• Hallo allemaal!

    Ik ben al voor een lange tijd fan van rolluiken, en probeer er dan ook zoveel mgoelijk te spotten in Nederland. Sinds kort heb ik een website gemaakt met mijn filmpjes erover: http://www.youtube.com/Rolluikfan Ik hoop binnenkort daar ook mijn oude filmpjes op te zetten, maar daar heb ik nog problemen mee ivm de techniek.

    Mijn vraag was hierbij het volgende, zijn er mensen die ook rolluiken spotten? Zowel in Nederland als in het buitenland? Ik ben al lange tijd op het internet hiernaar op zoek, maar kan niks vinden. En dat terwijl er van bijna alle spot-hobbies wel websites en fora bestaan! (denk aan liften en roltrappen, bijvoorbeeld)

    Misschien weten jullie wat! En anders wil ik jullie graag wijzen op deze hobby die spannender is dan je denkt!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 18:37 ]

    rolluikfan schreef:
    Ik snap niet waarom mensen denken dat ik dom ben omdat ik een hobby heb.
    Zo zou je voetbal ook kunnen zien als een beetje achter een bal aanrennen en soms hem raken. Als ik dat zou zeggen zou iedereen ook denken: Wat is dat voor iets doms?
    Ik zou wel toegeven dat ik rolluikenspotter ben, omdat men er toch uiteindelijk achter komt omdat ik er toch een groot deel van mijn vrije tijd aan besteed. En dan bedoel ik niet het bezoeken van de rolluiken alleen, ook het fotograferen en filmen, en het bewerken hiervan.

    Exactly. Ik vind er niks doms aan. Heel veel mensen hebben als hobby elkaar bellen en dan alleen maar zeggen: "Hey, waar ben jij nu?". En dat is dan blijkbaar wel heel normaal. (no_chears)


    Alis volat propriis.

    Stiekem heb ik een enorme fetisj voor keukenapparaten. OOH JA, DEEGROLLER!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Stiekem heb ik een enorme fetisj voor keukenapparaten. OOH JA, DEEGROLLER!



    -strijk-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aparte hobby, alleen niet echt iets voor mij om tegen sluitingstijd te staan wachten totdat die dingen naar beneden gaan :')
    Maar ieder zijn ding (:.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    rolluikfan schreef:
    Ik snap niet waarom mensen denken dat ik dom ben omdat ik een hobby heb.
    Zo zou je voetbal ook kunnen zien als een beetje achter een bal aanrennen en soms hem raken. Als ik dat zou zeggen zou iedereen ook denken: Wat is dat voor iets doms?
    Ik zou wel toegeven dat ik rolluikenspotter ben, omdat men er toch uiteindelijk achter komt omdat ik er toch een groot deel van mijn vrije tijd aan besteed. En dan bedoel ik niet het bezoeken van de rolluiken alleen, ook het fotograferen en filmen, en het bewerken hiervan.

    Ik denk dat iedereen het raar vind dat u 39 bent en de gemiddelde leeftijd op Q tussen de 12 en 21 ligt


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    (...)
    Ik denk dat iedereen het raar vind dat u 39 bent en de gemiddelde leeftijd op Q tussen de 12 en 21 ligt

    Nwah, ik heb wel gekkere dingen hier meegemaakt op Q. :'D


    Alis volat propriis.

    Abernathy schreef:
    (...)
    Ik denk dat iedereen het raar vind dat u 39 bent en de gemiddelde leeftijd op Q tussen de 12 en 21 ligt


    Haha, u ipv jij. Heel beleefd tegen een 39-jarige (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Stiekem vind ik het best eng dat er zo'n oude kerel op Quizlet zit... PEDOBEAR ZEKER D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    rolluikfan schreef:
    Ik snap niet waarom mensen denken dat ik dom ben omdat ik een hobby heb.
    Zo zou je voetbal ook kunnen zien als een beetje achter een bal aanrennen en soms hem raken. Als ik dat zou zeggen zou iedereen ook denken: Wat is dat voor iets doms?
    Ik zou wel toegeven dat ik rolluikenspotter ben, omdat men er toch uiteindelijk achter komt omdat ik er toch een groot deel van mijn vrije tijd aan besteed. En dan bedoel ik niet het bezoeken van de rolluiken alleen, ook het fotograferen en filmen, en het bewerken hiervan.


    nou, ik vind jouw hobby een beetje apart
    dat is het enige :Y)

    Basecca schreef:
    Stiekem vind ik het best eng dat er zo'n oude kerel op Quizlet zit... PEDOBEAR ZEKER D:


    -out-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Feorge schreef:
    (...)

    Haha, u ipv jij. Heel beleefd tegen een 39-jarige (;


    achja, sommige mensen zijn heel goed opgevoed (:

    Als je mijn rolluik ziet ben je gelijk geen fan meer


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sushita schreef:
    Als je mijn rolluik ziet ben je gelijk geen fan meer

    -OUT-


    Alis volat propriis.

    Sushita schreef:
    Als je mijn rolluik ziet ben je gelijk geen fan meer


    -dies-

    Galleon schreef:
    (...)
    -OUT-

    Nee even serieus niet raar ofzo bedoelt.
    Maar die van mij stamt uit de ijstijd ofzo


    "Ignite, my love. Ignite."