat het geheim van The Division uit zou komen, of tot de vluchtelingen worden uitgemoord of opnieuw gevangen worden genomen. Wie zal deze strijd weten te winnen? Wie kan de doodssprong ontlopen?


    Informatie
    Volledige naam:
    Leeftijd: Liefst 18+
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol+reden: Waarom gevlucht etc.
    Gaven: Voor mutanten!
    Extra:

    Personages: (Vrouwelijk& mannelijk)
    The Division/Laboranten:
    Scott Morgan by vluuv
    Fateh Harvey by Lykos
    Michael Davey McGarret by Gnome

    Trouwe mutanten:
    B72/ Emily Green by Endure
    C13/ Sky Leah Morgan by Endure (Met tegenzin 'trouw')
    A21/ Gem by Vluuv
    M23/ Raven Falianth by Fouvism
    ?/ Carthal Hollow by Primwen

    Gevluchte mutanten:
    A11/ Elisa Nera Serper by LittleTear
    ?/ Six by Primwen
    C44/ Cole Halliwel by Kiara2
    ?/ Aurora Lucca Fyth by sweetiepie
    N69/ Dwayne Richard Hayes Vengenz by deathbat


    Ps. Het leek mij wel cool om dit een beetje in de toekomst af te laten spelen, de wereld is heel anders enzo (: En de laboranten/mensen van The Division kunnen dus ook coole wapens hebben om de mutanten te pakken zien te krijgen (;

    Nog een belangrijke ps! De laboranten hebben formulieren van iedere mutant, met naam, verleden, gaven en ga zo maar door.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 17:42 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gnome schreef:
    Ik wil misschien wel meedoen, ik zal vanavond wel een rol aanmaken ;d


    Leuk, ben benieuwd =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ohh, ohh, ohh, ik ben mutant N69. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lol, waarom dat getal x'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Omdat vis.

    Nee, 69 is mijn geluksgetal. Echt waar, no shit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Volledige naam: Michael Davey McGarret
    Leeftijd: 29
    Karakter: Michael wordt snel boos om de kleinste dingen. Hij heeft last van stemmingswisselingen en wilt dat alles naar zijn zin gaat. Michael is erg nieuwsgierig en vertrouwt altijd op zijn instinct. Hij is erg ijdel en blijft daarom ook iets langer voor de spiegel staan. Mensen zouden niet verwachten dat Michael een goed stel hersens heeft.
    Uiterlijk:


    Michael is best lang, gespierd en breedgebouwd. Zijn lichtgroene ogen laten de harten van vele vrouwen sneller kloppen.
    Rol+reden: The Division/laborant. DNA heeft Michael altijd al gefascineerd, en toen hij de kans kreeg om ermee te werken, nam hij deze dan ook met beide handen aan.
    Gaven: n.v.t.
    Extra: Michael werd door zijn vader, die generaal was in het leger, getraint voor een carrière in het leger. Daarom zijn zijn vechtkunsten ook zo goed.


    Sorry dat het niet zo uitgebreid is (';


    Me so good.

    Don't worry, dat is geen enkel probleem.Hij is cool en i kben blij dat ie een labotrant is (: Die hadden we nodig.
    Zeg, zullen we morgen beginenn? :'D
    -nu nog is een beetje laat-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alle laboranten zijn mannen, stelletje perverts :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    oke dit wordt nog leuk bij het lab. allemaal een beetje sneller pissig enzo:D volgens mij krijgen we nog eend de pik op elkaar daar

    hah altijd leuk :3

    En bisexuele gevluchte mutanten die graag aan jonge laborantjes zitten is ook leuk. OH OH OH, mag ik nog een kracht bijvoegen svp? D:

    De kracht om mensen te verleiden.
    (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oh, ze heeft zeker ook zo'n cijfernaam nodig? Hmm, mijn personage: M18/Aurora Lucca Fyth.
    Ps. Ik vertel alvast dat ik niet zovaak kan reageren vanwege privéprobleempjes, maar ik zal mijn best doen om zovaak mogelijk te reageren. (:

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 20:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is er toevallig nog een laborant die de "maker" van A21 wil zijn? :3
    Dan kan die haar namelijk een beetje begeleiden met normaal te leren praten, hehe. Oja, en als er nog een mutant is (gevlucht of trouw, maakt niet uit) waar ook DNA van kan zijn gebruikt om haar te maken zou dat helemaal super zijn ^^

    En, DEATHBAT, respect voor jouw geluksgetal

    Vluuv schreef:
    Is er toevallig nog een laborant die de "maker" van A21 wil zijn? :3
    Dan kan die haar namelijk een beetje begeleiden met normaal te leren praten, hehe. Oja, en als er nog een mutant is (gevlucht of trouw, maakt niet uit) waar ook DNA van kan zijn gebruikt om haar te maken zou dat helemaal super zijn ^^

    En, DEATHBAT, respect voor jouw geluksgetal

    Ik wil wel de maker zijn van A21 als de andere lab mens niet wilt

    Vluuv schreef:
    Is er toevallig nog een laborant die de "maker" van A21 wil zijn? :3
    Dan kan die haar namelijk een beetje begeleiden met normaal te leren praten, hehe. Oja, en als er nog een mutant is (gevlucht of trouw, maakt niet uit) waar ook DNA van kan zijn gebruikt om haar te maken zou dat helemaal super zijn ^^

    En, DEATHBAT, respect voor jouw geluksgetal

    My dna may be used. -wbw-


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Okay, thanks, both of you ^^
    Lykos, vind je het dan goed om af en toe haar op te roepen voor een of andere les in bijv. taal of geschiedenis ofzo? :'] 'Cause she ain't that smart yet. Als je daar geen zin in hebt moet je het maar zeggen, maar dan zoek ik wel iemand anders want het is wel nodig dat haar op de een of andere manier enige basiskennis bij wordt gebracht :p
    En Dwayne lijkt me een goede "Broer" voor haar ^^ Doen we dan trouwens dat ze elkaar wel een beetje kennen of zijn strangers?