• Terwijl ik niets fouts deed. - allez ja, *wijst beschuldigend naar vlieg* - (cat)

    Echt waar man, een vieze, dikke vlieg terroriseerde me de hele nacht. Dan hoor ik plots gezoem in de holst van de nacht en ik zit dan zo, met mijn deken tot aan mijn neus. "Waar zit dat beest dan toch?" en dan hoor ik een hels gezoem naast mijn oor en dan schrik ik me gewoon kapot, ugh. Dat ding heeft me 5 keer wakker gemaakt door steeds in mijn oor te zoemen en volgens mij deed die vlieg dat expres, rotte aarsglijer. *moppert*

    Dus ik zat in de klas bijna in slaap te vallen en op een gegeven moment sliep ik ook helemaal en de leerkracht klopt met de bordenwisser op mijn hoofd (nog eens krijtstof in je haar, maar bon) en toen ik wakker werd zei ze "Wil je nog een slaapmuts misschien?" "Dat zou erg van pas komen, ja." *extra krijtstof in je haar* "Dat word dus hoofdstuk 1 in je handboek 5 keer overschrijven, omdat je slaapt tijdens mijn lessen en een grote mond op zet."

    Mijn 2e schooldag loopt prachtig, is het niet? (krul)

    [ bericht aangepast op 2 sep 2011 - 22:08 ]


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Je deed obviously wel iets fout maar ok.

    Blame it on Ash (cat)
    Maar nee, dat ik kut o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wtf, onsportieve verliezer. Ze kan 't niet hebben dat je een gevat weerwoord hebt. Ik had maling gehad aan dat strafwerk, maar goed, dan krijg je waarschijnlijk nog meer problemen.


    No growth of the heart is ever a waste

    eigen schuld ^^


    Signature:

    Ik vind dat je leerkracht overdreef? 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    Hooligan schreef:
    Je deed obviously wel iets fout maar ok.

    Ik zie de fout niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind jouw antwoord best geniaal. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    pff je geeft toch gewoon antwoord op haar vraag? :o


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Naja tiss de vlieg de schuld...

    Haha, ocharme toch! Loopt soepeltjes! Ik heb nog geen problemen gehad, maar volgens mij komen die snel als ik steeds naast dezelfde mensen ga zitten (krul)


    Olive

    Tijdens Duits MAG ik zelfs slapen van de leraar xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    C18 schreef:
    (...)
    Ik zie de fout niet.

    Ze sliep in de les?

    Hooligan schreef:
    (...)
    Ze sliep in de les?


    8D


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Afgelopen schooljaar had ik dat met geschiedenis. Laat die lerares mij expres voorlezen en ik maakte best wat ernstige lees-fouten waar mijn klas me nu nog om uit lacht :'D


    Let it come and let it be

    C18 schreef:
    Wtf, onsportieve verliezer. Ze kan 't niet hebben dat je een gevat weerwoord hebt. Ik had maling gehad aan dat strafwerk, maar goed, dan krijg je waarschijnlijk nog meer problemen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.