• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar]
    +Dan [jongen, 18 jaar]
    +Leah [meisje, 19 jaar]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117036 vampier rollenspel #2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Wawa ik moest hockeyen(N) dat telt niet ik maak over 10 min hoop ik een stukje xD


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Madelise
    Bij ethan:
    'Duco wil je nog mee of ga je naar huis? jij zegt het, winnaar!'zei Ethan tegen Duco.
    'Eh, is het goed als ik naar huis ga? dan zie ik je nog wel, maat.' zei hij en ethan knikte en liep naar binnen.
    Iemand klopte op de deur en hij opende het en hij keek heel blij.
    'He, hallo, kom binnen of wil je wat anders gaan doen?' vroeg hij mysterieus.

    bij Madelise:

    Madelise en Den gingen stoeien op haar kamer tot Den ging stoppen.
    'Volgensmij moet ik naar huis, Madelise, want je broer is al thuis.' zei hij tegen haar.
    'is goed, zie ik je morgen weer?'zei ze droevig maar toen hij de deur uitliep en ethan zag gaf hij Madelise een kus op haar wang en liep langs Ethan naar buiten. Je zag hem nog in een wit bruine wolf veranderen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Éloise-

    Ethan deed de deur open en ik liep naar binnen. Als ik nog een mens was geweest had mijn hart nu in mijn keel gebonst. Ethan sloeg zijn arm om mijn middel en liet me binnen. O, wat nu, wat nu...?!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Duco-
    'Ik ren naar huis en verander terug. Thuis deed ik mijn shirt en mijn broek uit en plofte op mijn heerlijke bed neer. Na een lange dag eindelijk alleen en rust. Even niemand die iets van me wil. (in welke vorm dan ook) langzaam val ik in slaap. Totdat iemand me midden in de nacht wakker maakt.

    Ik sta nog steeds voor het huis en niemand heeft me gezien.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Madelise
    bij ethan:
    Ik doe het eindelijk, ik knuffel haar!
    'Mag ik je wat vragen Éloise?' zei Ethan tegen haar. Ze knikt.
    'Eh, ja, wil je met met me? want ik vind je al een tijdje heel erg leuk.' zei hij met een blosend gezicht. maar Naar blosend gaat hij naar vragend want Éloise bloost ook.

    bij Madelise:
    Madelise is zo vrolijk en opgewekt dat ze op haar bed gaat springen van bijdschap. Ik moet het tegen iemand zeggen maar wie? Ik ga maar naar Duco ik denk dat hij zich nu wel aleen voelt, en trouwens waarom praatte hij zo tegen Den?
    Ze loopt stiekem haar deur uit en voordat ze bijna uit het huis glipt hoort ze ethan haar naam roepen rent ze weg.
    Toen ze buiten was zag ze de maan. Nee hij is vol!
    en ze veranderd in een zilver witte wolf maar ze trekt daar niks van aan en rent naar Duco's huis en loopt er in en ziet hem ze tikt met haar snuit zn middel.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Duco-
    door een of ander nat getik rol ik uit bed en verander ook in een wolf.
    'Ja, wa, goejemorge,' zeg ik met een half slaapdronken kop. ik loop rustig naar de andere kant van het bed en ga weer liggen en val bijna weer in slaap.

    Lys.

    Na dagen wachten, klopt Lys maar aan op de deur van het huis. Hoewel ze de geur verafschuwt, wil ze toch een huis binnen.

    Maak hem morgen af.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    -Éloise-
    Na ongeveer twee minuten blozend te zwijgen durf ik Ethan weer aan te kijken. Ik merk dat hij nog steeds bloost en giechel een beetje van mijn eigen zenuwen. Kom op, ik kan hem toch wel gewoon zeggen dat ik het wil? Waarom loop ik toch zo vast?!
    'Ehm... ik...-' stamel ik en adem diep in. 'Ja, dolgraag Ethan.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Madelise
    Ze likte in zn gezicht en hij schrok wakker en viel op de grond.
    Hij keek eerst boos en momelde wat hoj dacht dat hij beter kon verandrren en dan praten.
    'wie ben jij ?' zegt hj tegen de wolf madelise.
    ' ik ben het madelise moet ik naar normaal veranderen?' zei ze .
    Hij knikte snel en veranderde ook.
    ' oke ik ben hier met een reden, ik wilde je vragen waarom je zo deed tegen Den.

