• pony namen????
    waarom hebben sommige mensen een hekel aan ponynamen??


    You can't not look cool with a crossbow.

    On-topic nu.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ilovezayn schreef:
    (...)

    Gewoon laten gaan (: Als hun blij zijn met hun 12 jarige pony fase, is het toch goed (: Je weet zelf wel hoe je in je relatie staat en daar hebben hun geen fuuuck mee te maken. :Y)

    Off-topic:Kijk met jou kan ik praten (bloos)

    OT: Mijn mening weten jullie en ik ben nu hier weg. Aju


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Guysssssss, stay nice! (:
    Ik vind dat er tussen het 'onder de plak zitten' en 'ponies' een wereld van verschil zit.
    Relaties zijn niet onze business.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je naam is awesome, maar ik hou niet van Apfelstudels. *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Omdat het kinderachtig en belachelijk is


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omdat het nergens op slaat. Daarom. (bloos)


    -

    Omdat de lol eraf is en ik er nu depressief & sjaggi van word (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Alternatieve uitleg: Assassin sprak je erop aan en vertelde je dat het kinderachtig was dus je hield ermee op

    So much win T_T

    Oh sorry dat ontopic had ik niet gelezen, nou ik vind dat mensen zelf mogen beslissen wat, wanneer, waarom, en zoverder, ze iets doen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 20:01 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Stop met over de relatie van Nikki en Mitchell praten, die is kei schattig en niemand zit onder de plak + Mitchell stopte al vrij snel, hij reageerde misschien in 1 topic een paar keer vrij aan het begin.

    Tjah, waarom mensen het haten? Omdat wij misschien andere humor hebben... Ik weet het niet joh. Ik weet wel dat de lama's ons haten, omdat hun topic off-topic/weg ging maar de onze bleef, net zoals de persoon van het stenen-topic


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DirectionOne schreef:
    Stop met over de relatie van Nikki en Mitchell praten, die is kei schattig en niemand zit onder de plak + Mitchell stopte al vrij snel, hij reageerde misschien in 1 topic een paar keer vrij aan het begin.

    Tjah, waarom mensen het haten? Omdat wij misschien andere humor hebben... Ik weet het niet joh. Ik weet wel dat de lama's ons haten, omdat hun topic off-topic/weg ging maar de onze bleef, net zoals de persoon van het stenen-topic

    This + hoe ik Assassin and DarkSavior zie op het forum lijken ze me allebei heel aardig.
    Ik respecteer hun mening en als hun die van mijn respecteren vind ik het goed(bloos)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Assassin schreef:
    Het zijn niet alleen de ponynamen maar alles erom heen, het offtopic gaan ermee, de plaatjes, de opmerkingen, het Alwin zijn. Gewoon alles. En het gaat nu echt te lang door.


    Alis volat propriis.

    Abernathy schreef:
    (...)
    This + hoe ik Assassin and DarkSavior zie op het forum lijken ze me allebei heel aardig.
    Ik respecteer hun mening en als hun die van mijn respecteren vind ik het goed(bloos)

    Precies.
    En ze zijn aardig *spreekt uit ervaring* *denkt terug aan het Off-topic* Great times, great times


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Alwin, ik stopte al voordat ze me erop aansprak dus kap met onzin lullen.
    Praat pas over mij of Nikki als je weet waar je het over hebt en dat wat je denkt ook waar is.
    En meer zeg ik hier niet over, dit is echt onder mijn niveau :W


    Ik kende je wel en ik weet verdomd goed hoe het je heeft veranderd. En stop met praten over 'jouw niveau' want 'jouw niveau' is echt geen ene millimeter hoger.

    OT: Alwin is hierover begonnen, de meerderheid kon er om lachen, sommigen niet. Er begon een hype en mensen vonden het leuk om mee te doen. Anderen zijn er nu wel klaar mee, begrijpelijk als je de humor er niet van in ziet. Wij kunnen er om lachen, hebben het gezellig en 'irriteren' anderen (inmiddels) niet meer. Laat ons?


    i put the fun in funeral

    Een maand geleden gingen jullie in elk topic een foto van die ponies doen. Hello is niet fijn hoor? Het is gewoon te overdreven (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind het erg kinderachtig. Ze zijn leuk als iemand 5 is, geen 15.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 20:14 ]


    comfort in c h a o s