• Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (zeer rijk, rijk, gewoon, beetje arm, arm, heel arm)
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    (Er is nog geen leider dus je kunt je aanmelden voor leider, ik wil zelf namelijk geen leider zijn...)

    The story:

    Jaren lang geleden vestigde een groep vampiers zich in een oud en afgelegen stadje in Zuid-Amerika. De vampiers leefden in stilte en plantte zichzelf voort door mensen te transformeren. Onderling ontstonder er half-vampiers en sommige werden verbannen. Tot de leider (Loronto Miran) zelf een half-vampier kreeg. Hij verzweeg het voor z'n stam en het kind groeide in stilte op. Na jaren lang bracht de leider het nieuws naar buiten. Iederen was eerst erg boos op de leider en ze brachten het meisje naar een roedel wolven. Daar groeide het meisje verder op en een nieuwe groep werd geschapen...

    Na jaren lang da de man het verdriet om z'n dochter heb moeten verwerken, ontdekte hij de andere groep. Hij noemde ze: 'De kinderen van de maan' omdat ze eruit zagen als wolven. Alleen hun gedaante leek erop, want het echte gedaante was beeldschoon. Er brak oorlog uit tussen de kinderen van de maan en tussen de groep van Loronto. Niet wetende dat dit de groep van z'n dochter was. Zonder maar dan ook er naar te hebben gekeken vermoordde hij z'n eigen dochter en verjoeg hij de kinderen uit het bos. Nu leven ze apart in verschillende gebieden..

    Rollen:
    -Leiders:
    +Tapo (weerwolven) [jongen, 25]
    +Loronto (vampiers) [jongen, 28 in mensenjaren]
    -Mensen:
    -Vampiers:
    +Jura (beschermer) [meisje, 16 in mensenjaren]
    +Éloise [meisje, 14 in mensenjaren]
    +Julia [meisje, 19 in mensenjaren]
    +Mary-Jane [meisje, 14 in mensenjaren]
    -Weerwolven:
    +Duco (beschermer) [jongen, 17 jaar]
    +Roland (zoeker) [jongen, 18 jaar]
    +Madolise [meisje, 15 jaar]
    +Ethan [jongen, 17 jaar]
    +Lys [meisje, 16 jaar]
    -Stadsbewoners:
    +Colin [jongen, 20 jaar]
    +Dan [jongen, 18 jaar]
    +Leah [meisje, 19 jaar]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=117036 vampier rollenspel #2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:46 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mentha schreef:
    Ik kan nog steeds niet in springen.


    dan zou ik even een stukje eigenverhaal schrijven (zonder dat je een van ons tegen komt) en dan kom je vast wel iemand tegen. zo zijn wij ook begonnen. anders loop maar naar de grens dan komt Duco je wel tegen.

    Lys.

    Lys liep door de tuinen heen, eigenlijk mocht ze helemaal niet naar buiten van haar vader de koning. Gelukkig zou niemand het op het feest merken dat de prinses weg is. Langs de rozen struiken loopt ze naar het bos. Ze kijkt omhoog naar de bomen en draait een aantal keer een rondje. Alles lijkt zo op elkaar, dacht ze en liep verder.
    Halverwege in het bos blijft ze haken met haar hakken in de bladeren en valt om. Lys staat weer op en trekt haar schoenen uit. Ze klopt haar jurk schoon en vraagt zich af waar ze nu is..


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    -Duco-
    Ik wordt wakker van geristel in de buurt. het staat even stil. Ik spring uit mijn hut, en ga op het geritsel af. Waarom is het vanavond zo druk, normaal is er hier niks te doen. Ik cerschuul me achter een boom, ik zie een meisje staan. Ow great, wat doe de princes nou hier. Die hoort hier niet te zijn. 'Lukt het??' vraag ik van achter de boom.

    Lys

    Ze springt op van schrik en van de stem. Ze valt tegen een boom aan en kijkt recht in de ogen van een jongen. ''Het gaat prima,'' zegt ze en haalt haar zwarte haar uit haar gezicht. ''Ik heb geen hulp nodig.''
    Ze loopt naar hem toe. ''Ik ben Lys, en noem me alsjeblieft geen prinses. En verraad me alsjeblieft niet,'' smeekt ze de jongen. ''Het ik mijn enige moment vrijheid, voordat iemand erachter komt.
    De jongen steekt zijn hand uit. ''Ik ben Duco.''..


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    ow, de kleurtjes zijn gedachtes hé

    -Duco-
    'Rustig maa, zo slecht ben ik niet dat ik je ga verraden. Volgens mij ben je wel verdwaald?' zeg ik. Ik help haar overeind en neem haar mee richting mijn gebied. Hmm, waarom heeft zo'n beetje iedereen hulp nodig vandaag.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 19:09 ]

    Damm it... Ik weet niks!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    'Dank je wel, Duco. Ik heb geen hulp nodig.'' Ze was niet van plan toe te geven dat ze verdwaald was, want ze wilde nog even van haar vrijheid genieten. ''Alle wegen leiden terug naar het paleis.''
    Ze klopte nogmaals haar jurk af en begon door het bos te lopen, met Duco naast haar, toen ze dichterbij het paleis waren, kwamen ze iemand tegen en Lys draaide zich om en wilde weer wegrennen...


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Jura springt uit het raam en rent door het bos. Opeens komt ze 2 mensen tegen. Ze rent hun voorbij en kijkt verbaast om. Was dat de vriendin van Duco? Als dat zo is maak ik echt geen kans meer! denkt ze en kijkt de 2 zwijgend aan. Jura draait zich om en rent dieper het bos in. Ze laat de 2 vol verbazing achter. Jura rent zwijgend verder en kijkt niet naar degene die naast haar is gaan rennen. Het begint haar mateloos te irriteren en Jura versnelt haar pas. Degene naast haar versnelt z'n pas ook en probeert haar bij te houden...


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Lys

    'Wat is er?'' roept ze naar het meisje toe, terwijl ze op haar blote voeten door de bladeren rent. ''Ik ken hem niet eens,'' roept Lys in de richting van het meisje.
    Haar zwarte haren klitten door de takken en bladeren, langzamerhand stopt Lys met rennen. Ze merkt dat het geen zin heeft en dat er iets is waar ze niets aan kan doen.
    Midden in het bos blijft ze staan, zonder een woord te zeggen.


    ps wanneer zullen we beginnen?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    ps waaraan beginnen??

    Lykos schreef:
    ps waaraan beginnen??


    Ik zou met haar een fanfic schrijven.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Mentha schreef:
    (...)

    Ik zou met haar een fanfic schrijven.

    ooow, daarom begreep ik er niks van (A)

    Lykos schreef:
    (...)
    ooow, daarom begreep ik er niks van (A)


    Zorry voor het door de war brengen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Hihi uhh nu? Kunnen we nog tussendoor rollenspel doen enzo :P


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    WolfDreams schreef:
    Hihi uhh nu? Kunnen we nog tussendoor rollenspel doen enzo :P


    Jep.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague