• Dat vind ik toch zo boeiend en interessant om naar te kijken. En dan bedoel ik water in riviertjes, beekjes, kanalen of de zee. Verder houd ik dus echt niet van water, om erin te zwemmen ofzo, ik vind het alleen boeiend om naar te kijken. Jullie?


    Your make-up is terrible

    Ik houd dus zo van de storm, hahaha. Ik vind het sjiek om naar te kijken als die bomen zo door de wind worden meegenomen :p Echt ik houd van storm [a]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    water is voor de vissen.


    Save me from myself.

    Ik hou van onweer.


    We accept the love we think we deserve.

    Nialltastic schreef:
    Ik hou van onweer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kijk liever naar een open haard.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Reseda schreef:
    Als er iets is waar ik uren en uren naar kan kijken, dan is het wel water. Meertjes, rivieren en zeeën lijken mij op de een of andere manier echt te betoveren. Het glinstert zo mooi en het maakt een heerlijk rustgevend geluid als het de rotsen raakt. Ik zit echt heel graag aan het water en breng daar ook veel tijd door. (:

    Alleen ik haat zwemmen(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik hou van water. Ik hou van zeeën, rivieren, meren. Alles. Ik kan er ook uren naar kijken. En ik hou echt van zwemmen. Ik voel me echt helemaal vrij in het water.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik weet niet, ik reis wel veel met de boot (naar Engeland) en dan let je wel veel op het water x']


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    PUKKELxDING schreef:
    Ik hou van water op bijna alle mogelijke manieren :D Om naar te kijken, om in te zwemmen, alles. Me likes <3


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik hou van water, gewoon niet te omschrijven eigenlijk


    Don't dream your life, but live your dream!