• Ik zit er aan te denken om de relatie te beëindigen. Het werkt in mijn ogen niet, ookal houden we allebei van elkaar. Ik ben gewoon niet geschrikt voor hem, hij moet iemand hebben die psygisch wel in orde is. Dat is beter voor hem, dan heeft hij geen last meer van mijn problemen. En dan ben ik af van zijn opmerkingen die harder aan komen dan hij bedoeld en van alle ruzies die daardoor komen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Dat heb ik ook gehad met mijn vriendje maar tot nu toe zijn we alweer bijna drie jaar samen. Praat er met hem over, vraag of hij last heeft van je problemen en vraag aan hem of hij op wilt passen met zijn opmerkingen. Ik ben zelf waarschijnlijk manisch-depressief en ik ben ook nog eens overgevoelig waardoor alles nog eens tien keer zo hard aan komt, maar het werkt nog wel tussen mij en mijn lief.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Dat heb ik ook gehad met mijn vriendje maar tot nu toe zijn we alweer bijna drie jaar samen. Praat er met hem over, vraag of hij last heeft van je problemen en vraag aan hem of hij op wilt passen met zijn opmerkingen. Ik ben zelf waarschijnlijk manisch-depressief en ik ben ook nog eens overgevoelig waardoor alles nog eens tien keer zo hard aan komt, maar het werkt nog wel tussen mij en mijn lief.

    Hij heeft er last van, dat heeft ie al gezegd. Hetzelfde geld voor de duizenden ruzies en over zijn opmerkingen, hij snapt niet dat hij iets verkeerds zegt.


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Hij heeft er last van, dat heeft ie al gezegd. Hetzelfde geld voor de duizenden ruzies en over zijn opmerkingen, hij snapt niet dat hij iets verkeerds zegt.

    Vraag dan waarom hij het dan niet uit heeft gemaakt al die tijd? (niet vervelend bedoeld, he)


    your eyes are like stars in the night.