• Topic 2


    (Aangezien de vorige stil viel, heropen ik hem gewoon (;)


    We zijn een paar jaar verder, de mensen hebben meer kennis verworven over het veranderen van DNA en zijn flink aan het experimenteren geslagen. Al gauw besloot de regering hier een einde aan te maken en verbood het, wat hij niet wist was dat een klein groepje laboranten, genaamd The Division, toch stiekem doorgingen. In een laboratorium dat diep verborgen ligt in een gigantisch, verlaten bos creëren ze al een paar jaar mutanten. Gewone mensen, jong volwassene die als 3-jarige, soms zelfs als baby, weggenomen zijn uit het weeshuis.De laboranten voedden de kinderen op, zorgden dat ze naar hun zouden luisteren en voerde experimenten op hun uit. Ze gaven ze krachten, gaven, of een vloek zoals sommigen mutanten het zelf noemden.

    Nu, een aantal jaar later, gebeurt het nog steeds. Ze zijn niet opgehouden met experimenten uitvoeren. Sommige mutanten zijn de laboranten dankbaar, zijn trouw aan The Division en gebruiken hun nieuwe krachten om hun te beschermen en te helpen met meer onderzoeken. Een aantal anderen zijn te bang om in verzet te gaan en blijven ze trouw, maar tegen hun zin in. Toch was er een groepje dappere mutanten die zijn gevlucht, het was hun eerste keer buiten, het was wennen, maar ze redden het. Ze worden nog altijd gezocht door The Division en ze komen steeds dichterbij, klaar om ze terug te halen voordat het geheim van The Division uitkomt. De mutanten en laboranten zijn tot alles in staat. Kopen elkaar om, verraden vrienden, moorden..

    Het is een kwestie van tijd voordat het geheim van The Division uit zou komen, of tot de vluchtelingen worden uitgemoord of opnieuw gevangen worden genomen. Wie zal deze strijd weten te winnen? Wie kan de doodssprong ontlopen?


    Informatie
    Volledige naam:
    Leeftijd: Liefst 18+
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol+reden: Waarom gevlucht etc.
    Gaven: Voor mutanten!
    Extra:

    Personages: (Vrouwelijk& mannelijk)
    The Division/Laboranten:
    Scott Morgan by vluuv
    Fateh Harvey by Lykos
    Michael Davey McGarret by Gnome

    Trouwe mutanten:
    B72/ Emily Green by Endure
    C13/ Sky Leah Morgan by Endure (Met tegenzin 'trouw')
    A21/ Gem by Vluuv
    M23/ Raven Falianth by Fouvism
    ?/ Carthal Hollow by Primwen

    Gevluchte mutanten:
    A11/ Elisa Nera Serper by LittleTear
    ?/ Six by Primwen
    C44/ Cole Halliwel by Kiara2
    ?/ Aurora Lucca Fyth by sweetiepie
    N69/ Dwayne Richard Hayes Vengenz by deathbat


    Ps. Het leek mij wel cool om dit een beetje in de toekomst af te laten spelen, de wereld is heel anders enzo (: En de laboranten/mensen van The Division kunnen dus ook coole wapens hebben om de mutanten te pakken zien te krijgen (;

    Nog een belangrijke ps! De laboranten hebben formulieren van iedere mutant, met naam, verleden, gaven en ga zo maar door.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 17:42 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nicee =D

    Woehoe, meer joiners :3
    En gelukkig ook wat jongens, hehe.

    Jeweet ik kan niet met meisjes. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nah, probeer het anders gewoon eens :0
    En de jongens die je maakt zijn altijd pittig cool hoor :3

    k vind jongens makkelijker te spelen dan meisjes x'D
    Maar k ben dol op meisjes spelen xd

    Volledige naam: Fateh Harvey
    Leeftijd: Liefst 18+ 25
    Karakter: Als je Fateh op straat tegen zou komen, zou hij j enog niet eens opmerken. Hij is erg stil, maar als hij iets zegt is hij niet zuinig op zijn woorden. Je kunt een grote bek verwachten als iets hem niet aanstaat. Hij deinst niet terug voor anderen. Maar als je hem iets beter kent is hij wel aardig. In ieder geval aardiger als dat hij eruit ziet
    Uiterlijk:

    hij heeft wit haar in een staart tot net onder zijn schouders. Vaak draagt hij simpele kleren. ook zijn ogen zijn kil en grijs.
    Rol+reden: Waarom gevlucht etc.Laborant omdat Fateh erg slim is en zich al van kleins af aan interesseert voor alles wat maar met mutanten te maken heeft, hij is erg blij dat hij de kans kreeg om hier te werken
    Gaven: Voor mutanten!-
    Extra: vaak draagt hij een ketting met een hand met een oogje eraan:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 16:48 ]

    Primwen schreef:
    k vind jongens makkelijker te spelen dan meisjes x'D
    Maar k ben dol op meisjes spelen xd

    Oh rly? Ik vind jongens meestal juist moeilijker :']
    Maar die uitdaging maakt het ook wel leuk ^^

    Uhu :3
    krijg er meer uit dan bij meisjes, maar misschien is ht bij Six anders vind haar namelijk leuker dan anderen van mijn personages :3 x'D

    We'll see ^^

    Offcourse :3

    bij hoeveel mensen(wanneer) beginnen we eigenlijk??

    Hahaha, de vorige keer was er een overschot aan gevluchte mutanten, en nu zijn er te weinig. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    zo weinig mensen, wil het wel updaten, maar moet echt dringend leren!
    Vanavond ben ik er wle.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil misschien wel meedoen, ik zal vanavond wel een rol aanmaken ;d


    Me so good.

    Ik heb beginpost ge-update, hopeliojk is alles goed nu.
    Lol, is er serieus niemand die een laborant wilt?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.