• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

(Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

The story:

Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar]
    +Dan [jongen, 18 jaar]
    +Leah [meisje, 19 jaar]

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117036 vampier rollenspel #2

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:46 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

Bear schreef:
    Ik kreeg net ene bericht van xAllstar :3

Maar kan ik dan nog Joinen? en zoja, mag ik dan een samenvatting (:

Xx

joinen kan altijd. gewoon het lijstje invullen en hier posten, we helpen je wel met inspringen. voor een samenvatting moet je mij niet vragen k ben daar slecht in

Do it scared, but do it anyway.

Lykos schreef:
    (...)

joinen kan altijd. gewoon het lijstje invullen en hier posten, we helpen je wel met inspringen. voor een samenvatting moet je mij niet vragen k ben daar slecht in

Even invullen dan (:

Trust me. I'm the doctor

Ik ben ook uber slecht in samenvattingen xD

http://www.youtube.com/watch?v=J9kmViiBANE&feature=related Dit is zo'n geweldig nummer! Echt een tranentrekker dus wees gewaarschuwd! Mij heeft ut al aan ut janken gemaakt! (huil)

Naam: Julia Le Doux
    Leeftijd: Mensenjaren; 19. Vampierenjaren 112
    Familie: Arm. In de tijd van haar mensen leven was Julia een van de kinderen die met moeite een dak boven haar hoofd hadden. Beide ouders werkten elke dag, van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat maar verdienden maar een paar euro's per dag.
    Uiterlijk:

Hobby's: Julia kan zich zoals de meeste mensen in muziek verdiepen, het opent een wereld waar ze zich in kan verschuilen. Een wereld waar er geen andere wezens bestaan, alleen zij en de muziek. Haar passie is daarom ook Piano spelen, het liefst de klassieke nummers.
    Geboortedatum: 24 December 1899
    Karakter: Julia is een persoon die weet wat ze wil, en hoe ze het wilt. Ze kan een vreselijke bitch zijn als iemand haar plan verandert, en het zo mis laat gaan. Dagen kan ze je dan negeren. Hoewel ze ook opgewekt en aardig kan zijn, zolang je haar met respect behandelt Zal zij je ook met... medeleven behandelen, niemand is goed genoeg in haar ogen en niemand krijgt haar respect totdat het verdient is.

Trust me. I'm the doctor

Jura loopt door het bos heen richting haar huis. Onderweg is het stil en hoort ze af een toe een vogel fluiten. Jura pakt de sleutels uit haar tas en steekt ze in het slot. Ze draait de sleutel om en duwt de deur open. Ze loopt haar huis in en gooit de tas op de bank. Ze loopt direct door naar de keuken en gooit het andere tasje met de groenten op het aanrecht. Ze pak de aardappels uit de tas en haalt ook de broccoli eruit. Ze begint met het schillen van de aardappels en ontleed de broccoli. Daarna gooit ze de aardappels in een pan met water en zet die op het fornuis. Ze steekt het fornuis aan en gaat verder met de broccoli. Zonder dat ze het merkt loopt er iemand haar huis in... (jullie mogen verzinnen wie xD)

Ik ga gewoon in jou huis zijn want dan kan ik er gelijk inspringen Claimberichtje

Trust me. I'm the doctor

Hihi ik vind het best hoowr ^^

Julia

Met een kleine glimlach op mijn gezicht loop ik het huisje binnen, ergens komt het bekend voor Maar ik kan het niet plaatsen. Zachtjes sluip ik verder, enkele geluiden komen vanaf de keuken. "Rechtstreekse aanpak" mompel ik zachtjes tegen mezelf en grinnik zachtjes. De bewonder van dit huis vind het vast niet erg om dit huis te delen, en ander. Dan zullen we wel zien wie het huis krijgt. "Bonjour" zeg ik vrolijk terwijl ik op de muur klop en de keuken binnenloop. Meteen kijk ik het meisje aan, haar uitstraling had iets speciaals. "ik kom me opgeven als nieuwe bewonder" ik haal mijn glimlach van mijn gezicht "gesnopen?".

[OOC] Ze is nu gewoon even bitcherig aan het doen haha. She wants the house so she takes it. Mmmmhmm :3

Trust me. I'm the doctor

Jura draait zich om. 'En wie mag jij dan wel zijn?', bijt Jura haar toe. Het meisje kijkt haar op een rare manier aan, alsof ze die reactie niet had verwacht. 'Dit is mijn huis en ik ben echt neit van plan hier weg te gaan', maakt Jura haar duidelijk en ze wacht op het antwoord van het meisje.

Hihi zullen we doen dat ze beste vriendinnen worden en dat ze dan samen in het huis gaan wonen.. (aangezien het zo groot is voor en beschermer)

BTW hier staat bijna alles in voor verduidelijking :P http://www.quizlet.nl/stories/64985/het-ontstaan-van-rodinie-vampier-rollenspel/

Julia

Met een glimlach bekeek Julia het meisje, "I like you, I like you" zei ze met een kleine grijns. Bijna niemand maakte z'n opmerking de meeste keken haar geschrokken aan en rende weg, zij was anders. "Ik ben Julia" bracht ze daarna uit, misschien was er wel een compromis te maken. En anders zou het meisje pech hebben. "Jij?"

[OOC] Is goed C:

Trust me. I'm the doctor

En nu maar wachten dat xAllstar online is, Éloise loopt namelijk het huis in bij Ethan, haha.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

'Ik ben Jura', zegt ze met een kleine glimlach. 'Nou, uhh, welkom in mijn huis', zegt Jura uiteindelijk, om te voorkomen dat er een grote stilte zou vallen. Julia glimlacht en zegt: 'Dank je.' Jura draait zich weer om naar het fornuis en gaat verder met koken.

[OOC] Hihi ^^

Hihi kan je lang wachten denk ik xD