• van mijn zus. Mijn zus werkt in een hotel/restaurant en al een paar dagen zwerfde daar een kat rond. Gisteren had ze die dus mee naar haar appartement genomen en verzorgt. Nu kwam ik daar dus even langs en meteen werd ik smoorverliefd op dat beestje. Ik heb thuis ook 2 katten maar bij deze was er echt een klik. Misschien ook wel omdat ik de laatste tijd veel dieren ben kwijt geraakt. Deze zomer is Lady, mijn 9 jarige hond gestorven, daarna stierf er een babypoesje in mijn bed -lang verhaal- daarna nog eens raakte een van onze katten verlamt en stierf in mijn armen. Of het nog niet genoeg was raakte we de rest van de baypoesjes kwijt (een van onze katten had een nestje, had ze verlegt en nooit meer terug gevonden).
    Naja dat alles heeft me best pijn gedaan, ik dacht niet dat ik me snel nog aan dieren zou gaan hechten, vooral omdat ik een nieuw hondje zou krijgen maar ik het ook heel lang niet wilde omdat het me nog pijn deed. Ik durfde zelfs een tijd niet meer in de buurt te komen van dieren, bang dat ik ongeluk bracht en ik wilde niet nog meer dood op mijn geweten hebben. Maar nu heeft Simba me toch even anders laten denken. Ik weet niet precies wat hij heeft gedaan om mijn hartje zo te winnen, maar het is hem gelukt.

    Jullie ook nog van die mooie dierenverhalen wat je ooit hebt meegemaakt, of waardoor er een klik was tussen jou en je huisdier?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik geef ze altijd lekker eten tuusendoor c; daarom word ik gestalkt door mijn katten


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik had een Simba alleen dan een zwarte cavia :'D.

    uuhhh nee niet echt ik heb zoveel huisdieren gehad C:. En de enige klik is/was met me momenteel dode cavia en me levende 13 jarige kat Deedee :'D *kijkt naar Deedee*


    Shoganai i ne~

    AppleCider schreef:
    ik had een Simba alleen dan een zwarte cavia :'D.

    uuhhh nee niet echt ik heb zoveel huisdieren gehad C:. En de enige klik is/was met me momenteel dode cavia en me levende 13 jarige kat Deedee :'D *kijkt naar Deedee*


    13 is oud.(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    3 jaar geleden ben ik verhuisd, in de eerste zomer is mijn kat Gismo een keer naar buiten gegaan.. Nooit meer terug gekomen. Een halfjaar later werd mijn kat Blackie, die toen nog maar een paar jaartjes oud was, overreden voor mijn huis. En niet veel later ging mijn kat Lady naar buiten en is ook niet meer terug gekomen. Dat zelfde jaar kreeg ik een nieuwe kat. En sinds dat die kat heel veel op Gismo leek, besloten we om deze kat ook weer Gismo te noemen. Afgelopen jaar is hij net zoals de andere Gismo niet meer terug gekomen.. Althans, dat verwachtte we, maar 2,5 week later kwam hij graat mager het huis binnen gelopen. Ik was zo ontzetten blij dat ik gewoon huilde van geluk. Januari dit jaar hebben we onze 12 jarige hond Dusty in laten slapen, hij had kanker.. Niet veel later beviel onze 13 jarige kat Moortje van een nestje jonge katten waarvan ik er één heb mogen houden: Angel, met haar is er gelukkig nog niks gebeurd en dat wil ik graag zo houden (:


    Believe in yourself.

    Ik had 3 jaar lang een eigenhondje, hij was drie toen hij plotseling overleed. Ik had hem meegenomen toen mijn ouders uit elkaar gingen, hij was echt mijn maatje, ik mis hem nu nog iedere dag.. Nu heb ik Trix, maar Trix woont al heel lang bij ons, en nu woont ze bij mij.. :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.