• Hallo allemaal!

    Ik ben al voor een lange tijd fan van rolluiken, en probeer er dan ook zoveel mgoelijk te spotten in Nederland. Sinds kort heb ik een website gemaakt met mijn filmpjes erover: http://www.youtube.com/Rolluikfan Ik hoop binnenkort daar ook mijn oude filmpjes op te zetten, maar daar heb ik nog problemen mee ivm de techniek.

    Mijn vraag was hierbij het volgende, zijn er mensen die ook rolluiken spotten? Zowel in Nederland als in het buitenland? Ik ben al lange tijd op het internet hiernaar op zoek, maar kan niks vinden. En dat terwijl er van bijna alle spot-hobbies wel websites en fora bestaan! (denk aan liften en roltrappen, bijvoorbeeld)

    Misschien weten jullie wat! En anders wil ik jullie graag wijzen op deze hobby die spannender is dan je denkt!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 18:37 ]

    Dubbeljoe Tee Fee, you just made my day, dude!(cat)


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik geloof hier niets van. (nerd)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Assassin schreef:
    That's weird, dude.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Feorge schreef:
    39. Pfft. Zoek een leven.

    En al twintig jaar boeien de rolluiken je?

    Ja, dat zoek een leven durf je wel te zeggen he op internet? Had je nooit gedaan face-to-face tegen iemand die 39 is.
    Just sayin'.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 21:10 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Interessant. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    rolluikfan schreef:
    Even om iets te ontkrachten: ik ben geen pedo, ik ben geïnterrumpeerd in vrouwen van mijn leeftijd, en daar vallen hier de meeste mensen niet in.
    Waarom hou ik van rolluikspotten? Ik weet het niet, het is er toen ik 9 of 10 was gewoon langzaam in gaan zitten en ik ben er nooit meer mee gestopt. Ik snap mensen die vliegtuigspotten ook wel, maar ik hou van technologie dicht bij huis. Ik snap wel dat het een beetje raar is, maar als je het eenmaal doet is het zeer avontuurlijk.

    Dude , mensjes van jouw leven horen hier niet --'
    geen wonder dat je word gezien als een pedo(cat)
    Dit is voor mensjes die meer tussen de 12-21 jaar zijn
    (krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hey, hey, ik heb mijn rolluik vandaag gesloopt, hij gaat niet meer open. (cat)
    [True story]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Heb je toevallig ook een rolluik als garagedeur of dat niet?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ze kunnen wel denken dat je een inbreker bent, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    dude .a


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Cambridge schreef:



    +1


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Joker schreef:
    (...)
    Ja, dat zoek een leven durf je wel te zeggen he op internet? Had je nooit gedaan face-to-face tegen iemand die 39 is.
    Just sayin'.


    Nee, inderdaad in het echte leven had ik dat gedaan. Ik vraag me ook af of hij in het echte leven toegeeft dat hij een rolluikspotter is. En de meeste mensen hier zouden niet zo bot reageren in het echte leven als hier.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik vind het eigenlijk wel grappig, ik snap niet waarom er nou zo gezeurt wordt. Ieder zo z'n dingetjes toch? :'D En dat hij 39 is en op Q. zit maakt hem ook niet meteen een pedofiel hoor :W


    Alis volat propriis.

    Ik snap niet waarom mensen denken dat ik dom ben omdat ik een hobby heb.
    Zo zou je voetbal ook kunnen zien als een beetje achter een bal aanrennen en soms hem raken. Als ik dat zou zeggen zou iedereen ook denken: Wat is dat voor iets doms?
    Ik zou wel toegeven dat ik rolluikenspotter ben, omdat men er toch uiteindelijk achter komt omdat ik er toch een groot deel van mijn vrije tijd aan besteed. En dan bedoel ik niet het bezoeken van de rolluiken alleen, ook het fotograferen en filmen, en het bewerken hiervan.