    Bij ethan
    ' owjeaaah' schreeuwde hij maar toen hij weer naar haar keek deed hij weer normaal.
    ' zullen we naar buiten naar het meer?' zei hij opgewekt. Ze knikt en gaf hem een kusje op de wang, ze had er wat moeite mee omdat ze een kop kleiner wa dan Ethan dus hij bukte en tilde haar op en rende met haar op zn rug naar buiten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Éloise-
    Ik lachte van binnen toen Ethan zijn blijk van enthousiasme gaf - wat ik diep vanbinnen ook voelde. 'Zullen we naar buiten naar het meer?' vroeg hij opgewekt en ik knikte hevig. 'Ja graag!'
    Eenmaal buiten gaf ik hem een kus op zijn wang, wat best moeilijk was aangezien hij redelijk lang was. Hij tilde me op zijn rug en rende met mij op zijn rug naar het meer. Eenmaal daar zette hij me voorzichtig neer en ging hij zelf ook aan de oever zitten. De maan was nét niet vol, dus zou Ethan sowieso iets energieker zijn.
    'Wil je een stukje zwemmen?' vroeg ik overbodig want Ethan had het zelf voorgesteld. Toen we ongeveer tot ons middel in het water stonden boog ik me voorzichtig naar hem toe.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -Duco-
    'heb je een momentje,' ik greep de broek van de grond en deed hem aan. Ik liep naar de wastafel en spoelde mijn gezicht, ik was weer wakker. Een shirt was niet direct nodig omdat er nog verband zat. 'nou ja uhh even denken waar ik zal beginnen: vroeger, toen ik nog klein was, was Den een van de beschermers van de grens. Ik was zijn beste vriend omdat hij me veel heeft geholpen toen ik klein was, waardoor er een soort band is ontstaan. Wij weten van elkaar als er iets speciaals is. Dat krijgen we op een manier door, die is elke keer verschillend. Nou, Den was ook zo'n soort type als ik. Hij kon met iedereen overweg en was een beetje een rare. Op een dag kreeg hij ruzie met, de toen nog jonge, Tapo. Tapo was toen net leider en het kwam uit op een gevecht,, maar Tapo was te laf om het zelf te doen. Na Den was ik het trouwste lid van de clan dus van Tapo moest ik het tegen Den opnemen. Ik heb gesmeekt om niet te vechten, maar het moest. Op een of andere manier won ik dat gevecht. Daardoor was den erg boos op me en werd hij verbannen uit de clan. In mijn droom zag ik een negatief persoon bij jou, ik was vergeten dat ik dat alleen had bij den. En den zag ik dus negatief door die laatste gebeurtenis. Na dat gevecht heb ik den's plaats ingenomen als beschermer en den nooit meer gezien tot vandaag.'

    Madelise
    Bij ethan
    Hij kuste haar op haar haar mond en ging toen verder zwemmen.
    'ow we hadden het niet eens door dat we nog kleren aan hebben' en hij trok zn droge bloee uit en gooide hem aan de rand van de oever. Eloise zwom oom naar hem toe maar had geen zit om een jurk uit te doen als ie al half nat is.
    Toen ze in het middelpunt waren dreef ethan op zn rug en draaide zn hoofd kwart om en keek eloise aan.
    * ik voel me zo gelukkig!* dacht hij.
    Eloise gilde van schrik en ethan lachte maarverkrampte want hij zag iemand aan de oever naar hem kijken. Hij zwom gelik naar eloise toeom haar te beschermen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Bij madelise
    'oke dan weet ik dat ook weer, maar tegen mij is hij normaal.' zei ze rustig.
    Ze ging ijberen in de kamer en keek Duco aan en knikte naar hem en veranderde en liep weg.
    Toen ze thuis kwam was ze alleen en ging naar haar kamer en veranderde en ging douchen en daarna slapen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    -Éloise-

    'Ethan, we moeten hier weg!' zei ik bang en klampte me aan hem vast. De warmte van zijn lichaam wist me nog een beetje gerust te stellen maar toch bleef mijn ademhaling onregelmatig. Ethan trok me uit het water en legde me op de kant. Ik gaf hem nog snel een kus en nog geen twee seconden later stond er een gigantische, zilvergrijze wolf naast me.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!