• Ik sport graag. Zelf zit ik op judo en ik train best vaak. Grotendeels van mijn leven draait om judo bij mij. Maar niet helemaal.

    Vandaag zei zo'n kind bij mij uit de klas: 'Jij hebt echt een saai leven. Je komt uit school en je gaat trainen.'
    Ik: 'Nee, ik train niet elke dag.'
    Hij: 'Maar toch heb je geen leuk leven.'
    Ik: 'Jij kan niet weten hoe mijn leven is.'
    Hij: 'Jawel, saai.'

    Hier ben ik zo pissig van geworden. --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daar kan ik zo niet tegen, ik zou haar echt meppen. Mensen moeten niet denken dat ze weten hoe ik leef


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Moet je je echt niets van aantrekken want de mensen kunnen niet eens degelijke argumenten verzinnen. Zielig dus. Hun leven is gewoon zo saai dat ze jou er mee vervelen. :W

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 16:54 ]


    To infinity and beyond •

    Bentley schreef:
    Daar kan ik zo niet tegen, ik zou haar echt meppen. Mensen moeten niet denken dat ze weten hoe ik leef


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    He should keep his mouth shut
    Ik raak altijd zo geïrriteerd als mensen heel snel over je oordelen, terwijl ze je niet goed kennen, je verleden niet weten en niet weten wat je doet buiten school tijd --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zou zeggen:
    Wie ben jij om dat te zeggen ja je weet niks van me dus mondje dicht bitch(cat)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Hupsakee, omleggen met een Judo greep of aanval! :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Bentley schreef:
    Daar kan ik zo niet tegen, ik zou haar echt meppen. Mensen moeten niet denken dat ze weten hoe ik leef


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou liever saai zijn dan zo arrogante b*tch (ow ja, twas een jongen xD)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 17:04 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    laat hem doen, volgens mij is hij gewoon jaloers op jou leven

    Haar leven is gewoon zo saai dat ze wel over dat van jou moet praten!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ken het, ik zou zogenaamd in het weekend geen leven hebben omdat ik zaterdag 's middags naar scouting ga en bij mijn vriend ben. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Echt heel irritant, ze zijn gewoon jaloers dat hun niet zo leuk leven hebben =)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 17:20 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Feorge schreef:
    Hupsakee, omleggen met een Judo greep of aanval! :'D


    Volgens mij mag je bij Judo niet aanvallen maar alleen verdedigen voor zover ik weet. Als ik het verkeerd heb, zou iemand dan zou lief willen zijn om dat te zeggen

    En ik haat het dus als mensen zeggen van jij hebt een saai leven of wat ben je saai. Dan heb ik echt zoiets van, ik heb toch niet om je mening gevraagd of gevraagd wat vind je ervan wat ik na schooltijd doe?! Waarom vertel je me dan toch je mening?


    Physics is awesome

    Gewoon negeren, iets anders kun je niet doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    gwn negeren die gast
    een meisje uit mn klas vind me gestoord omdat ik naar school loop
    dat moet ik tog lekker zelf weten