• 14 juni trad TOHO op in nijmegen, ongetwijfelt zijn er wel kids hiero naar dat concert geweest ik ook, maar voor mij was dat een hell.
    ik en me nicht hadden al maanden van tevoren afgesproken en we verheugde op dat concert. we hadden kaartjes en elke dag hadden we het wel op msn over dat die dag gwn geil word enz. we hadden zelfs afgesproken wat we aan zouden doen tot 3 dagen voor het concert, mijn nicht wou niet meer met me mee, ik heb geen vrienden dus kon ik die niet vragen. nah 2 dagen gejankt te hebben ben ik maar met me ma naar het concert gegaan.
    het concert was overigens wel okeej maar was natuurlijk leuker geweest met mijn nichtje.
    vanaf 14 juni 2008 heb ik geen contact met der en heb ik een aantal maanden haar vervloekt om alles, ik heb haar nog steeds op msn maar praten doen we niet... laatst was ze bij der vriendje (oudklasgenoot) en hij zei dus dat ze achter hem stond enz. dus me vriendinnen begonnen al van wrm zei je gwn okeej en niet iets anders want je mag der toch nie, dan denk ik jah halloow het blijft familie.. ik weet dat het toch ooit goed gaat komen tussen ons maar ik las net in haar nick dat haar hond is overleden die ik al me hele leven gekent had en nu voel ik me best wel klote, miss raar om een hond fso... en sinds dec ben ik gaan nadenken over TOHO en heb gemerkt dat ik door hun veel problemen heb gekregen, pesten en familiebreuk onderandere..

    ik wou ff me verhaal bij jullie kwijt ^^


    Ice-cream Rockt more than you x3

    dat is echt vervelend voor je! hopelijk zijn er ook leuke dingen gebeurd, en kun je je daarop concentreren voor de toekomst..
    je hebt hier waarschijnlijk niet zo veel aan maar toch. het is goed bedoelt^^


    it's cool to know nothing.

    OMG LINDA, WAT ERG,<3333


    *He's the one.

    Linda, Honney sterkte met alles!
    Het is echt heel erg en ik snap hoe rot je het vind. Maar probeer je erover heen te zetten en verder te leven. Dit is makkelijker gezegt dan gedaan dat weet ik.
    Ben er voor je <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Misschien moet je beginnen over haar hond ofso. Dat helpt de barrière tussen jullie weer te doorbreken misschien. Ofwel ook niet.


    What you see, is what you get.

    Linda, Honney sterkte met alles!
    Het is echt heel erg en ik snap hoe rot je het vind. Maar probeer je erover heen te zetten en verder te leven. Dit is makkelijker gezegt dan gedaan dat weet ik.
    Ben er voor je <3


    Thanks Renee (L)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Dat komt toch niet door TH >< Gewoon door je nicht, want als zij niet opeens 'nee' zei, was dit alles niet...
    Sorry voor mijn mening, ik zeg sorry omdat ik altijd op mijn dak krijg van velen als ik mijn mening uit ^-^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    @Linda.
    No thanks Honney <3
    @Bloesem.
    Je moet beter lezen. Zorda je van Th houdt enzo wordt je gespest en door het concert afzeggen is er een broek ontstaan. Dus het is de schuld van het concert en wat er is gebeut niet van Th. Waarom vat iedereen alles altijd zo letterlijk op? ¬¬'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Linda.
    No thanks Honney <3
    @Bloesem.
    Je moet beter lezen. Zorda je van Th houdt enzo wordt je gespest en door het concert afzeggen is er een broek ontstaan. Dus het is de schuld van het concert en wat er is gebeut niet van Th. Waarom vat iedereen alles altijd zo letterlijk op? ¬¬'

    Yeah, daar gaan we weer ofzoo? B)
    Zeg maar wat je wilt hoor
    ;]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    @Linda.
    No thanks Honney <3
    @Bloesem.
    Je moet beter lezen. Zorda je van Th houdt enzo wordt je gespest en door het concert afzeggen is er een broek ontstaan. Dus het is de schuld van het concert en wat er is gebeut niet van Th. Waarom vat iedereen alles altijd zo letterlijk op? ¬¬'


    whehe Renee is vel xD.. idd mensen vatten het te letterlijk op xd


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Veel sterkte Lindapinda. [:

    Veel sterkte Lindapinda. [:


    Thank You <33


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)
    Yeah, daar gaan we weer ofzoo? B)
    Zeg maar wat je wilt hoor
    ;]

    Als ik toch mag zeggen wat ik wil laat ik dan maar meteen alles eruit gooien:
    Ik vind dat als iemand iets kwijt wil je geen kut reacties moet gaan geven over wie zijn schuld het is maar die persoon moet helpen. En hem/haar niet een nog kutter gevoel moet aan praten. Want ze heeft het er al moeilijk mee.
    En je moet dingen niet te letterlijk op vatten als je een beetje nadenkt snap je wel wat ze bedoeld.
    @Linda.
    Je ben ik graag (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.