• Dat vind ik toch zo boeiend en interessant om naar te kijken. En dan bedoel ik water in riviertjes, beekjes, kanalen of de zee. Verder houd ik dus echt niet van water, om erin te zwemmen ofzo, ik vind het alleen boeiend om naar te kijken. Jullie?


    Your make-up is terrible

    De zee zie ik meer als een moordenaar, er sterven honderden mensen per jaar bij de zwarte zee. Echt srs, als ik in Turkije ben dan hoor ik wel elke dag dat iemand is gestorven.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 20:20 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    AutumnBreeze schreef:
    Ik vind het geluid van tikkende regen tegen het raam fijn.

    Ik ook! Ik wordt daar rustig van. Ik hou ook van water, maar ik zwem er ook graag in. Al is kijken evenleuk vind ik,vooral naar de zee.

    Ik, ik, ik, ik! Het liefst ga ik gewoon in een waterstroompje zitten en luister hoe het water stroomt. Zoooo rustgevend

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 20:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Northman schreef:
    Ik ben bang voor water en alle beestjes die er in zitten.(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik kan er ook uren naar staren, maar jammer genoeg heb ik daar bijna geen tijd voor en als ik een kabbelend beekje zie, moet ik na 2 minuten al weer weg omdat we dan op vakantie zijn en de anderen snappen niet wat er zo speciaal is aan water x) Hehe =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Beckett schreef:
    Eigenlijk wel, maar het zo raar om tegen iemand te zeggen: 'Water is toch zo interessant'


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Uneventful schreef:
    De zee zie ik meer als een moordenaar, er sterven honderden mensen per jaar bij de zwarte zee. Echt srs, als ik in Turkije ben dan hoor ik wel elke dag dat iemand is gestorven.


    de zee is ook leven, kijk maar wat er in zwemt.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Vuur vind ik boeiender, tbh.

    Radke schreef:
    Vuur vind ik boeiender, tbh.

    Jaah vuur is ook interesant ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Northman schreef:
    Ik ben bang voor water en alle beestjes die er in zitten.(cat)

    Ik had een zwembad in mijn tuin en ik ging er dus in en er kroop dus een beest in mijn oor. En jap ik mocht aan mijn oor geopereerd worden. Nu kijk ik eerst of er beestjes in zitten of niet.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 20:53 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja, inderdaad (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    UN schreef:
    (...)

    de zee is ook leven, kijk maar wat er in zwemt.


    De zee geeft en de zee neemt.
    Dat zeiden ze altijd bij die tsunamie - en dat is ook wel waar


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ga elke weekend varen dus ik ben er mee opgegroeid.
    Dus ja ik vind water geweldig


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat vind ik ook altijd leuk om te zien (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aquila schreef:
    (...)

    De zee geeft en de zee neemt.
    Dat zeiden ze altijd bij die tsunamie - en dat is ook wel waar


    indeed, dat is echt waar.


    | Reality is for people that lack imagination |