• Eerste cover:

    TheWalkingFret schreef:



    Tweede cover:
    TheWalkingFret schreef:



    Wat vind je van mijn cover? Is het pakkend/begrijpend/overzichtelijk, bevat het voldoende informatie? Etc.
    Ik ben hier vrij nieuw en weet nog niet precies hoe covers hier werken. Ik heb er een hele hoop gezien dus ben niet volledig blanco-minded begonnen ;)

    Wees vooral eerlijk, Ik kan het hebben!
    En als je tips hebt zijn die zeer welkom!

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 16:56 ]

    Ik ken de serie niet (avatar s1 wel), maar de cover is wel leuk (:
    De "Reunited" is leuk gedaan ^^

    Ik vind het een goede cover.
    Er zitten geen regels aan waar een cover aan moet voldoen (:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 21:27 ]

    Wat is het font van "Reunited"? DIE MOET IK HEBBEN Ö

    Verder is het een mooie cover.
    Al ben ik totaal niet van anime/manga en ben er al helemaal niet van als ze in covers staan.
    Maar als het een fanfic is over een anime, is het wel logisch :'p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    I like it! En geweldig lettertype van de titel inderdaad (;


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Groot schreef:
    Wat is het font van "Reunited"? DIE MOET IK HEBBEN Ö

    Verder is het een mooie cover.
    Al ben ik totaal niet van anime/manga en ben er al helemaal niet van als ze in covers staan.
    Maar als het een fanfic is over een anime, is het wel logisch :'p


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Groot schreef:
    Wat is het font van "Reunited"? DIE MOET IK HEBBEN Ö

    Verder is het een mooie cover.
    Al ben ik totaal niet van anime/manga en ben er al helemaal niet van als ze in covers staan.
    Maar als het een fanfic is over een anime, is het wel logisch :'p


    Ik gebruik altijd fonts van fontspace.com, een aanrader! Ik heb hem van de voorpagina, zal even kijken of ik 'm nog kan vinden (slimme ik heeft het natuurlijk weer niet opgeslagen...). En ja, het is een fanfiction van een anime, maar vind het wel lastig om van een tekenfilmfiguur een cover te maken in plaats van een "echt*" persoon.


    En bedankt voor de reacties iedereen!

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 22:09 ]

    TheWalkingFret schreef:
    (...)

    Ik gebruik altijd fonts van fontspace.com, een goede aanrader! Ik heb hem van de voorpagina, zal even kijken of ik 'm nog kan vinden (slimme ik heeft het natuurlijk weer niet opgeslagen...). En ja, het is een fanfiction van een anime, maar vind het wel lastiger om van een tekenfilmfiguur een cover te maken in plaats van een "egt" persoon.


    En bedankt voor de reacties iedereen!
    Echt*
    Sorry, moest even. (':
    Maar het blijft een leuke cover!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    (...)Echt*
    Sorry, moest even. (':
    Maar het blijft een leuke cover!


    Ik trap daar nog geregeld in, haha! Vind het niet erg, vind het juist fijn... Ik ben dyslectisch en werk graag aan het verbeteren van mijn taal (niet alleen voor mezelf maar voor anderen die mijn verhalen gaan lezen).

    TheWalkingFret schreef:
    (...)

    Ik trap daar nog geregeld in, haha! Vind het niet erg, vind het juist fijn... Ik ben dyslectisch en werk graag aan het verbeteren van mijn taal (niet alleen voor mezelf maar voor anderen die mijn verhalen gaan lezen).
    Dat verklaard het!
    Goed dat je het zo opvat, echt super! Je doet het goed, hoor. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    vind vooral de titel leuk, zou de ondertitel in een ander lettertype doen alleen.. dit is misschien.. te casual / worddocument achtig snap je wel..?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Pseudos schreef:
    (...)Dat verklaard het!
    Goed dat je het zo opvat, echt super! Je doet het goed, hoor. ^^


    Tehe, dankje :3.

    @ChetUbetcha,
    Hmm, daar kan ik inderdaad wel inkomen! Eens kijken of ik een ander lettertype kan vinden dat niet "vloekt" met de titel ;)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 16:38 ]

    [sorry, dit ging per ongelijk!]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 16:56 ]

    Ik vind de tweede cover ietsje mooier! (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Pseudos schreef:
    Ik vind de tweede cover ietsje mooier! (:


    Haha, ik ook om eerlijk te zijn! Maar die word voor boek 1, dus niet de echte (kijk, ik leer!) storycover/hoofdcover. Die ga ik denk ik nog wel wat aanpassen, maar hoe weet ik nog niet...

    TheWalkingFret schreef:
    (...)

    Haha, ik ook om eerlijk te zijn! Maar die word voor boek 1, dus niet de echte (kijk, ik leer!) storycover/hoofdcover. Die ga ik denk ik nog wel wat aanpassen, maar hoe weet ik nog niet...
    Topper!!
    Experimenteer ermee! (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.