• Dat vind ik toch zo boeiend en interessant om naar te kijken. En dan bedoel ik water in riviertjes, beekjes, kanalen of de zee. Verder houd ik dus echt niet van water, om erin te zwemmen ofzo, ik vind het alleen boeiend om naar te kijken. Jullie?


    Your make-up is terrible

    Ik ben bang voor water en alle beestjes die er in zitten.(cat)


    everything, in time

    Als er iets is waar ik uren en uren naar kan kijken, dan is het wel water. Meertjes, rivieren en zeeën lijken mij op de een of andere manier echt te betoveren. Het glinstert zo mooi en het maakt een heerlijk rustgevend geluid als het de rotsen raakt. Ik zit echt heel graag aan het water en breng daar ook veel tijd door. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Eigenlijk wel, maar het zo raar om tegen iemand te zeggen: 'Water is toch zo interessant'


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Uhm nee niet echt :'D


    -

    Ik vind riviertjes en beekjes wel leuk om naar te kijken ja :3


    As travars

    ik zwem liever dan naar water kijken
    maar alleen in mooi water

    Reseda schreef:
    Als er iets is waar ik uren en uren naar kan kijken, dan is het wel water. Meertjes, rivieren en zeeën lijken mij op de een of andere manier echt te betoveren. Het glinstert zo mooi en het maakt een heerlijk rustgevend geluid als het de rotsen raakt. Ik zit echt heel graag aan het water en breng daar ook veel tijd door. (:


    I can't even think straight.

    Reseda schreef:
    Als er iets is waar ik uren en uren naar kan kijken, dan is het wel water. Meertjes, rivieren en zeeën lijken mij op de een of andere manier echt te betoveren. Het glinstert zo mooi en het maakt een heerlijk rustgevend geluid als het de rotsen raakt. Ik zit echt heel graag aan het water en breng daar ook veel tijd door. (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik herken het wel, naar de zee kijken met golfjes enzo
    Riviertjes, als het water stil ligt vind ik het al minder leuk om naar te kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Reseda schreef:
    Als er iets is waar ik uren en uren naar kan kijken, dan is het wel water. Meertjes, rivieren en zeeën lijken mij op de een of andere manier echt te betoveren. Het glinstert zo mooi en het maakt een heerlijk rustgevend geluid als het de rotsen raakt. Ik zit echt heel graag aan het water en breng daar ook veel tijd door. (:


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik vind het geluid van tikkende regen tegen het raam fijn.

    Ik ben meer het zwemtype. :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik vind water best bijzonder eigenlijk


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Reseda schreef:
    Als er iets is waar ik uren en uren naar kan kijken, dan is het wel water. Meertjes, rivieren en zeeën lijken mij op de een of andere manier echt te betoveren. Het glinstert zo mooi en het maakt een heerlijk rustgevend geluid als het de rotsen raakt. Ik zit echt heel graag aan het water en breng daar ook veel tijd door. (:


    ^This


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik hou van water op bijna alle mogelijke manieren :D Om naar te kijken, om in te zwemmen, alles. Me likes <3


    Life is hard and then we die