• Ja dat wil ik heel graag tegen een meisje uit mijn klas zeggen x'D even begrijpelijk voor jullie. Ik werd aan het begin van het jaar heel erg ziek en ik was steeds moe en zo, alleen niemand geloofde me. Ik miste best veel school en ik ging ook wel naar de dokter, maar mijn dokter is een -klootzak- hele onaardige man. En hij geloofde dus ook niet dat er wat was. Nou uiteindelijk bleek dus dat ik de ziekte van pfeiffer had, maar daar is verder niks mee gedaan. Nou toen ik hoorde dat ik niet meer de ziekte van pfeiffer had dacht ik dat het langzaam wel weer beter zou moeten gaan. Maaaar, het werd alleen maar slechter. Ik kreeg meer last van hoofdpijn, wazig in mijn hoofd, nog meer moeite met concentreren, ik viel vaker flauw, en soms viel ik spontaan in slaap. (Er was nog veel meer maar teveel om op te noemen) Dus weer had ik veel school gemist. Toen was ik weer naar de dokter geweest maar die zei alleen maar; Neem maar paracetamol.
    Nou dat heb ik dus gedaan, maar het hielp echt niet, dus ik ben nog een paar keer terug geweest. En laatst heb ik dus via een andere dokter een onderzoek laten doen of ik wel genoeg B12 had, en vandaag kreeg ik dus te horen dat ik inderdaad niet genoeg B12 had. En niemand uit mijn klas geloofde me als ik zei dat er wat was, zelfs mijn broertje geloofde me niet. En nu wil ik heel graag tegen iedereen zeggen die me niet geloofde IN YOUR FACE BITCH!!!
    Dus,, dit is een heel er onnuttig topic maar ik wou het gewoon even kwijt. Dus tegen wie willen jullie zeggen; in your face!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    De school, als ik overga :Y)
    -Klopt dit af-

    Ik ken het probleem trouwens wel, en het is zwaar frustrerend als mensen je niet geloven... >.<

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 8:39 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    De school, als ik overga :Y)
    -Klopt dit af-

    Ik ken het probleem trouwens wel, en het is zwaar frustrerend als mensen je niet geloven... >.<


    Haha dan hoop ik echt voor je dat je overgaat!!
    En is is inderdaad wel frustrerend ja!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Moet je gewoon doen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik wil dat zeggen tegen mijn studiebegeleider en twee klasgenoten. Vanwege het feit dat zij niet geloofden dat ik dit kon en dit jaar zou halen. Mijn studiebegeleider dacht dat ik na 2 maanden al weg zou zijn en mijn klasgenoten dachten dat ik het eerste half jaar niet zou halen. En nu heb ik het gehele eerste jaar gehaald en mijn propedeuse binnen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Uneventful schreef:
    Moet je gewoon doen.

    Antebellum schreef:
    De school, als ik overga :Y)
    -Klopt dit af-

    Ik ken het probleem trouwens wel, en het is zwaar frustrerend als mensen je niet geloven... >.<

    Op dit moment wil ik het tegen niemand zeggen. I'm happy now. (bloos)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb eigenlijk zin om tegen iedereen dat te zeggen zonder reden :W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wat een slechte dokter, daar zou ik niet bij terug gaan. :/ En ik zou dat tegen mijn wiskunde lerares willen zeggen als mijn examens goed zijn gegaan, maar grote kans dat dat er niet in zit.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik had ook zulke problemen met mijn huisarts en zelfs in het ziekenhuis. Nu blijkt er toch wat aan de hand te zijn. Ik kan dat nu tegen zoveel doktoren zeggen, haha. En volgend jaar hopelijk tegen mijn natuurkunde docent, dat ik de studie technische natuurkunde echt wel aan kan.


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    Ik had ook zulke problemen met mijn huisarts en zelfs in het ziekenhuis. Nu blijkt er toch wat aan de hand te zijn. Ik kan dat nu tegen zoveel doktoren zeggen, haha. En volgend jaar hopelijk tegen mijn natuurkunde docent, dat ik de studie technische natuurkunde echt wel aan kan.


    Ohw dat is echt rot :'S En ik ga heel hard lachen als je het inderdaad aankan!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”