• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar]
    +Dan [jongen, 18 jaar]
    +Leah [meisje, 19 jaar]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117036 vampier rollenspel #2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Jura staat abrupt stil. 'Ik be gewoon op zoek naar iets', zegt Jura tegen het meisje terwijl ze naar haar toe loopt. Jura kijkt op het blaadje met het teken van Lucia. Jura stopt het blaadje weer in het binnenzakje van haar mantel. Het meisje kijkt er vragend naar. 'Wat is dat?', vraagt ze en wijst naar het blaadje. Jura haalt het blaadje weer uit haar wantel en laat het zien aan het meisje. 'Dit is wat ik zoek', zegt Jura en legt het blaadje in de handen va het meisje. Ze kijkt er aandachtig naar en dan hoort Jura haar naar adem happen. 'Wat is er??', vraagt ze kijkt het meisje vragend aan...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Even iets anders wat is Lys? Ze is een prinses


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    -Éloise-

    Nog steeds doodsbang van wat er net is gebeurd ren ik het bos in. Zo snel als mijn benen me kunnen dragen vlucht ik weg, ik heb geen idee waar ik heen ga. Als hij maar niet achter me aan komt...
    De takken scheurden langs mijn lichaam en mijn jurk viel van mijn schouders, het kon me niet schelen. Het ging om mijn leven en waarschijnlijk kwam Colin achter me aan. Rennen, rennen, rennen en niet stoppen.
    Ik probeerde me te beschermen tegen de doornen en voelde iets vreemds op mijn borst. Ik was inmiddels al enkele kilometers verwijderd van het kasteel en besloot stil te staan. Ik keek in mijn weerspiegeling in het water en kon heel duidelijk de letters herkenne.
    "JIJ BENT MIJN BRUID" stond er in mijn huid gekerfd, met daaronder een teken. Het teken van zijn clan. Ik krijste en begon nog harder te rennen totdat ik een bekende geur oppikte, ik had een onlesbare dorst en niets kon mij op dit moment stoppen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lys is een weerwolf xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Lykos schreef:
    Welkom xAllstar, kijkm maar waar je kunt inspringen wij helpen je wel in het verhaal. En mocht je het dan nog niet snappen vraag gerust.

    -Duco-
    Als we het kasteel uit zijn geeft Jura me een klein kusje. Ow great, niet helemaal mijn bedoeling. Van meisjesis nou echt weinigt van te begrijpen. Ik loop rustig naar mijn gebied en ga in mijn hut zitten. ik denk dat ik er wel 2 uur zit. Ondertussen heb ik nog een appel gegeten. Waarom moet Tapo nou zo moeilijk doen. En waarom eet ik eigenlijk appels als ik half wolf ben?! Hmm ik kan me redelijk inleven dat de mensen uit de clan me maar raar vinden. En bij de vampiers hoor ik eigenlijk ook niet.
    thanks ;)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    ~Madelise~

    Madelise ligt in haar bed en wordt wakker van het licht dat door haar gordijnen schijnt. Ze stapte uit haar bed en deed haar pyjama uit en deed een trui en een spijkerbroek aan. Toen ze in de badkamer liep en in de spiegel keek, pakte ze snel haar borstel en kamde het in model. Ja zo is het goed, Hmmm ik heb honger laat ik maar naar beneden gaan.
    Toen ze haar brood opat kwam er nog iemand in de kamer en mompelde wat.
    ‘Ethan, wat heb jij nou weer?’
    ‘Er is helemaal niks sussie, helemaal niks, ga maar naar buiten wil je?’ En hij aaide over mijn hoofd en liep naar de koelkast.
    ‘Oke, ik ga, doei!’ En ze rende naar buiten.
    Madelise ging rennen totdat ze bij een meer was. Ze pakte haar camera en maakt foto’s van het water.
    Na 20 foto’s ging ze haar resultaten bekijken. Na 5 foto’s keek ze beter en zoomde in.
    Zie ik het nou goed? Een jongen, ken ik die niet? Ach vast niet.
    Toen Madelise thuis was zag ze haar broer niet. Ha gelukkig, nu kan ik rustig slapend muziek luisteren!
    Na een uur hoorde ze wat gekraak in het bos en ze keek in het raampje en zei: ‘Wie ben jij?, en wat doe je bij mijn huis?’

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 19:40 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Duco-
    Mijn gedachten waren helemaal dol. Alles in mijn hooft was onlogisch, en ik was in een soort trance door het bos aan het lopen (wat ik overigens altijd doe als iets niet wil meewerken) Waarom zijn meisjes zo moeilijk. Wat hebben ze toch met me, zo leuk ben ik nou ook weer niet. Ik wil ze alleen helpen en aardig zijn, ik wil niks van hun. Ondertussen heb ik niet gemerkt dat ik een huis ben binnengelopen. Helemaal in trance loop ik verder en ga op rare wijze daar ook nog op een bank liggen en val in slaap tot dat iemand me wakker maakt.

    ~madelise~
    'he, wordt is wakker.'
    Hij werd wakker en keek me slaperig aan. ' kan je me uitleggen wat er is?'
    geen antwoord. Arhg wat moet ik doen met een jongen die opeens bij mij op de bank slaapt? Ze wist wat ze ging doen en pakte een glas met water en legde het voor hem op tafel. Duko dronk er uit, maar voordat hij kon kijken waar Madelise was, was ze al weg.
    Madelise liep in het bos en ging wandelen totdat ze iemand haar hoort roepen. bnkmn

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 19:57 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Éloise-

    Huilend en bloedend val ik neer. Mijn voeten zijn kapot en ik voel hoe mijn huid de grond raakt. Mijn kleren zijn kapot gescheurd en liggen nu ergens anders in het bos. Ik voel me naar, vies en gebruikt. Ik sluit mijn ogen en raak in een vreemd soort trance. Ik voel hoe twee sterke armen zich om mijn middel slaan en me meenemen ergens naartoe, ik heb de kracht niet meer om ertegen te vechten. De geur van de persoon ruikt bekend.

    Kan ik zo weer in het verhaal komen?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben er ook nog.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    je kan altijd mij nog tegenkomen want iemand roept mij (Y)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Ik weer niet wat ik moet schrijven en ik kan me er ook niet invoegen :S


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ~madelise~
    Ze hoorde wat gebeuren bij haar huis en rende er meteen heen. Ze zag de jongen met een gewond meisje. Wat erg ik haal meteen de EHBO doos
    De jongen zei nog steeds niks maar keek me ernstig aan en madelise hielp het meisje.
    'Laat haar maar nu slapen' zei Madelise.
    'Oke' zei Duko
    Na een uur mompelde Éloise iets.
    Duko en Madelise liepen erheen en keken.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Mentha schreef:
    Ik ben er ook nog.


    Then join us :Y), het slaat nergens op maar het is wel grappig.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Duco-
    Ik gaap nog eens terwijl ik kijk naar Éloise. 'Wacht ik had me nog niet eens voorgesteld. Duco is de naam.' en ik geef het meisje een hand. 'Wist je dat jullie bank lekker slaapt?' God hoe ben ik hier nou weer beland. Het wil vandaag ook echt niet hé Éloise wordt langzaam wakker. 'Blijf maar rustig liggen, er is nu niks meer om je zorgen te maken,' ik probeer mijn stem zo min mogenlijk kil te laten klinken maar warm en aardig. Lekker, op zo'n momenten haat ik mijn stem dus echt. waarom is doe toch altijd zo kill