• Hallo allemaal!

    Ik ben al voor een lange tijd fan van rolluiken, en probeer er dan ook zoveel mgoelijk te spotten in Nederland. Sinds kort heb ik een website gemaakt met mijn filmpjes erover: http://www.youtube.com/Rolluikfan Ik hoop binnenkort daar ook mijn oude filmpjes op te zetten, maar daar heb ik nog problemen mee ivm de techniek.

    Mijn vraag was hierbij het volgende, zijn er mensen die ook rolluiken spotten? Zowel in Nederland als in het buitenland? Ik ben al lange tijd op het internet hiernaar op zoek, maar kan niks vinden. En dat terwijl er van bijna alle spot-hobbies wel websites en fora bestaan! (denk aan liften en roltrappen, bijvoorbeeld)

    Misschien weten jullie wat! En anders wil ik jullie graag wijzen op deze hobby die spannender is dan je denkt!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 18:37 ]

    Swayze schreef:
    (...)

    Mag ik vragen hoe oud je bent?
    ouder dan dertig waarschijnlijk :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wat een hobby! Met wat kunnen mensen zich toch bezig houden hè!


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Seel schreef:
    (...)ouder dan dertig waarschijnlijk :'D


    Dat denk ik ook. Nouja ieder zijn hobby.
    Maar waarom je dat op quizlet zou zetten ...


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben 39. maar ik kom hier juist om te vragen of hier spotters zijn, en misschien wel iemand te interreseren in spotten.

    Colibre schreef:


    Hahahaha ^.^


    It's going to be difficult, but not impossible.

    rolluikfan schreef:
    Ik ben 39. maar ik kom hier juist om te vragen of hier spotters zijn, en misschien wel iemand te interreseren in spotten.


    Ik denk het niet, de gemiddelde leeftijd hang hier rond de 12 - 20 dus uhm ..


    Alleen maar tranen van geluk

    Net wanneer je denkt dat de wonderen de wereld uit zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    rolluikfan schreef:
    Ik ben 39. maar ik kom hier juist om te vragen of hier spotters zijn, en misschien wel iemand te interreseren in spotten.


    Mag ik vragen wat precies je zo boeiend vind aan het kijken naar rolluiken?...


    i put the fun in funeral

    Swayze schreef:
    (...)

    Ik denk het niet, de gemiddelde leeftijd hang hier rond de 12 - 20 dus uhm ..

    Ik ben er mee begonnen toen ik 9 of 10 was, dus een mooie leeftijd om te beginnen in de wonderen van de techniek

    rolluikfan schreef:
    (...)
    Ik ben er mee begonnen toen ik 9 of 10 was, dus een mooie leeftijd om te beginnen in de wonderen van de techniek


    Oké, nouja ik weet niet of het zo verstandig is om dit op quizlet te zetten *pokerface*


    Alleen maar tranen van geluk

    Stiekem denk ik dat je één of andere pedofiel bent. :W

    39. Pfft. Zoek een leven.

    En al twintig jaar boeien de rolluiken je?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Colibre schreef:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Myles schreef:
    Stiekem denk ik dat je één of andere pedofiel bent. :W
    ik dacht net hetzelfde..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H


    quidquid excusatio prandium pro