• Hoihoi ^^

    Zoals jullie gemerkt hebben, hebben we een hele hoop topics gesloten en bans uitgedeeld. We hebben dit gedaan omdat een aantal users in een topic ontzettend hard off-topic gingen of het uitlokten. Toen we het sloten, maakten ze gewoon nieuwe topics en gingen net zo hard door.
    We hebben dus al die topics gesloten en hen een dagban gegeven, voor de rust te bewaren.
    Hun echte straf volgt wel later, want door de crash was er iets mis en waren we genoodzaakt een dagban te geven. Rutger zou dit inmiddels moeten opgelost hebben.

    Kijk, ik weet dat dit niet leuk is. Dat is het zowel voor hen als ons niet. Maar we moeten het voor iedereen leuk houden en niet alleen voor een vijftal users van de 45240.

    We hopen dat jullie dit begrijpen,
    Faerie en de andere modjes. ^-^

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2011 - 13:57 ]


    Let the Night embrace you

    Yousef zei op 30 jan 2011 - 13:59:

    Gaat dat over de ruzie van vannacht? in dat ene topic van BAM

    Ik krijg al te horen over die 500 topics dat wass ook gewoon dom van ze dan kon je het wel verwachten

    Van de meeste snap ik het wel

    Oh dat wist ik niet D:

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 14:11 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    lawl
    ookal hoor ik zogenaamd bij 'het groepje' -wat ik eigenlijk niet wil >>-, zo wat ik heb meegekregen snap ik wel waarom ze een ban hebben.

    sorry, mateys. mja D:

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 13:58 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb wat gemist denk ik, want ik snap er hélemaal niks van 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik snap wel waarom ze bans krijgen.
    Wel jammer dat er op zo'n gezellige sites zoveel bans gegeven moeten worden.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Gaat dat over de ruzie van vannacht? in dat ene topic van BAM

    Ik krijg al te horen over die 500 topics(cat) dat wass ook gewoon dom van ze dan kon je het wel verwachten

    Van de meeste snap ik het wel

    [ bericht aangepast op 30 jan 2011 - 14:01 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Oké ik snap het inderdaad wel en jullie hebben gelijk ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Yousef schreef:
    Gaat dat over de ruzie van vannacht? in dat ene topic van BAM

    Van de meeste snap ik het wel


    Ik zou deels denken van wel, vannacht was er ook van alles op het forum.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik ken ze niet. Ach, ze hebben zeker hier goede vrienden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind het uitlokken enzo al zowiezo kinderachtig.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik snap het wel, al is het maar om alles hier weer eventjes op orde te krijgen, maareh, ze hoeven toch geen permanente ban of zo te krijgen, toch?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    MONSTERBEAR schreef:
    Ik vind het uitlokken enzo al zowiezo kinderachtig.

    Ik begrijp het. Gelijk hebben jullie.

    Soms gaat het er over. Ik kan zoiets negeren, maar ik weet dat weinigen dat 'karakter' ook hebben om dat te negeren.
    Het is natuurlijk erg voor hun vriendinnen. En waarschijnlijk krijg je weer topics dat de 'leuken' allemaal geband worden. Die topics zijn natuurlijk van de meelopers.

    Ik hoop van harte dat er niet teveel ophef hierover komt of misschien is dit beter gezegd: dat er niet meer ophef over komt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik begrijp het. Gelijk hebben jullie.

    Soms gaat het er over. Ik kan zoiets negeren, maar ik weet dat weinigen dat 'karakter' ook hebben om dat te negeren.
    Het is natuurlijk erg voor hun vriendinnen. En waarschijnlijk krijg je weer topics dat de 'leuken' allemaal geband worden. Die topics zijn natuurlijk van de meelopers.

    Ik hoop van harte dat er niet teveel ophef hierover komt of misschien is dit beter gezegd: dat er niet meer ophef over komt.


    Ik kan je nu vast verzekeren die komen er niet daar zal ik dan wel voor zorgen, ze hebben het er nu zelf naar gemaakt.


    (Be)lieve in (you)rself

    Scandal schreef:
    Ik begrijp het. Gelijk hebben jullie.

    Soms gaat het er over. Ik kan zoiets negeren, maar ik weet dat weinigen dat 'karakter' ook hebben om dat te negeren.
    Het is natuurlijk erg voor hun vriendinnen. En waarschijnlijk krijg je weer topics dat de 'leuken' allemaal geband worden. Die topics zijn natuurlijk van de meelopers.

    Ik hoop van harte dat er niet teveel ophef hierover komt of misschien is dit beter gezegd: dat er niet meer ophef over komt.

    Duidelijk!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?