• Hallo allemaal!

    Ik ben al voor een lange tijd fan van rolluiken, en probeer er dan ook zoveel mgoelijk te spotten in Nederland. Sinds kort heb ik een website gemaakt met mijn filmpjes erover: http://www.youtube.com/Rolluikfan Ik hoop binnenkort daar ook mijn oude filmpjes op te zetten, maar daar heb ik nog problemen mee ivm de techniek.

    Mijn vraag was hierbij het volgende, zijn er mensen die ook rolluiken spotten? Zowel in Nederland als in het buitenland? Ik ben al lange tijd op het internet hiernaar op zoek, maar kan niks vinden. En dat terwijl er van bijna alle spot-hobbies wel websites en fora bestaan! (denk aan liften en roltrappen, bijvoorbeeld)

    Misschien weten jullie wat! En anders wil ik jullie graag wijzen op deze hobby die spannender is dan je denkt!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 18:37 ]

    Wait, whut?
    Rolluiken spotten? :'D
    Spannende hobby... -sarcasme-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    wat een nutteloos topic zeg, haha

    Haha, ik vind het wel apart..
    Maar nee, ik spot ze niet (:


    I love you Tim

    Maar wat vind je er eigenlijk zo leuk aan dan?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Euhm Ben je zeker 39?
    En leg me eens uit wat er zo leuk is aan rolluiken spoten?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik snap echt niet hoe je fan kunt zijn van rolluiken :'D


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Feorge schreef:


    wait whut 39 o.O


    Shoganai i ne~

    rolluikfan schreef:
    Ik ben 39. maar ik kom hier juist om te vragen of hier spotters zijn, en misschien wel iemand te interreseren in spotten.


    Mijn reactie:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, ik heb een rolluik. En, ja, ik ben er blij mee. Maar dat maakt mij niet meteen een rolluik-fan, godzijdank..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    -plat-


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Rolluiken ftw. *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wij hebben lekker vouwgordijnen. -trollface-


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Sub!


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Even om iets te ontkrachten: ik ben geen pedo, ik ben geïnterrumpeerd in vrouwen van mijn leeftijd, en daar vallen hier de meeste mensen niet in.
    Waarom hou ik van rolluikspotten? Ik weet het niet, het is er toen ik 9 of 10 was gewoon langzaam in gaan zitten en ik ben er nooit meer mee gestopt. Ik snap mensen die vliegtuigspotten ook wel, maar ik hou van technologie dicht bij huis. Ik snap wel dat het een beetje raar is, maar als je het eenmaal doet is het zeer avontuurlijk.

    rolluikfan schreef:
    Even om iets te ontkrachten: ik ben geen pedo, ik ben geïnterrumpeerd in vrouwen van mijn leeftijd, en daar vallen hier de meeste mensen niet in.
    Waarom hou ik van rolluikspotten? Ik weet het niet, het is er toen ik 9 of 10 was gewoon langzaam in gaan zitten en ik ben er nooit meer mee gestopt. Ik snap mensen die vliegtuigspotten ook wel, maar ik hou van technologie dicht bij huis. Ik snap wel dat het een beetje raar is, maar als je het eenmaal doet is het zeer avontuurlijk.


    Oké, maar in onze ogen kom je zo over. Dat is dan redelijk normaal dat wij zo reageren/denken, want er zit geen één 39-jarige man hier op Q. Dus zodoende.