• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar]
    +Dan [jongen, 18 jaar]
    +Leah [meisje, 19 jaar]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117036 vampier rollenspel #2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ~madelise~
    Ze kwam bij hun op de grond zitten en ze bespraken wat ze kunnen doen om hen te genezen. Madelise zei dat ze het beste nog naar huis kon gaan om te rusten.
    Toen ze daar aan kwamen zag Madelise nog iemand die haar blij aankeek.
    'Zo sussie, wie zijn dit?'Zei Ethan.
    'Ze hebben hulp nodig Ethan, dus wil je helpen?' zei Madelise.
    Ethan kwam terug met een nat handdoek en gaf het aan Madelise. Maar Madelise zei nog wat aan Ethan maar hij keek ergens anders naar.
    'Zo, Zo ben je zomaar hier gekomen? Of heb je veel verhalen gehoord over mij, de knapste Jongen van het gebied?' zei Ethan trots tegen Élioise. 'Maar zeg is, hoe heet deze mooie dame?'
    'Rot is op Ethan zde hebben hulp nodig en als je niet helpt bijt ik je kop er af!' zei Madelise boos tegen haar broer.
    'Oke rustig ik ga al want ik weet dat je dat kunt als je boos bent' en hij liep rustig weg en mompelde wat boos voor zich uit.
    'Eh, waarom kijken jullie mij zo aan?' zei Madelise tegen Duco en Éloise.
    Heeft me broer iets verkeerds gezegt?

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 10:52 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    ik vertel nog wat over de broer van Madelise:
    Hij heet Ethan en is 17 jaar en is ongeveer 1,85 m en heeft bruin haar en dezelfde ogen als Madelise.
    Hij is koppig en is een meiden verslinder.
    ( Madelise is trouwens uit huis met Ethan dus wonen niet meer bij hun ouders)
    Zo ziet hij er ongeveer uit maar dan zonder bril (zip) of hoe je het zelf het liefst ziet :)

    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=201151


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Daar voor haar staat niemand minder dan Sandros. Een vampier uit het zuidelijkste gedeelte van het eiland. Jura slikt en kijkt hem maar haar ijsblauwe ogen aan. 'Dus jij volde mijn gedachten', zegt Jura kil. 'Ja, klopt. Sorry voor dat', zegt hij en hij kijkt schuldig. 'Het geeft niet', zegt Jura en kijkt weer naar haarzelf in het water. Er verschijnt een gezicht naast haar. Het gezicht van Sandros. Z'n hand glijdt door haar haar en z'n ogen zijn op haar gezicht gericht. 'Je zou een mooie onstervelijke zijn. Jammer dat dat niet kan, want je bent al een half-vampier', zegt Sandors mysterieus. 'Niet doen', zget Jura en staat opeens aan de andere kant van het meer. Sandors kijtk haar verbaasd aan. 'Blijf van me af', zegt ze kalm. Jura kijkt naar de plek vaar Sandros staat, maar die is leeg. Dan hoort ze plots iets naast haar. Ze kijkt om en daar staat Sandros. Z'n hand glijdt over haar gezicht en z'n gezicht komt dichterbij. 'BLIJF VAN ME AF!', gilt ze luid en Jura sprint het bos in. Plots stuikelt ze over een lichaam dat op de grond ligt. Jura belandt vollop Duco en hun gezichten zijn dicht bij elkaar. Z'n hand glijdt over haar gezicht. 'Hey', zegt hij en kijkt haar met z'n fel groene ogen aan...

