• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

(Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

The story:

Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar]
    +Dan [jongen, 18 jaar]
    +Leah [meisje, 19 jaar]

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117036 vampier rollenspel #2

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:46 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

Ik dacht dat je van madelis haar huis weg gerend en dan ... Weet ik niet misschien wil jij die wolf zijn bij jura?
    Of je bent naar een gras veldje gerend?

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

ja, hmm. ik ren naar Ethan. een beetje mannelijkheid

Do it scared, but do it anyway.

Lykos schreef:
    ja, hmm. ik ren naar Ethan. een beetje mannelijkheid

ja he he daar dacht ik niet aan ;D
    Misschien voor hulp? Want ethan is ook een wolf XD
    En verder uitleg heb ik in gastenboek geplaatst :)

-Duco-
    Al snel zie ik Ethan ook in een wolf veranderen. In mijn haast ren ik hem bijna ondersteboven. Door gedachtes comunicerem we met elkaar. 'hoorde jij die gil ook? Hij klonk van Madelise!' denk ik naar hem.

~madelise~
    bij ethan
    'ja, kom snel. Eloise we komen snel terug ga maar naar mijn huis en ga slapen.' zei ethan nog tegen haar.
    'oke, dat doe ik.' zei ze ernog achteraan.
    Toen we bij het meer kwamen zag ethan haar zus als eerst maar met een wolf. Toen Den ons zag gromde hij en ging voor madelise staan.

Bij madelise
    Madelise dacht meteen wat duco en haar broer hier deden.er is niks aan de hand en dan komen zij daar weer
    'ethan wat doe je nou hier met duco?' zei ze een beetje boos en ze trilde een heel klein beetje maar stopte toen Den naast haar stond.

-Duco-
    'Bij mij is gillen een slecht teken, en toen kwam ik Ethan tegen dus zijn we komen kijken. Owja en ik kreeg nog een slecht voorgevoel bij deze avond op deze plek. Als iemand anders hier was geweest was ik ook komen kijken!' zeg ik. 'als onze hulp hier niet gewenst is gaan we toch weer, kon Ethan!' ik wil me omdraaien maar iets houd me tegen.

Ow ik moet nu iets schrijven ;)
    Oke dan maar hierna ga ik slapen XD

~madelise~
    bij ethan
    'he ken ik jou niet ergens van jochie?'zei ethan denkend tegen Den.
    Den veranderde terug in mens en had een broek aan en deed zn tshirt erover heen. ' ja inderdaad ethan ik ken jou ook van heel vroeger en ik wilde gweoon weer wat afspreken na zn lange tijd, mag dat?' zei Den opgewekt alsof hij ethan had gedist.
    'ja jou ken ik inderdaad' zei ethan verslagen en hij keek zijn zus aan.

Bij madelise
    Madelise was zo boos op der broer dat ze naar hem toe loopt. ' Ik wil jou even niet meer zien ethan scott! Duco, ik ben niet boos op jou maar het had niet gehoeven' zei ze tegen de jongens en rende weer naar den.
    *wou wat was dat een goed grvoel om zo te praten tegen mn broer!* en den pakte haar hand en liepen samen weg.

Maar ik wacht nog op een laatste stukje en dan kan ik tevreden slapen ;)
    Je schrijt toppie hoor :)

-Duco-
    Ik verander ook terug, dezekeer heb ik wel weer kleren aan. Het verband zit er nog steeds en ik voel dat mijn wind al een stuk beter is. Den kijkt me met ongeloof aan, en ik kijk zo terug. 'hoi Den!' zeg ik kil en boos. ik had niet gedacht hem ooit nog tegen te komen 'Jou heb ik lang niet gezien, je zit niet meer bij onze clan, en je plaats van beschermer heb IK over genomen. Wat een leuk hutje heb je!'

-Éloise-

Als ik ongeveer twee kilometer door het bos heb gelopen kom ik bij Ethan's huis. Als ik binnen ben zoek ik de badkamer, trek mijn kleren uit en ga douchen. Het warme water stroomt over mijn schouders en voorzichtig probeer ik het bloed van mijn schouders af te spoelen, het doet nog steeds pijn. Ik loop de douche uit en sla een handdoek om me heen.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Het geschraap aan de deur is gestopt en Jura kijkt door het raam. De wolf is weg. Jura zucht opgelucht en gaat dan naar buiten. Het word maar eens tijd om weer boodschappen te doen. En vandaag is er markt, dus misschien vind ik nog leuke en lekkere dingen. denkt Jura en ze loopt richting het dorp. Ze twijfelt even bij de grens, maar gaat dan de poort door en komt algauw bij de markt. Jura kijkt om haar heen en koopt een paar groeten en loopt de verder de markt in. Ze komt vlakbij het stadhuis terecht. Daar staan kraampjes met kleding. Jura kijkt rond bij de kraampjes, maar ze vindt niks. Totdat ze bij een kraampje komt op de hoek van de straat. Daar hangen prachtige galajurken. Haar aandacht wordt getrokken door een donkerrode jurk met een split aan de linker kant. 'Kan ik wat voor u doen?', vraagt de man achter het kraampje. 'Ik wil die donkerrode jurk daar', zegt Jura terwijl ze naar de jurk wijst. 'Oke, dat wordt dan 50,- alsjeblief', antwoordt de man terwijl hij de jurk pakt en hem voorzichtig in een tas. Jura pakt haar portemonee en haalt er een briefje van 50 uit en geeft die aan de man. Hij glimlacht vriendelijk en pakt het aan. Hij overhandigd de tas en dan loopt Jura weg. Ze gaat de grens over en gaat weer het bos in...

[ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 17:01 ]

"I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

~Madelise~
    Madelise keek nog boos naar haar broer en liep hand in hand met Den naar haar huis.
    'Maar waar woon je nu dan?' vroeg ze aan Den.
    'Ik woon in de stad, maar had zin in om met iemand af te sprken die ik lang niet gezien heb.' ze hij terug.
    Toen ze bij haar huis waren zagen ze Eloise. Die lachte naar me maar ging naar buiten.
    'Ik kom zo terug hoor, even frisse lucht.' zei ze toen ze weg ging.
    'Naar mijn kamer?' zei ze tegen Den en hij antwoorde ja.

extra

bij ethan
    'Oke dat had ik niet verwacht van mn zus.'en hij lachte zenuwachtig. Hij gaf Duco een schouder stomp en hij zei :'Wedstijdje rennen wie als eerst bij mijn huis is?'
    Duco knikte en hij veranderde en rende en haalde Ethan in.

-Éloise-
    Het was al laat toen ik weer terugging naar Ethan's huis. Ik had een eind gewandeld en nagedacht over de toekomst, het heden, het verleden. Het was vreemd om het zo te zien. Aan de ene kant was ik heel gelukkig maar aan de andere kant waren er veel dingen die me bang maakten, de datum op mijn linkersleutelbeen, de plotselinge ontmoeting met de wolven en met Jura... Het was een beetje veel. Ik zag dat er licht brandde en liep naar binnen, hopend dat ik nog steeds welkom was.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Ik kreeg net ene bericht van xAllstar :3

Maar kan ik dan nog Joinen? en zoja, mag ik dan een samenvatting (:

Xx

Trust me. I'm the doctor