• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

(Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

The story:

Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar]
    +Dan [jongen, 18 jaar]
    +Leah [meisje, 19 jaar]

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117036 vampier rollenspel #2

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:46 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

Wat verbergt iedereen toch voor me? Vragend kijkt ze de zaal rond. Er is niemand die haar wat vertelt. 'Zij is degene met de beste genen, Duco. Dat weet je zelf ook wel. Ze is de kleindochter van Loronto dus bevat ze het gen dat wij nodig hebben om voor eeuwig te blijven bestaan.' Nu pas dringt het bij Jura door. Hij wilde haar gebruiken om z'n groep sterker en onstervelijk te maken. 'Dat zal echtniet gebeuren!', scheeruwt Jura terwijl ze opstaat. 'Ohnee? Roland, Richard? Grijp haar!', Roland en een flink gespierde jongen lopen op Jura af en grijpen haar vast. 'Laat me los!', krijst Jura en begint hevig te spartelen. De gespierde jongens brengen haar naar een altaar en zetten haar neer...

het klopt niet meer... ik had er nog een stukje aangeschreven net

Do it scared, but do it anyway.

Lys.

''Ik eis dat jullie haar neer zetten en niemand spreekt de prinses tegen,'' roept Lys en kijkt de mannen doordringend aan. ''Nu!''
    De mannen laten haar los, houden haar niet meer tegen en het meisje rent zo snel mogelijk weg. ''Dit keer heb je geluk gehad,'' zegt Richards tegen Jura, die het al lang niet meer hoort.
    Lys werpt de mannen een vuile blik, daarna draait ze zich om en loopt weg. Ze loopt zachtjes door de gangen en kijkt om haar heen, ze wil weten waarom mensen oftewel vampiers iemand zoiets aandoen. Ze loopt het licht in..

Then I defy thee, stars. Romeo Montague

Sorry dat ik zo laat inspring, maar ik moest een geschrikt stuk vinden.

ik ga eerst mijn laatste post maar weer terug veranderen, anders klopt het weer niet

Ik moet denk ik even inspringen in jullie verhaal, nu zit Éloise namelijk bij een creep in het kasteel en niet meer bij jullie x']

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

oke, je kunt ook even een stukje creep in kasteel doen en dan langzaam weer naar ons komen??

Lykos schreef:
    oke, je kunt ook even een stukje creep in kasteel doen en dan langzaam weer naar ons komen??

misschien kan ik ook nog een stukje schrijven om dat makkelijker te maken.

ik zie wel waar het verhaal ons brengt

- Éloise -

Wat is dit? Waar ben ik? denk ik en ik voel boeien rond mijn enkels en polsen zitten. Ik lig op een bed, nog steeds in mijn inmiddels vies geworden jurkje.
    'Je bent bij mij, Éloise,' zegt Colin en hij kijkt me enigszins creepy aan.
    'Jij- GODVERDOMME, LAAT ME GAAN!' roep ik uit en probeer wanhopig de boeien af te krijgen. Shit, hoe kom ik hier weg...?
    'Ik dacht dat je van me hield?' zegt Colin en hij steekt een sigaret aan.
    'IK KAN NOOIT VAN JOU HOUDEN!' zeg ik, maar hij komt naar me toe en drukt de brandende sigaret uit op mijn borst. Ik gil van de pijn. 'Laat me alsjeblieft gaan- WAT HEB JE MET ME GEDÁÁN?!'
    Colin grinnikt en loopt de kamer nogmaals door.
    'Je weet het niet meer Éloise,' zegt hij en hij kijkt me ijskoud aan. 'Je geheugen is gewist, als je het had geweten had je niet meer van me gehouden-'
    'IK MOET JE NIET, KLOOTZAK!' roep ik nogmaals en begin te huilen. Als ik nog één keer een flinke ruk geef aan de boeien schieten ze los. Zo snel als mijn benen me kunnen dragen ren ik weg, weg van deze plek. Ik neem de omgeving goed in me op, een groot, statig kasteel, rood fluwelen vloerbedekking...
    'JE ZORGT ER MAAR BETER VOOR DAT JE NIET IN CONTACT KOMT MET LORONTO!' roept Colin me na en smijt zijn tweede sigaret op de grond.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

http://94.100.126.68/1421700001-1421750000/1421740301-1421740400/1421740308_5_ESjp.jpeg zo ziet ze er ongeveer uit.
    Naam:Madelise Scott
    Leeftijd:15
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)Ze zijn normaal
    Uiterlijk: zilvelblond haar met grijsblauwe ogen, ongeveer 170 cm, slank
    Hobby's: Sporten, Muziek luisteren, gezellig met vrienden praten en
    Geboortedatum:20 Feb. 1996
    Karakter: verlegen, sportief, kan goed praten, rustig/kalm.
    woont in: wolven gebied.

[ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 14:54 ]

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Jura rent door het kasteel. Waarom ren ik? Ik weet hier de weg niet eens?! schiet er door haar hoofd. Jura staat abrupt stil als ze voorzichtig door 2 armen wordt omarmd. Jura kijkt om en ziet dat Duco haar vast heeft. 'Deze kant op', zegt hij en loopt een donkere gang in. Zwijgend lopen ze het kasteel uit en Duco loopt met haar mee naar de grens. 'Dank je', fluistert Jura en kijkt Duco aan. Snel drutk ze een kus op z'n wang en loopt het bos in. Jura voelt aan haar wangen. Ze zijn warm. Fijn, dat blozen verraadt alles weer. denkt ze terwijl ze terug naar het kasteel loopt. De klimt de toren in en gaat verder met het onderzoek van de oorlog...

WolfDreams (je moet klikken op: Het onstaan van Rodinië ) Dit is het verhaal met plattegrond :D Ook kan je foto's naar mij sturen en die zet ik dan in zodat je kan zien hoe iedereen eruit ziet. Ook zal ik nog per persoon ene hoofdstuk neerzetten en kan je de geschiedenis doorgeven zodat ik het erbij zet ;) Oftewel leef je uit!

[ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 16:23 ]

Welkom xAllstar, kijkm maar waar je kunt inspringen wij helpen je wel in het verhaal. En mocht je het dan nog niet snappen vraag gerust.

-Duco-
    Als we het kasteel uit zijn geeft Jura me een klein kusje. Ow great, niet helemaal mijn bedoeling. Van meisjesis nou echt weinigt van te begrijpen. Ik loop rustig naar mijn gebied en ga in mijn hut zitten. ik denk dat ik er wel 2 uur zit. Ondertussen heb ik nog een appel gegeten. Waarom moet Tapo nou zo moeilijk doen. En waarom eet ik eigenlijk appels als ik half wolf ben?! Hmm ik kan me redelijk inleven dat de mensen uit de clan me maar raar vinden. En bij de vampiers hoor ik eigenlijk ook niet.

Ik kan nog steeds niet in springen.