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 11:00 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ~Madelise~
    Duco vluchte weg.'Is hij geschrokken van mij?'ÉLOISE KEEK ME VRAGEN AAN EN GING WEER RUSTIG LIGGEN OP DE BANK.
    iK PAKTE MIJN CAMERA en ging naar buiten en ik keek geschrokken naar duco en Jura die op de grond opelkaar liggen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Duco-
    Jura struikeld over me waardoor ik beweeg. 'AUW! Djuu ik bloed nog steeds!' roep ik als ik mijn shirt zie. Langzaam sta ik op en ren, in hoever dat gaat, weg. Op weg naar een verbanddoos om mijn wond bij mijn buik te verbinden en baarde schrammen op mijn been te kijken. Onderweg kom ik langs Madelise. Ze pakt me vast en duwd me op de grond. 'is dit nodig?! Als je het niet erg vind kijk ik even hoe ik erbij lig' zeg ik een beetje pissig. Ik trek met veel moeite mijn shirt uit. Madelise kijkt ook naar mijn buik, de wond is iets erger dan verwacht. shit dit gaat mis

    Jura kijkt verrast en rent naar Duco toe. 'Wat is er gebeurd?', vraagt Jura en kijkt Duco aan. 'Een auto', bromt Madelise. 'Die klootzakken letten ook nooit op', gromt Jura. Madelise verbindt de buik van Duco en samen met Madelise helpen ze hem naar z'n huis. Algauw is Madelise weg en blijven Jura en Duco alleen achter...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ~Madelise~
    'Mag ik ook weten wat er aan de hand is?!' zegt Éloisa beduust. 'tja ik zag ze samen op de grond liggen en ik hielp Duco met z'n wond en nu zijn ze met zn tweetjes.'Zei Madelise rustig.
    Geez ik denk dat Jura op Duco is, maar ik weet niet of zij op haar is
    'Heb je een paracetamol nodig Éloise?' vroeg ze aan haar. Ze knikte en Madelise pakt haar medicijn, maar als ze in de keuken staat ziet ze een briefje met Madelise erop.

    Hai Madi,
    ik hoop dat in niet ongelegen dit aan je geef maar kunnen we afspreken om 8 uur bij het meer?
    totdan
    Gr. ...

    OMG wat nu?! wie is dat nou weer? ze loopt naar Éloise en ze pakt het pilletje aan en drinkt wat water erbij en pakt mijn camera om mijn foto's te bekijken.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Duco-
    'Dankje Jura, ik denk dat het wel weer alleen lukt.' zeg ik. Ik ben weer in mijn eigen hut en lig lekker comfortabel tegen een stapel kussens. De wond op mijn buik is verbonden en de schrammen op mijn been vallen gelukkig mee. Gawyn komt aangevlogen en langs me zitten. 'Gawyn helpt me wel als er iets is, dan stuur ik je wel een berichtje.' zeg ik tegen Jura. Waarom wil iedereen alleen bij me zijn, het lukt echt wel alleen?

    Jura knikt. 'Oke, ik hoor het wel', zegt ze en legt de kussen nog een beetje goed en gaat dan weg. Jura loopt z'n huis uit en gaat dan naar haar eigen huis. Ondertussen is het een beetje gaan schemeren. Jura loopt haar huis in. Ze loopt de trap op naar boven en zet de deuren van haar balkon open. Ze doet de gordijnen dicht en trekt haar pyjama aan. Ze gaat liggen in haar bed en valt langzaam in slaap...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    -Duco-
    Als Jura weg is, en Gawyn ook weg is val ik langzaam in slaap. Doordat ik veel beweeg is dat nou niet echt fijn, maar deze keer was het nog erger dan dat. Ik droomde heel raar, alsof ik een vooruitblik had. Het ging over Madelise, ze was bij het meer met iemand. Maar dat was geen fijn iemand er kwam een negatieve schijn af. Geschrokken word ik wakker, het was geen normale nachtmerrie dus ik besluit maar eens te gaan kijken. Ik loop naar buiten, onderweg naar Mdaelises huis kom ik niemand tegen. Ik klop op de deur en Ethan doet open. 'Is Madelise er?' vraag ik snel.

    ze is off xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    WolfDreams schreef:
    ze is off xD

    ja nou en, ik wacht wel hoor. ik heb tijd zat

    Hihi ja das waar..
    met dit klote weer :P


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    nu ben ik er weer XD


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    xAllstar schreef:
    nu ben ik er weer XD

    jej, ik wist wel dat dat niet lang ging duren